



Принудително Вентилаторно... - Next Level - Стр.21
- dimitarpetrov
- Мнения: 794
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
- Автомобил: HONDA CR-V 2003
- Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
- Местоположение: София / Зверино
Li4o написа:...ама знам какво ше ми отговориш...
Личо, тука си много прав

Шегата на страна, електрото ми е ясно до къде ще отиде (предвид необходимата мощност за да надвиша 0,1 бар) и за това си развивам идеята и в посока мех. задвижване - нещо, закачено на мястото, предвидено за климатика и движено от общ ремък с алтернатора (тия от швейцарският сайт са АДСКИ близо до това което гоня, само дето цифрата е....)
А относно вала от ПБ - това е ново за мене - до сега бях чувал че от 2Е върши работа за АБС-а, но от ПБ...
Ако не ти е проблем - сподели повече какви са разликите с АБС-овия вал, ще съм ти благодарен!
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
dimitarpetrov написа:....
А относно вала от ПБ - това е ново за мене - до сега бях чувал че от 2Е върши работа за АБС-а, но от ПБ...
Ако не ти е проблем - сподели повече какви са разликите с АБС-овия вал, ще съм ти благодарен!
2Е и PB валовете за мен са идентични...


Точните фази на газоразпределение можеш да намериш на доста места из нета...
Има и няколко теми за подобни трансплантации на валове - също можеш да потърсиш из раздела...
- dimitarpetrov
- Мнения: 794
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
- Автомобил: HONDA CR-V 2003
- Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
- Местоположение: София / Зверино
Тъъй, днес разбрах нещо интересно - в Рено Клио, с двигателите от серията ENERGY има при левият калник електрически вентилатор, който се включва при 2500 об/мин и помпа въздух във филтърната кутия. Някой запознат с "Рендетата" (нищо лично, брат ми така нарича неговото
) да каже има ли такова животно, преди да се юрна по моргите?
Пробвах с Гооглето но за сега - греда.
Стар студен охлюв за сега няма от никъде
....

Пробвах с Гооглето но за сега - греда.
Стар студен охлюв за сега няма от никъде

- dimitarpetrov
- Мнения: 794
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
- Автомобил: HONDA CR-V 2003
- Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
- Местоположение: София / Зверино
- dimitarpetrov
- Мнения: 794
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
- Автомобил: HONDA CR-V 2003
- Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
- Местоположение: София / Зверино
Любо, да ти кажа - върви си много добре!
Имах (и още от време на време) едно придърпване на висока предавка под 2000 об/мин.
Колата не хвръкна, но навървява добре. Като разход - нямам меродавно засичане. Обаче свещите винаги са керемидени и през отвора за свеща като кьорна буталото се насирам от кеф - почти никакъв нагар - направо все едно си ги жулил със шкурката.
То проекта малко умря - няма Енерджи, няма студени охлюви, а за капак вече турих и газ...
На газ работя перфекто, със свещи, палец и капачка на 1 г. (15 -20000 км) а това ще да говори добре за запалването - всички казват че на газ запалването и филтъра са критични. Със смесени чувства съм, сигурно на двигател с нагар и т.н. разликата може да е по-осезаема след като изгорят всичките боклуци (нали знаеш че ни се иска с една джаджа и колата да литне, като харчи половината колко преди
)
Не знам, трябваше да я мина на Дино за по-сигурни резултати, ама има "лек" проблем с Финикийските знаци
Трябва на някоя сбирка да донеса всичките магарии и да ги накачим на подобен мотор и колегата, на който е кората да даде мнение - аз вече привикнах и вече ми се иска още.
Мусурския си сложи и той, казва че се усеща, но нали казвам - като покараш и свикваш и малко трудно се сещаш как е вървяла преди

Имах (и още от време на време) едно придърпване на висока предавка под 2000 об/мин.
Колата не хвръкна, но навървява добре. Като разход - нямам меродавно засичане. Обаче свещите винаги са керемидени и през отвора за свеща като кьорна буталото се насирам от кеф - почти никакъв нагар - направо все едно си ги жулил със шкурката.
То проекта малко умря - няма Енерджи, няма студени охлюви, а за капак вече турих и газ...
На газ работя перфекто, със свещи, палец и капачка на 1 г. (15 -20000 км) а това ще да говори добре за запалването - всички казват че на газ запалването и филтъра са критични. Със смесени чувства съм, сигурно на двигател с нагар и т.н. разликата може да е по-осезаема след като изгорят всичките боклуци (нали знаеш че ни се иска с една джаджа и колата да литне, като харчи половината колко преди

Не знам, трябваше да я мина на Дино за по-сигурни резултати, ама има "лек" проблем с Финикийските знаци

Трябва на някоя сбирка да донеса всичките магарии и да ги накачим на подобен мотор и колегата, на който е кората да даде мнение - аз вече привикнах и вече ми се иска още.
Мусурския си сложи и той, казва че се усеща, но нали казвам - като покараш и свикваш и малко трудно се сещаш как е вървяла преди
- lyubobg
- Мнения: 2514
- Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
dimitarpetrov написа:Любо, да ти кажа - върви си много добре!![]()
Имах (и още от време на време) едно придърпване на висока предавка под 2000 об/мин.
Колата не хвръкна, но навървява добре. Като разход - нямам меродавно засичане. Обаче свещите винаги са керемидени и през отвора за свеща като кьорна буталото се насирам от кеф - почти никакъв нагар - направо все едно си ги жулил със шкурката.
То проекта малко умря - няма Енерджи, няма студени охлюви, а за капак вече турих и газ...
На газ работя перфекто, със свещи, палец и капачка на 1 г. (15 -20000 км) а това ще да говори добре за запалването - всички казват че на газ запалването и филтъра са критични. Със смесени чувства съм, сигурно на двигател с нагар и т.н. разликата може да е по-осезаема след като изгорят всичките боклуци (нали знаеш че ни се иска с една джаджа и колата да литне, като харчи половината колко преди)
Не знам, трябваше да я мина на Дино за по-сигурни резултати, ама има "лек" проблем с Финикийските знаци![]()
Трябва на някоя сбирка да донеса всичките магарии и да ги накачим на подобен мотор и колегата, на който е кората да даде мнение - аз вече привикнах и вече ми се иска още.
Мусурския си сложи и той, казва че се усеща, но нали казвам - като покараш и свикваш и малко трудно се сещаш как е вървяла преди
Мерси за обратната връзка

В това число имам предложение - много народ иска да разбере каква е ползата от джаджата и напълно те разбирам за ДИНО теста.
Предложението е следното - диното е 80лв, ако има 40 любопитни хора да дадем по 2лв ще се съберат парите.
Малко ми е неудобно от друга страна да събирам опит на чужд гръб, имайки предвид колко скъпо струва знанието

Та има ли желаещи

- dimitarpetrov
- Мнения: 794
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
- Автомобил: HONDA CR-V 2003
- Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
- Местоположение: София / Зверино
- dimitarpetrov
- Мнения: 794
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
- Автомобил: HONDA CR-V 2003
- Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
- Местоположение: София / Зверино
Любо, правихме преди време дино ден и Ицо ни даде преференциална цена, но като се сетя колко бяха сериозните хора - малко съм скептичен дали да организираме нов - то че Ицо е фен - фен е, ама че и хората са несериозни - също е факт.. Аз съм навит щото на диното на натоварен мотор ще си настроя газовата да прави правилна смес и да не ми се шашка компа и да ресетирам по 2 пъти седмично, ама 2 - ма души пролет не правят....
Ако има мераклии все пак - нека да пишат тук в темата.
Ако има мераклии все пак - нека да пишат тук в темата.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта