Най-накрая се сдобих с глава от PB... проект: Golf II GTI 8V

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Сря 25 юни 2008 9:05


ZINGA май беше името на продукт по магазините който е добър.
моя ми го носят от едно предприятие където ползват същия химикал за арматури и едри метални конструкции.
на основата на цинк е. ЗИНГА-та е на такава основа също.
мацваш ръждата и до 2 3 часа е станала черна и изгаря трайно 8)




Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Сря 25 юни 2008 11:56


Отдолу не мисля да слагам никаква изолация вътре в колата! Стъргаш го с к'во намериш, аз чегъртах със секач, от някакво по-широчко желязо, трябва да го заостриш, много напъване, мазоли и болки в ръцете, но това е пътя! След това, малките остатъци, леко с макетно ножче навсякъде, и после най-финното го натапяш в нафта, оставяш 5 минути и почваш да бършеш с парцал докато не излезне сивия заводски грунд както се вижда на снимката на ляво задно дъно, вчера направих всичките дъна такива като това! Има и друг вариант, но не можах да намеря сух лед, поръсва се всичко със сух лед, изчаква се 10 минути и се удря с чука отгоре и се натрошава асвалта, но това правено при японска кола, това е немска, материалите са различни и незнам как ще стане! Сега както е изтъргана до сивия грунд, го матирам, изшкурвам го с 220 или 240 шкурка, изтъргвам всички точици ръжда, и после където е имало ръжда с грунд! А за шевовете, където е събрана ламарината заводско си взех кутия бяло боди, струва 10.50лв, гледам, че на заводските шевове където е събирано купето е мазано с бяло боди, така ще направя и аз навсякъде, където са събрани две ламарини, след това вътре всичко жълто! Същото нещо с бодито, грунда и боята ще направя и на коша, а под колата с две кутии черно боди ще боядисам всичко! След като изсъхне боята, отпред в коша, с една четка ще намажа отвътре роговете с масло, има едни тапи, които ще ги отворя и там ще сипя масло, вътре в купето, долу при краката и при шофьора и на пасажерското място има по една малка и една голяма тапа, точно над гредите на колата, където също ще намажа с масло, пък нека да го видя как ше изгние деа! Трябва да купя алуминиев кит да си оформя веждите като хората и така ... айде отивам да работя, че има бачкане за целия китайски народ!

Крисо!


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Сря 25 юни 2008 12:15


вместо да ставаш масларка брат си вземи кутия грунд и 2 кофи по 5 кила антикор.
българския е добър колкото и чудно да ти звучи.
маже се лесно с четка и става на гума :wink:
аз съм мазал и нямам проблеми


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Сря 25 юни 2008 16:34


Аз с грунд ше си мажа навсякъде където трябва, но отвътре в гредите няма как да го намажа като хората! Купето отвътре е на 80% готово за боя, утре го довършвам и почвам коша, грунд и бяло боди в четвъртък и в петък се надявам коша и купето отвътре да са боядисани


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1968
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Сря 25 юни 2008 18:00


Намери си компресор-> Шегрен на боди на спрей слагаш го на компресора и правиш пода като заводски ;)


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Сря 25 юни 2008 18:59


Stenly написа:Намери си компресор-> Шегрен на боди на спрей слагаш го на компресора и правиш пода като заводски ;)


Знам Стенли, ма неща да мажа вътре в колата с такова, само на свивките на ламарината! Боди ше мажа под колата, вътре неща, ламарина, боядисване и това е, а и асвалта, който свалих отвътре от 4те дюшемета беше около 20кила :lol: та мога да стана тежък, колкото двувратка :lol:


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Сря 25 юни 2008 19:02


нещо против 2вратите хладилници ли имаш :shock
ако мислиш да наливаш вътре в самите прагове разни неща (не виждам само как ще стане)
като легнеш под колата на праговете има едни пластмасови тапички за отводняване.
махни ги.добре почисти вътре каквото има и направо от там се занимавай с пръскане примерно


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Сря 25 юни 2008 19:07


Не, просто двувратото купе е по-леко с около 30на кг от четиривратото! Мерси за идеята за тапите, за тях бях забравил, целта ми е общо взето отвътре в греди, прагчета и т.н. където нямам никакъв достъп до ламарина, да сложа малко масло, да попие по ъгли и т.н. и така се решава проблема със всякакви ръжди за напред и т.н. да, може да покапе малко, но за сметка на това, там където мине маслото, само не мога да се сетя, кога ще ръждяса, иначе утре ще трябва да купя от тая химия, която каза по-горе батенце!


Потребителски аватар
MaRtiNsKi
Мнения: 2542
Регистриран на: Пон 09 апр 2007 21:00
Автомобил: GOLF V
Двигател: TDI
Местоположение: Радомир

Мнениеот MaRtiNsKi » Чет 26 юни 2008 22:22


К'во става , има ли напредък :P


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пет 27 юни 2008 0:38


Има, цялото купе отвътре е готово, ръждите са поизтъркани, утре го изчиствам от прахта, грундирам на мястото на ръждите и слагам бяло боди на наставките на ламарината, а и продължавам с коша после, неделя трябва да сме боядисани отвътре, понеделник-вторник трябва да съм боядисал с черно поди и под колата и подкалниците! Да започва да се накичва инсталация, мотори, табла, пластмаси и т.н. и следващата седмица до неделя-понеделник, на ден пръскане на по врата, калник, капак и се надявам около 10-11 да е събран и да видя дали ще запали, или ще имам проблем с някой сензор! Днес купих алуминиев кит, а и една кутия черна боя за магарето и гредите, утре ще сложа снимки


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот alpine » Пет 27 юни 2008 1:02


пресен пример как човек се забърква в големия филм :lol:


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пет 27 юни 2008 16:28


Нали Пешо :lol:
Ето снимки от вчера, изшкуреното купе и получих, един пич ми подари два прага и лаесни за ГТИ, нямам вежди обаче, но трябва да се намерят! Лаесните са за двуврат, но имам една задн дясна от четириврат, предните ше ги изрежа и или ше си направя една лява или ше купя една! След малко ще кача снимки, опрайх ръждите, обезмаслих и грундирах местата с ръждите, предните две дъна ги минах целите, защото имаше малки точки на близки разстояния и ги минах целите! Наставките на ламарината също ги грундирах! Имах едни малки дупчици, около 4 мм на всичките дъна за някакво отводняване правени заводско, ма ги затапих с алуминиев кит! Имаше и една дупка около 6-7мм на дясното дъно, нещо е ударил отдолу и беше кривнал малко и го беше продупчил, но вече няма нищо! :lol: Към 7-8 ако е изсъхнал хубаво грунда минавам с бялото боди и вдругиден боядисваме отвътре и коша! Визора утре ше дойде да направиме задната броня!

Изображение

Изображение

Крисо!


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пет 27 юни 2008 16:56


Ето от преди малко! Оптред при шофьора, при най-горната тапа е разцепена ламарина, защото някога са скъсали гайката на магарето и са я разцепели да хванат контгра, в неделя пред боята това там ще се зашие и ще се завари гайката и отгоре разбира се грунд! Днес намазах повече площ отколкото трябваше, ръждите бяха много по-малко, но няма лошо :lol:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


Потребителски аватар
maniaka
Мнения: 370
Регистриран на: Съб 05 ное 2005 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот maniaka » Пет 27 юни 2008 17:12


Колега става готино :wink: Но ако я правиш найстина мераклийски що не взе от грунда на сикенс много по добар е от тоя червения,а и ако боядисваш с двукомпунентна боя върху тоя червения ще се налюпи :? Успех занапред и да стане най-красивото такси в София :twisted:


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пет 27 юни 2008 17:18


maniaka написа:Колега става готино :wink: Но ако я правиш найстина мераклийски що не взе от грунда на сикенс много по добар е от тоя червения,а и ако боядисваш с двукомпунентна боя върху тоя червения ще се налюпи :? Успех занапред и да стане най-красивото такси в София :twisted:


Мерси пич! Ми незнам що не взех отоня, тоя червения аз съм доволен от него, доста съм боядисвал с него и не съм останал разочарован, а и съм пръскал с двукомпонентна боя върху такъв, да не кола, врати няколко и стана доста здраво и добре!



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта