kam_tod написа:
Всички критики са добре дошли, особено ако са градивни.
то тва с спирачките хубаво като разсъждения

и както мечо пух е казал - колкото повече, толкова повече

от моя скромен опит ще ти кажа ( мисля, че и преди съм писал )
256 към 280 мм разликата е огромна и за кола до 170 180 кс на 1000 кила е перфектен избор заради простотата, евтинията, и лекотата си. Така наречената 'ънспрънг" тежест ( с две думи - гума, джанта, носач,апарат , главина и диск - които не са "окачени" и влияят на окачването само докато се разпъва) - е от особена важност за автомобил с тази мощност и теглови диапазон. Взимаш накладки J rating iи си в джаза.
312 мм диск е с лош офсет за главина тип голф 2 с сигурност, голф 3 главината е друга бира - по лесно ще е да минеш на 5х100 - дискове с главини заедно. 312 мм едвам влиза в 16ка ББС от Г3 ( проверено е , знаете откъде) барабар с апарат Брембо от ТДС. тежеста на този сетъп е задоволителна за кола с около 400 кс на вала, но би била тежичка за атмосферка !
Бих го направил с апарат от Г3 Юбилеен или С3 , пак защото се намира по-лесно и с главина 5х100 е перфектна сравнително комбинация без доработки .
