VR6 Turbo

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
tosho_vr6
Мнения: 203
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот tosho_vr6 » Пет 26 дек 2008 21:28


G60 написа:
leonardo_vd написа:
tosho_vr6 написа:
leonardo_vd написа:Според мен една кутия с полуоските от 1.8т ще му паснат идеално.

имат разлика в полуоските
тези 288 не му се спира вече с тях можеби ще сложа от S 3
а синхо варианта ще е за по нататък защото трябва доста пари за тази работа а и ще се мине на тип куатро :wink:

Разлика може и да има, ама е поправима. Вервай ми щом в 1-ка съм набутал тази кутия няма начин да не стане и на ВР-а. Ама кутията наистина е в пъти по-добра от тази на шестака.

Има вариант да си ползваш твойте полуоски и карета, тогава пасва на 100%, вече за полуоските и каретата от 1.8т-то не съм сигурен, но знам че са малко по-дълги от тези на 2-ка и 3-ка. Също и шлица не знам дали е еднакъв. Но нищо не ти струва да провериш. Все пак тази кола е направена за каране и трябва да е надеждна.
Проблемът при него не е в кутията,проблем има с полуоските и каретата къса полуоски и чупи карета,кутията си му е здрава :idea: а и Тошо е написал ,че е с кутия от АБФ а не с такава от ВР6


значи искам да поясня на всички че съм се интересувал каква е причината да се късат карета и полуоски
първо при по голямо натоварване доест 2-3 пъти повече от нормалното в нютони говоря е нормално да не издържат и друго на всички Г3 двигателите ходят като живи и за а и на вр6 се усуква като маркуч имама много варианти да се спре късането и ще бъдат решени тези въпроси сккоро
първо се махат гумените тампони и се слагат алуминиеви балванки с гумени подлошки на тях за да няма усукване на тампоните
и второ се поръчват цели полуоски он една фирма от Чехия за тунинг на деференциали и полуоски кадето да издържат по 1000 нютона и проблема се решава мигноведно цената на полуоската варира от 250евро на парче
а сега за кутията ат Ауди първо не може да се сложи на вр6 по никакъв начин освен да се реже камбаната на кутията но е много сложно единствиния вариянт е да се намери кутия от Голф 4 вр6 и да му се вземе кутията и полуоските и става здраво но до кога и какви коне ще издържи :roll:
има и други варианти да се режат прътовете на полуоските и след това да да се заварят да се слагат външни карена от вр6 Г3за да станат шлиците или да се сменят иглавините спрямо полуоските от каквато кола са но пак е много сложно
а това че си сложил мотор 1.8 турбо на г1 е лесно спряма да препасниш чести от една кола тоест голф 3 вр3 да вземеш полуоска от S3 различен размер дължина различни карета и различни шлици :wink: :wink: :wink:




Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Пет 26 дек 2008 23:36


Ок Братле аз исках само да помогна, но ти сам си знаеш отговорите, но не си мисли че е по-трудно да турбинираш ВР-а отколкото да намъкнеш 1.8т ж мк1. Щом това не осъзнаваш май не ти се разправя с преправяне, а си свикнал на готови неща. Скачай тогава на едни спортни полуоски за ВР-а и нема да имаш проблем. Ще ми е драго да се замерим някога.


Потребителски аватар
tosho_vr6
Мнения: 203
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот tosho_vr6 » Съб 27 дек 2008 0:34


и на мен ще ми е радостно да се пробваме че съм се пробвал със 1.8 турбо направено ама доста ама тежи 1100кг ати ще си не повече от 950-1000кг гледах твое клипче от 100до 200 за колко време го прави а аз съм се засичал от 0до 200 малко над 14 по точно показа 14.1сек доста ще трябва да поработиш върху тази единичка за да стане истинска турбо кола и тогава ще видиш как се прави турбо кола като строшиш някое друго бутала аз лично съм строщил на 8 бутала :wink:


Потребителски аватар
wierdo
Мнения: 644
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот wierdo » Съб 27 дек 2008 0:54


tosho_vr6 написа:... аз лично съм строщил на 8 бутала :wink:


Това предполагам означава че си много опитен нали. :да:


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Съб 27 дек 2008 8:59


Виж сега заражда се някакъв тъп спор. На клипа ми колата надува на 0.2 а дали е една истинска турбо кола не знам, но я правя така за да не се чупи всеки ден. Ще поживеем и ще видим. :wink:


Потребителски аватар
tosho_vr6
Мнения: 203
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот tosho_vr6 » Съб 27 дек 2008 9:48


wierdo написа:
tosho_vr6 написа:... аз лично съм строщил на 8 бутала :wink:


Това предполагам означава че си много опитен нали. :да:

това означава че вр6 найстина трудно се турбинира не е само да слаташ части и накрая да стане без грешка не всеки Тунинг майстор на двигатели ще ти каже какво трябва да се направи и какви тънкости има но вече тънкостите са почти отстранени и скоро няма да има проблем колата да се кара на 1.2бар без да се трушат бутала
а това че съм строшил 8 бутала не означава нищо защото до като карах на 0.6бар нямаше никакви проблеми но докато не ми стигаха конете исках повече и го надухме на 1 бал и след това на 1.2 и накрая на 1.5 бар и там някаде започнаха да се чупят буталата между сегментите мисля че съм ясен просто опити за да се разбере какво още трябва да се направи по колата

Виж сега заражда се някакъв тъп спор. На клипа ми колата надува на 0.2 а дали е една истинска турбо кола не знам, но я правя така за да не се чупи всеки ден. Ще поживеем и ще видим. Wink

виж никога не искам да се заяждам с хората или да се карам просто мислу реалистично :)


vr6vr6
Мнения: 181
Регистриран на: Съб 13 дек 2008 14:12
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот vr6vr6 » Съб 27 дек 2008 15:18


:D Значи границата на вр-вите бутала е 1.5 бар mhihi :twisted: Колега с каква електроника се управлява машината?


vidolov
Мнения: 190
Регистриран на: Нед 30 сеп 2007 14:50
Автомобил: golf2 vr6T 4Motion
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот vidolov » Съб 27 дек 2008 16:17


тошко несмяташли че трябва да идеш на дино задатисе донастрои колата перфектно и зада извадиш пълната сила на колата?и др нешто за което наблиудавах и четох внимателно и ми направи впечатление...как разбра чеси извадил около 400 к.с?


Потребителски аватар
tosho_vr6
Мнения: 203
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот tosho_vr6 » Съб 27 дек 2008 18:40


vidolov написа:тошко несмяташли че трябва да идеш на дино задатисе донастрои колата перфектно и зада извадиш пълната сила на колата?и др нешто за което наблиудавах и четох внимателно и ми направи впечатление...как разбра чеси извадил около 400 к.с?


първо колата се кара с оригинална електроника но е чипосана само
на диното винаги ще даде по добри настройки ще се качи можеби края на януари началото на февруари
а за конете нищо не съм казвал колко е просто колеги от форума пишат че била 400кс
но според мен е от 300кс до 400кс можеби така казват хората който се занимават с със силов тунинг а и хората от щатите също вадят такива коне без проблем
а за налягането 1.5 се чупят със сигорност от опит знам


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Съб 27 дек 2008 18:44


под "оригинална електроника" имаш предвид стоковата ли.
немога да си представя че с оргинална електроника се турбинира кола до 1 бар и се коригират смеси и аванси с чипосване само :shock

дай малко подробности и разясни


Потребителски аватар
tosho_vr6
Мнения: 203
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот tosho_vr6 » Съб 27 дек 2008 18:56


martineli написа:под "оригинална електроника" имаш предвид стоковата ли.
немога да си представя че с оргинална електроника се турбинира кола до 1 бар и се коригират смеси и аванси с чипосване само :shock

дай малко подробности и разясни

невероятно но факт само чипосване
оригиналната електроника без едно дъпълнително кабелче :)


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Съб 27 дек 2008 19:37


tosho_vr6 написа:
martineli написа:под "оригинална електроника" имаш предвид стоковата ли.
немога да си представя че с оргинална електроника се турбинира кола до 1 бар и се коригират смеси и аванси с чипосване само :shock

дай малко подробности и разясни

невероятно но факт само чипосване
оригиналната електроника без едно дъпълнително кабелче :)

И не е мапван :shock То така още доста буталаще счупиш.


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Съб 27 дек 2008 19:44


ми според мен с една хубва електроника ше разбере наистина какво е турбиниран вр6.поне така си мисля. даже продължавам да се чудя как държи тая кола и не се скапва.колко време я караш така.


G60

Мнениеот G60 » Съб 27 дек 2008 20:02


стига сте умували,колата е направена много добре и то от хора които знаят какво правят,електрониката си е много добра,как мислите 1000лв++ само за компютъра е дал,дали е само обикновен чип :idea:


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Съб 27 дек 2008 20:51


G60 написа:стига сте умували,колата е направена много добре и то от хора които знаят какво правят,електрониката си е много добра,как мислите 1000лв++ само за компютъра е дал,дали е само обикновен чип :idea:


Няма нищо по-хубаво от стандартната електроника с ремапнат чип освен когато тя не ти подържа неща който са ти нужни.
Стандартния мап е за 250кРа което си е достатъчно за 1,5бара буст..е какво повече да пипа в ECU-то
РАСО
mod edit: Li4o



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта