
Гърнета шум????
- Kashon
- Мнения: 135
- Регистриран на: Чет 13 апр 2006 9:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
я и аз да се включа че и мен ме чака упгрейд. значи като зех голфа (преди месец) звука беше супер як на 2500 - 3000 почвам да рева като ево VII ot nfs underground с последните подобрения демек малко се режа като пистов и това мнооооого ме кефи.... до сега винаги съм се кефел на плътния звук ама и моя е мнооооооооо як.
та педи 2 седмици ходих да ми огледат системата отдолу как е що е щото се чуваше едно жужене откъм средното гърни и ест. пичовете казаха начи момче катализатор и средно за смяна тои чукква средното го дрънжи празноо и вътре мизериии... и... начи вариантите за катализатора са да се махне и да се сложи права тръба=12 кинта, резонаторно гърне =35 и друг катализатор не го знам каде 80 отиваше .... не му мислих дълго викам слагай права тръба , но нямах кинти за средното та сега ще сменям средно гърне ... начи да кажа след като ми махнаха катализатора сега съм доста по шумен но пистовия ми звук се поиузгуби като я изрежа яко почва по скоро едно такова ламаринено да биии дето супер ме дразнииииииии... надявам се ся като сменя средното гърне да се нормализрат нещата щото реално то ся е абс. празно и мноо мноо нищо не прай.
та искам да попитам като цяло звука на колата от крайното гърне ли се оформя или и другите играят ролята и да попитам има ли спортно гърне за по добър така спортен звук (не говоря за ремуси и тем подобни дето са ЦИФРОМАНИЯ)
та педи 2 седмици ходих да ми огледат системата отдолу как е що е щото се чуваше едно жужене откъм средното гърни и ест. пичовете казаха начи момче катализатор и средно за смяна тои чукква средното го дрънжи празноо и вътре мизериии... и... начи вариантите за катализатора са да се махне и да се сложи права тръба=12 кинта, резонаторно гърне =35 и друг катализатор не го знам каде 80 отиваше .... не му мислих дълго викам слагай права тръба , но нямах кинти за средното та сега ще сменям средно гърне ... начи да кажа след като ми махнаха катализатора сега съм доста по шумен но пистовия ми звук се поиузгуби като я изрежа яко почва по скоро едно такова ламаринено да биии дето супер ме дразнииииииии... надявам се ся като сменя средното гърне да се нормализрат нещата щото реално то ся е абс. празно и мноо мноо нищо не прай.
та искам да попитам като цяло звука на колата от крайното гърне ли се оформя или и другите играят ролята и да попитам има ли спортно гърне за по добър така спортен звук (не говоря за ремуси и тем подобни дето са ЦИФРОМАНИЯ)
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Kashon написа:та искам да попитам като цяло звука на колата от крайното гърне ли се оформя или и другите играят ролята и да попитам има ли спортно гърне за по добър така спортен звук (не говоря за ремуси и тем подобни дето са ЦИФРОМАНИЯ)
На АБФ-а средното е голям кютук ама ти щом имаш як звук или има много голяма дупка на него ,щот то запушва зверски и ако махнеш крайното, звукът пак си е същият.
- VW_FEN
- Мнения: 1859
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
На мен днес ми се откачи задното... сега от 1000 до 1500 звучи като трактор, от 1500 до 2000 е като БТР, след 2500 нагоре е като субару импреза, а от 4000 нататък като лансер шеста серия
Абе яко WRC днеска
)) Ама ме дразни... и се чудя какво да правя, вече се повтарям в няколко теми, искам колата да не се чува като работи и да мърка тихичко при всякакви обороти. Дали може да стане и дали трябва да се слагат оригиналните за колата заводски гърнета?
Между другото днеска за пръв път пиля гуми на трета
Явно все пак гърнетата запушват двигателчето, който каквото ще да разправя за обратно налягане и такива работи... И все пак предпочитам да не чувам двигателя, ами да се ориентирам по оборотомера


Между другото днеска за пръв път пиля гуми на трета


Явно все пак гърнетата запушват двигателчето, който каквото ще да разправя за обратно налягане и такива работи... И все пак предпочитам да не чувам двигателя, ами да се ориентирам по оборотомера

- maistora_1
- Мнения: 1325
- Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
понеже колегата, ме пита на Л.С. да кажа и аз на всички...
значи на моя АБФ му махнах катализатора и сложих тръба, по простата причина, че в сервиза нямаха резонантно гърне с толкова голям диаметър на тръбата като за АБФ... и понеже в единия край не е мн добре заварено и изпуска леко издава метален звук, който мн ме кефи
въпреки това тия дни ще ида да ми го заварят хубаво
така че аз съм за да се махне катализатора и слагайте тръба...за назад незнам...
значи на моя АБФ му махнах катализатора и сложих тръба, по простата причина, че в сервиза нямаха резонантно гърне с толкова голям диаметър на тръбата като за АБФ... и понеже в единия край не е мн добре заварено и изпуска леко издава метален звук, който мн ме кефи


така че аз съм за да се махне катализатора и слагайте тръба...за назад незнам...
- VW_FEN
- Мнения: 1859
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
хаха, при мен се оказа, че нямам катализатор... Смених средно и задно в ем комплект 33 - 130 лева - колата се отпуши и сега развърта над 5000 с лекота - преди е била задръстена ако не на 100 поне на 90%... Исках да не го усещам как бучи, но това става явно само с фабричните гърнета на VW, които струват може би от 1000 нагоре.
Сега бучи басово спортно и особено към 4000 звука е музика за ушите ми
Но не знам как ще е на дълъг път 
Сега бучи басово спортно и особено към 4000 звука е музика за ушите ми


- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
VW_FEN написа:хаха, при мен се оказа, че нямам катализатор... Смених средно и задно в ем комплект 33 - 130 лева .....
Имаш ли представа колко ти е диаметъра на тръбата, която стига до средното гърне...45 мм ли е...?
DOHC написа:А някой случайно да знае какъв е диаметъра на тръбите (стандартно) на ABF? Дали е 50мм или 55мм?
Според мен е 55 мм - толкова е и на КР...
- VW_FEN
- Мнения: 1859
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Li4o написа:VW_FEN написа:хаха, при мен се оказа, че нямам катализатор... Смених средно и задно в ем комплект 33 - 130 лева .....
Имаш ли представа колко ти е диаметъра на тръбата, която стига до средното гърне...45 мм ли е...?DOHC написа:А някой случайно да знае какъв е диаметъра на тръбите (стандартно) на ABF? Дали е 50мм или 55мм?
Според мен е 55 мм - толкова е и на КР...
Ами, не съм сгурен, но мисля, че е толкова. Горе долу на око като гледах - има към 4-5 сантиметра диаметър. Абе те сложиха някакви съвсем обикновени гърнета, даже и те не знаят марката, обаче нали са нови, веднага се усеща. Но си бръмчи като ремус приглушено и като дам газ ми прави кеф на душата. Жалко, че няма да мога да дойда на тази среща да покажа.

- asskoGTI
- Мнения: 778
- Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
49мм е на 1.1,1.3,1.6
55мм е на 1.8.2.0
63мм е на 2.8,2.9
принципно тия ширини се прават за да замърсява колата по малко,като допълнителен ефект към гърнетата и към катализатора
а всъщност до колкото ми е известно на мене ширината 63 се използва за коли с мощност от къммм.....100тиня коня до някъде към 300 без да се получава "тапа".от 300 нагоре вече минаваме на 76мм
дори някой американци слагат и по 80мм
но мислълта ми е следната че на повечето двигатели 1.8 и 2.0 може да се разшири(смени) цялата генерация...като звука става доста по различен и ако отвътрешната страна е полирана ефекта става много добър заедно с колектор 4-2-1 и право гърне
мощноста може да се покачи със 7 до 12 % зависимост от колата
55мм е на 1.8.2.0
63мм е на 2.8,2.9
принципно тия ширини се прават за да замърсява колата по малко,като допълнителен ефект към гърнетата и към катализатора
а всъщност до колкото ми е известно на мене ширината 63 се използва за коли с мощност от къммм.....100тиня коня до някъде към 300 без да се получава "тапа".от 300 нагоре вече минаваме на 76мм

но мислълта ми е следната че на повечето двигатели 1.8 и 2.0 може да се разшири(смени) цялата генерация...като звука става доста по различен и ако отвътрешната страна е полирана ефекта става много добър заедно с колектор 4-2-1 и право гърне
мощноста може да се покачи със 7 до 12 % зависимост от колата
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
assko написа:49мм е на 1.1,1.3,1.6
55мм е на 1.8.2.0
.....
Не е точно така!
Наскоро мерих с шублер диаметри на тръбите на 1.6 и 1.8(90 к.с.):
На 1.6(PN) диаметъра на тръбите до средното гърне е 45мм, а тръбите на гърнетата са по 40мм.
На 1.6(EZ) до средното гърне са 42мм и после пак са по 40мм.
На 1.8(RP) цялата генерация е 45 мм.
На Голф3 1.8(ГТ) генерацията май е 50 мм!
Това е!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта