G60 написа:Проблемът при него не е в кутията,проблем има с полуоските и каретата къса полуоски и чупи карета,кутията си му е здраваleonardo_vd написа:tosho_vr6 написа:leonardo_vd написа:Според мен една кутия с полуоските от 1.8т ще му паснат идеално.
имат разлика в полуоските
тези 288 не му се спира вече с тях можеби ще сложа от S 3
а синхо варианта ще е за по нататък защото трябва доста пари за тази работа а и ще се мине на тип куатро
Разлика може и да има, ама е поправима. Вервай ми щом в 1-ка съм набутал тази кутия няма начин да не стане и на ВР-а. Ама кутията наистина е в пъти по-добра от тази на шестака.
Има вариант да си ползваш твойте полуоски и карета, тогава пасва на 100%, вече за полуоските и каретата от 1.8т-то не съм сигурен, но знам че са малко по-дълги от тези на 2-ка и 3-ка. Също и шлица не знам дали е еднакъв. Но нищо не ти струва да провериш. Все пак тази кола е направена за каране и трябва да е надеждна.а и Тошо е написал ,че е с кутия от АБФ а не с такава от ВР6
значи искам да поясня на всички че съм се интересувал каква е причината да се късат карета и полуоски
първо при по голямо натоварване доест 2-3 пъти повече от нормалното в нютони говоря е нормално да не издържат и друго на всички Г3 двигателите ходят като живи и за а и на вр6 се усуква като маркуч имама много варианти да се спре късането и ще бъдат решени тези въпроси сккоро
първо се махат гумените тампони и се слагат алуминиеви балванки с гумени подлошки на тях за да няма усукване на тампоните
и второ се поръчват цели полуоски он една фирма от Чехия за тунинг на деференциали и полуоски кадето да издържат по 1000 нютона и проблема се решава мигноведно цената на полуоската варира от 250евро на парче
а сега за кутията ат Ауди първо не може да се сложи на вр6 по никакъв начин освен да се реже камбаната на кутията но е много сложно единствиния вариянт е да се намери кутия от Голф 4 вр6 и да му се вземе кутията и полуоските и става здраво но до кога и какви коне ще издържи

има и други варианти да се режат прътовете на полуоските и след това да да се заварят да се слагат външни карена от вр6 Г3за да станат шлиците или да се сменят иглавините спрямо полуоските от каквато кола са но пак е много сложно
а това че си сложил мотор 1.8 турбо на г1 е лесно спряма да препасниш чести от една кола тоест голф 3 вр3 да вземеш полуоска от S3 различен размер дължина различни карета и различни шлици


