MK2 1.8Т 20V

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Rieger-GTO
Мнения: 300
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 10:54
Автомобил: bmw
Двигател: 1983
Местоположение: Usa
Контакти:

Re: Проект MK2 1.8T 20V

Мнениеот Rieger-GTO » Вто 21 юли 2009 20:22


Краси не се чуди за апаратите ,добри са!Снимката е малко гадна и не изглеждат така както са на живо.Ако се задържат до зимата може да ги вземем (което ме съмнява )за на брат ми голфа.Като гледам ти през какви трудности мина до сега мисля че няма да те затруднят.




Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Проект MK2 1.8T 20V

Мнениеот madcap » Вто 21 юли 2009 22:39


Има време, сега първо да сменя, ролки и ремъци че нещо в суматохата съм ги изтървал :oops:

Пък такива все ще се намерят :Mr Green Fun


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Проект MK2 1.8T 20V

Мнениеот madcap » Чет 23 юли 2009 19:40


Вече се сдобихме с 4 брутално брембо (както казва Алпин), и скоро ще е на колата надявам се :drunk


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Проект MK2 1.8T 20V

Мнениеот alpine » Чет 23 юли 2009 19:50


С 312х25мм си заспал . Мога да ти дам чертеж размери на планки за точно тези апарати , но няма да е скоро , въпреки че като отидеш при стругаря той ще си види какво трябва да направи ! Аз имах едно опасение че ще ми опират в носачите (paco се осъмни в това ) но премерих и всичко си дойде супер . Действай и прави манията истинска !

п.п. пиши на л.с. ако искаш нещо да обсъдим или за снимки :да:


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Проект MK2 1.8T 20V

Мнениеот mk1 » Чет 23 юли 2009 20:00


alpine написа:Мога да ти дам чертеж размери на планки за точно тези апарати

ще е добре да е в темата, за да е полезно за всички. :да:


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Проект MK2 1.8T 20V

Мнениеот madcap » Чет 23 юли 2009 23:02


Ще го опишем как си трябва, и ще има нправя по една убава снимка да се знае, кое как


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Проект MK2 1.8T 20V

Мнениеот madcap » Нед 02 авг 2009 23:06


Имам един въпрос, стрелката на боост метъра, непочва от едно и също место,

1. почва от 0 си дига до 0.5

След малко каране почва 0.2 до .07 и те така

Дали това се дължи от турбо пътищата, някаде да изпуска :oops:

А са добре хванати


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Проект MK2 1.8T 20V

Мнениеот alpine » Нед 02 авг 2009 23:25


пропуснал или не , да питам какъв ти е уреда ?


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Проект MK2 1.8T 20V

Мнениеот madcap » Пон 03 авг 2009 7:46


Уреда е FK, ето този модел

Изображение

мога да пробвами с друг уред, но първо ще проверя пак турбопътищата


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проект MK2 1.8T 20V

Мнениеот Vizor » Пон 03 авг 2009 11:40


не ти е от турбо пътищата.. купи си един читав уред.. по-добре дай повечко пари и знай, че е точен!


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Проект MK2 1.8T 20V

Мнениеот alpine » Пон 03 авг 2009 11:46


бих пробвал с хубав уред просто . Този е красив но не бих му имал много доверие .


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Проект MK2 1.8T 20V

Мнениеот madcap » Пон 03 авг 2009 13:24


Да го е*ем уж е убав ма .. . .

Даже сега спря да работи :banghead: :banghead:


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проект MK2 1.8T 20V

Мнениеот Plamen_RI » Пон 03 авг 2009 22:11


как хвана сеатовите скорости, по вортекса гледам някакви специални планки, местят там оня шит дето лягат скоростите :roll: я раздуй малко, щото само ни писа че си ги сложил и толкова, а то се е филм и там :D


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Проект MK2 1.8T 20V

Мнениеот madcap » Вто 04 авг 2009 11:13


Направих планка за десния рог, и я сложих с оргиналния тампон, а задния тампон който е на моста го резнах щот ми пречеше, скоро ще слагам и тампона който държи и скоростната кутия отдолу, която се захаваща по средата на моста

Немам снимки от този момент, само некви с кабели,


Потребителски аватар
GOLF 2 GTI16v
Мнения: 155
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Проект MK2 1.8T 20V

Мнениеот GOLF 2 GTI16v » Сря 05 авг 2009 18:04


madcap написа:Имам един въпрос, стрелката на боост метъра, непочва от едно и също место,

1. почва от 0 си дига до 0.5

След малко каране почва 0.2 до .07 и те така

Дали това се дължи от турбо пътищата, някаде да изпуска :oops:

А са добре хванати



как ще почва от 0 или 0.2 бе кллега на празен ход не стои ли във вакум
ако е свързан както трябва в смукателният колектор трябва да е на минус налягането като подадеш гас да отива към 0 и после нагоре като надуе турбото



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта