Golf 2 KR*ITB 13.92 on 402m.

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
vw__fen
Мнения: 262
Регистриран на: Сря 24 ное 2010 16:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: burgas

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB

Мнениеот vw__fen » Вто 27 мар 2012 23:35


ама аре само да не е HD чее .... :oops: мега много забива компа на тия клипове и нищо не се разбира mhihi




Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB

Мнениеот miro_hack » Вто 27 мар 2012 23:58


Няма проблем,само че ще е по оборотомер само защото съм с digifiz а не съм сложил датчика още :lol: и нямам отброяване на скороста или ще я замеря с някоя друга тупалка или с мотор ще видим клип ще има 8) .

Еърбокса,тех.преглед и гуми са ми наложителни за сега,просто без тях немога да изляза спокоен на правата :lol:


Потребителски аватар
kasapina
Мнения: 93
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 23:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив facebook.com/FTMotorsports
Контакти:

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB

Мнениеот kasapina » Чет 29 мар 2012 20:35


Пацо дишай проблеми в мойте меги никога нее имало ,както и в този случай :012:

Миро кажи им каде беше проблема mhihi Тоест идвата проблема :talk:


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB

Мнениеот miro_hack » Чет 29 мар 2012 22:44


Проблема както казах беше в подкачващата без. помпа , другия проблем беше,че десните два дросела се отваряха милисекунда по-рано от левите.

От единия проблем прекъсваше на ниски от другия на средни и високи но понякога. :lol:

Но мегата не е правила проблеми никога.


Потребителски аватар
kriso_g
Мнения: 1636
Регистриран на: Вто 09 юни 2009 13:03
Автомобил: MK4 1.8T
Двигател: AUM
Местоположение: Рудозем

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB

Мнениеот kriso_g » Съб 31 мар 2012 19:07


колата се изрезва стабилно :)
днес мина пред форум тракия..и звука не е лош :twisted:


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB

Мнениеот miro_hack » Съб 07 апр 2012 17:26


За сега ще карам с това...

Плата е доста здрав,отдоло е подплатен с дунапрен,така че ще има филтрация...


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB

Мнениеот miro_hack » Съб 07 апр 2012 17:38


Докато не завърша този еърбокс,въпроса за сега е да филтрира постъпващия храхуляк,за да не хвърля труда си на вятъра.
После с еърбокса и звука предполагам ще е още по-гърлен :P
Като е готов,махам късите тромпети,слагам дългите и изработвам мрежа с филтър на нея,захващаща се със щипки за еърбокса.
Прикачени файлове
итб4.jpg
итб3.jpg
итб2.jpg
итб1.jpg


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB

Мнениеот miro_hack » Съб 07 апр 2012 17:40


:да:
Прикачени файлове
итб9.jpg
итб8.jpg
итб7.jpg
итб6.jpg
итб5.jpg


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB

Мнениеот Stenly » Съб 07 апр 2012 19:03


Много рискуваш с тея платове да дръпне някой парцал но ти си знаеш.. вакуума е достатъчно силен да извади спокойно плата от изолирбана. Направи си еърбокса,намери си качествен филтриращ елемент марки и размери бол и тогава карай.


Потребителски аватар
vankoGTI
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB

Мнениеот vankoGTI » Съб 07 апр 2012 19:10


Миро освен че може да ги глътне мотора ще му намалиш въздха който влиза.Това е все едно да му сложиш чаропугащник.Аз карам вече без филтърна кутия и без нищо карбураторите слагам я само зимата че много ми обеднява сместа докато загрее ама ся като се затопли няма ядове.


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB

Мнениеот miro_hack » Съб 07 апр 2012 20:02


Може да не я карам докато направя бокса,не ми е проблем. А относно потока,няма да му пречи! Човека със със Трабанта го е пробвал и времената и терминалната му са идентични! Поне докато филтриращата площ е достатъчно голяма и филтриращия плат е достатъчно пропусклив,поне според мен. А каране без филтри в градски условия било пагубно за блока!


Потребителски аватар
vankoGTI
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB

Мнениеот vankoGTI » Съб 07 апр 2012 22:29


Миро незнам дали е пагубно за блока да караш без филтри,мога да ти кажа че моя голф го карам всеки ден вече е мотора е на 5000км откак съм го зглобил и няма икакви проблеми си му давам яко газ постояяно.А това за дали въздуха според мен ще е защото аз съм го разбрал от личен опит.Според мен си направи цяла кутия и филтъра да е отделно :beer и трябва като идвам към пловдив да замерим атмосверките :wink:


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB

Мнениеот leonardo_vd » Нед 08 апр 2012 8:49


5000km. без филтри е малко несериозно отношение към мотора. Ако е "нама му нищо" то фирмите производители на филтри да са фалирали. За 5000кв в филтърната ми кутия се стбира доста ситен пясък.


Потребителски аватар
vankoGTI
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB

Мнениеот vankoGTI » Нед 08 апр 2012 10:12


Да колега напълно съм сагласен че със кутия и филтри е много по добре за двигатела.Но ако е кутията е с недостатачен обем и количеството готов въздух пред дроселите не му стига.А аз също имам кутия и филтър но сега като се стопли ги махнах незам дали ми се струва или не но маи така върви по добре.


Потребителски аватар
kasapina
Мнения: 93
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 23:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив facebook.com/FTMotorsports
Контакти:

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB

Мнениеот kasapina » Пон 16 апр 2012 21:36


Чак сега те виждам :D кви филтри си сложил.
Махни ки ако искаш да го караш още за напрад :D
Oсвен това да ти кажа че сместа ти е доста богата след това изпълнение ОТ личен опит ти казвам (карал съм една две ежедневки със сонда и дросели и съм си правил експерименти с тия парцали сместа отива подяволите поне е на богато :D решението е комплект филтри от пистов мотор.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта