Принудително Вентилаторно... - Next Level - Стр.21

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Вто 27 май 2008 17:58


Колега, виждам, че си ентусиаст и новатор, ама толкова усилия положи и продължаваш да полагаш за 1-2к.с. повече, а например само срещу 50лв(един вал от ПБ) съм сигурен, че ще получиш далеч по-добър резултат...ама знам какво ше ми отговориш... ;)




Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Вто 27 май 2008 20:09


Li4o написа:...ама знам какво ше ми отговориш... ;)

Личо, тука си много прав :lol:
Шегата на страна, електрото ми е ясно до къде ще отиде (предвид необходимата мощност за да надвиша 0,1 бар) и за това си развивам идеята и в посока мех. задвижване - нещо, закачено на мястото, предвидено за климатика и движено от общ ремък с алтернатора (тия от швейцарският сайт са АДСКИ близо до това което гоня, само дето цифрата е....)
А относно вала от ПБ - това е ново за мене - до сега бях чувал че от 2Е върши работа за АБС-а, но от ПБ...
Ако не ти е проблем - сподели повече какви са разликите с АБС-овия вал, ще съм ти благодарен!


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Вто 27 май 2008 22:15


Вала на ПБ е с няколко градуса повече от на 2Е ако не се лъжа при моно така че и двата варианта са в + конкретно за твоя мотор аз скоро ще свалям моя вал 2Е и ми става излишен че ще минавам на механични повдигачи.


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Вто 27 май 2008 23:16


dimitarpetrov написа:....
А относно вала от ПБ - това е ново за мене - до сега бях чувал че от 2Е върши работа за АБС-а, но от ПБ...
Ако не ти е проблем - сподели повече какви са разликите с АБС-овия вал, ще съм ти благодарен!

2Е и PB валовете за мен са идентични... ;) Разликата между тези валове и вала на АБС е в някакви десети по-голям лифт и малко по-различни и удължени фази на отваряне на клапаните...с малко работа по всмукателите и изпускатели+генерация - ефекта е осезаем ;)
Точните фази на газоразпределение можеш да намериш на доста места из нета...

Има и няколко теми за подобни трансплантации на валове - също можеш да потърсиш из раздела...


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Пет 06 юни 2008 18:42


Тъъй, днес разбрах нещо интересно - в Рено Клио, с двигателите от серията ENERGY има при левият калник електрически вентилатор, който се включва при 2500 об/мин и помпа въздух във филтърната кутия. Някой запознат с "Рендетата" (нищо лично, брат ми така нарича неговото :lol: ) да каже има ли такова животно, преди да се юрна по моргите?
Пробвах с Гооглето но за сега - греда.
Стар студен охлюв за сега няма от никъде :( ....


Потребителски аватар
Cee
Мнения: 1366
Регистриран на: Нед 09 юли 2006 10:49
Автомобил:
Двигател: AMX
Местоположение: София

Мнениеот Cee » Съб 07 юни 2008 0:00


oпааа ..... ех това принудително винтилаторно ....... на един приятел в моргата имаше некакви такива енерджита дето ти каза ...... ще го питам и ще ти пиша на ЛС :wink: :wink:


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Съб 07 юни 2008 21:36


© написа: ....... на един приятел в моргата имаше некакви такива енерджита дето ти каза ...... ще го питам и ще ти пиша на ЛС :wink: :wink:


Еееее, те това е приказка, остава да кажете с твоя приятел носите ли на хубава ракия! :lol:


Потребителски аватар
prokopoff
Мнения: 205
Регистриран на: Нед 18 фев 2007 23:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот prokopoff » Съб 07 юни 2008 23:19


скоро се рових по едно клио 1.2 енержи такова животно като вентилатор няма, може би на 1.4 да има самоче там нямам наблюдения


Потребителски аватар
mladennn
Мнения: 140
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 19:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот mladennn » Нед 15 юни 2008 22:01


онзи ден видях от тези надуваемите замаци за деца и те се помпат с такива ел компресори които на външен вид са 90% като турбо ако се намери нещо подобно на 12в ще е доста добре :shock


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Пон 30 юни 2008 16:40


dimitarpetrov - някакви впечатления вече на "ухо" и на "око" и на "джоб" как върви колата с плазмата :roll:

Ускорение, мощност, разход, прекъсванията :roll:


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Пон 30 юни 2008 18:13


Любо, да ти кажа - върви си много добре! :lol:
Имах (и още от време на време) едно придърпване на висока предавка под 2000 об/мин.
Колата не хвръкна, но навървява добре. Като разход - нямам меродавно засичане. Обаче свещите винаги са керемидени и през отвора за свеща като кьорна буталото се насирам от кеф - почти никакъв нагар - направо все едно си ги жулил със шкурката.
То проекта малко умря - няма Енерджи, няма студени охлюви, а за капак вече турих и газ...
На газ работя перфекто, със свещи, палец и капачка на 1 г. (15 -20000 км) а това ще да говори добре за запалването - всички казват че на газ запалването и филтъра са критични. Със смесени чувства съм, сигурно на двигател с нагар и т.н. разликата може да е по-осезаема след като изгорят всичките боклуци (нали знаеш че ни се иска с една джаджа и колата да литне, като харчи половината колко преди :lol: )
Не знам, трябваше да я мина на Дино за по-сигурни резултати, ама има "лек" проблем с Финикийските знаци :D
Трябва на някоя сбирка да донеса всичките магарии и да ги накачим на подобен мотор и колегата, на който е кората да даде мнение - аз вече привикнах и вече ми се иска още.
Мусурския си сложи и той, казва че се усеща, но нали казвам - като покараш и свикваш и малко трудно се сещаш как е вървяла преди


Потребителски аватар
disela
Мнения: 238
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 14:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот disela » Пон 30 юни 2008 18:31


а турбота от дизел вършат ли ти работа ?


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Пон 30 юни 2008 19:16


dimitarpetrov написа:Любо, да ти кажа - върви си много добре! :lol:
Имах (и още от време на време) едно придърпване на висока предавка под 2000 об/мин.
Колата не хвръкна, но навървява добре. Като разход - нямам меродавно засичане. Обаче свещите винаги са керемидени и през отвора за свеща като кьорна буталото се насирам от кеф - почти никакъв нагар - направо все едно си ги жулил със шкурката.
То проекта малко умря - няма Енерджи, няма студени охлюви, а за капак вече турих и газ...
На газ работя перфекто, със свещи, палец и капачка на 1 г. (15 -20000 км) а това ще да говори добре за запалването - всички казват че на газ запалването и филтъра са критични. Със смесени чувства съм, сигурно на двигател с нагар и т.н. разликата може да е по-осезаема след като изгорят всичките боклуци (нали знаеш че ни се иска с една джаджа и колата да литне, като харчи половината колко преди :lol: )
Не знам, трябваше да я мина на Дино за по-сигурни резултати, ама има "лек" проблем с Финикийските знаци :D
Трябва на някоя сбирка да донеса всичките магарии и да ги накачим на подобен мотор и колегата, на който е кората да даде мнение - аз вече привикнах и вече ми се иска още.
Мусурския си сложи и той, казва че се усеща, но нали казвам - като покараш и свикваш и малко трудно се сещаш как е вървяла преди


Мерси за обратната връзка :)

В това число имам предложение - много народ иска да разбере каква е ползата от джаджата и напълно те разбирам за ДИНО теста.
Предложението е следното - диното е 80лв, ако има 40 любопитни хора да дадем по 2лв ще се съберат парите.
Малко ми е неудобно от друга страна да събирам опит на чужд гръб, имайки предвид колко скъпо струва знанието :)

Та има ли желаещи :roll:


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Пон 30 юни 2008 19:22


disela написа:а турбота от дизел вършат ли ти работа ?

Ако е с по-голям диаметър на студения охлюв - да! искам да я развъртя с ремък и като е с голям диаметър няма да и трябват високи обороти


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Пон 30 юни 2008 19:30


Любо, правихме преди време дино ден и Ицо ни даде преференциална цена, но като се сетя колко бяха сериозните хора - малко съм скептичен дали да организираме нов - то че Ицо е фен - фен е, ама че и хората са несериозни - също е факт.. Аз съм навит щото на диното на натоварен мотор ще си настроя газовата да прави правилна смес и да не ми се шашка компа и да ресетирам по 2 пъти седмично, ама 2 - ма души пролет не правят....
Ако има мераклии все пак - нека да пишат тук в темата.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта