
Golf 2 KR*ITB 13.92 on 402m.
- vw__fen
- Мнения: 262
- Регистриран на: Сря 24 ное 2010 16:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: burgas
Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB
ама аре само да не е HD чее ....
мега много забива компа на тия клипове и нищо не се разбира 

- miro_hack
- Мнения: 517
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
- Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
- Двигател: Cffb
Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB
Няма проблем,само че ще е по оборотомер само защото съм с digifiz а не съм сложил датчика още
и нямам отброяване на скороста или ще я замеря с някоя друга тупалка или с мотор ще видим клип ще има
.
Еърбокса,тех.преглед и гуми са ми наложителни за сега,просто без тях немога да изляза спокоен на правата
Еърбокса,тех.преглед и гуми са ми наложителни за сега,просто без тях немога да изляза спокоен на правата
- kasapina
- Мнения: 93
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 23:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив facebook.com/FTMotorsports
- Контакти:
Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB
Пацо дишай проблеми в мойте меги никога нее имало ,както и в този случай
Миро кажи им каде беше проблема
Тоест идвата проблема 
Миро кажи им каде беше проблема
Тоест идвата проблема 
- miro_hack
- Мнения: 517
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
- Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
- Двигател: Cffb
Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB
Проблема както казах беше в подкачващата без. помпа , другия проблем беше,че десните два дросела се отваряха милисекунда по-рано от левите.
От единия проблем прекъсваше на ниски от другия на средни и високи но понякога.
Но мегата не е правила проблеми никога.
От единия проблем прекъсваше на ниски от другия на средни и високи но понякога.
Но мегата не е правила проблеми никога.
- kriso_g
- Мнения: 1636
- Регистриран на: Вто 09 юни 2009 13:03
- Автомобил: MK4 1.8T
- Двигател: AUM
- Местоположение: Рудозем
Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB
колата се изрезва стабилно
днес мина пред форум тракия..и звука не е лош
днес мина пред форум тракия..и звука не е лош
- miro_hack
- Мнения: 517
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
- Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
- Двигател: Cffb
Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB
За сега ще карам с това...
Плата е доста здрав,отдоло е подплатен с дунапрен,така че ще има филтрация...
Плата е доста здрав,отдоло е подплатен с дунапрен,така че ще има филтрация...
- miro_hack
- Мнения: 517
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
- Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
- Двигател: Cffb
Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB
Докато не завърша този еърбокс,въпроса за сега е да филтрира постъпващия храхуляк,за да не хвърля труда си на вятъра.
После с еърбокса и звука предполагам ще е още по-гърлен
Като е готов,махам късите тромпети,слагам дългите и изработвам мрежа с филтър на нея,захващаща се със щипки за еърбокса.
После с еърбокса и звука предполагам ще е още по-гърлен
Като е готов,махам късите тромпети,слагам дългите и изработвам мрежа с филтър на нея,захващаща се със щипки за еърбокса.
- Stenly
- Мнения: 1968
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB
Много рискуваш с тея платове да дръпне някой парцал но ти си знаеш.. вакуума е достатъчно силен да извади спокойно плата от изолирбана. Направи си еърбокса,намери си качествен филтриращ елемент марки и размери бол и тогава карай.
- vankoGTI
- Мнения: 156
- Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB
Миро освен че може да ги глътне мотора ще му намалиш въздха който влиза.Това е все едно да му сложиш чаропугащник.Аз карам вече без филтърна кутия и без нищо карбураторите слагам я само зимата че много ми обеднява сместа докато загрее ама ся като се затопли няма ядове.
- miro_hack
- Мнения: 517
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
- Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
- Двигател: Cffb
Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB
Може да не я карам докато направя бокса,не ми е проблем. А относно потока,няма да му пречи! Човека със със Трабанта го е пробвал и времената и терминалната му са идентични! Поне докато филтриращата площ е достатъчно голяма и филтриращия плат е достатъчно пропусклив,поне според мен. А каране без филтри в градски условия било пагубно за блока!
- vankoGTI
- Мнения: 156
- Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB
Миро незнам дали е пагубно за блока да караш без филтри,мога да ти кажа че моя голф го карам всеки ден вече е мотора е на 5000км откак съм го зглобил и няма икакви проблеми си му давам яко газ постояяно.А това за дали въздуха според мен ще е защото аз съм го разбрал от личен опит.Според мен си направи цяла кутия и филтъра да е отделно
и трябва като идвам към пловдив да замерим атмосверките 
и трябва като идвам към пловдив да замерим атмосверките - leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB
5000km. без филтри е малко несериозно отношение към мотора. Ако е "нама му нищо" то фирмите производители на филтри да са фалирали. За 5000кв в филтърната ми кутия се стбира доста ситен пясък.
- vankoGTI
- Мнения: 156
- Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB
Да колега напълно съм сагласен че със кутия и филтри е много по добре за двигатела.Но ако е кутията е с недостатачен обем и количеството готов въздух пред дроселите не му стига.А аз също имам кутия и филтър но сега като се стопли ги махнах незам дали ми се струва или не но маи така върви по добре.
- kasapina
- Мнения: 93
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 23:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив facebook.com/FTMotorsports
- Контакти:
Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB
Чак сега те виждам
кви филтри си сложил.
Махни ки ако искаш да го караш още за напрад
Oсвен това да ти кажа че сместа ти е доста богата след това изпълнение ОТ личен опит ти казвам (карал съм една две ежедневки със сонда и дросели и съм си правил експерименти с тия парцали сместа отива подяволите поне е на богато
решението е комплект филтри от пистов мотор.
Махни ки ако искаш да го караш още за напрад
Oсвен това да ти кажа че сместа ти е доста богата след това изпълнение ОТ личен опит ти казвам (карал съм една две ежедневки със сонда и дросели и съм си правил експерименти с тия парцали сместа отива подяволите поне е на богато
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта
