1.8 турбо голф 4 губи налягане

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
set16v
Мнения: 119
Регистриран на: Вто 25 окт 2005 1:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: MonsterPerformance

Re: 1.8 турбо голф 4 губи налягане

Мнениеот set16v » Пет 31 юли 2009 11:05


мотора е сток,освен ремъци и тн.нищо не е правено по-него :shock
турбото е IHI-VF34 BB.




Потребителски аватар
skotis
Мнения: 1974
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: 1.8 турбо голф 4 губи налягане

Мнениеот skotis » Пет 31 юли 2009 16:04


Аз пак не разбрах от какво е идвал проблема?


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: 1.8 турбо голф 4 губи налягане

Мнениеот MK4 » Пон 03 авг 2009 15:55


кофти чип, и до колкото разбрах не е единствения взет от същия човек..


Потребителски аватар
angell
Мнения: 214
Регистриран на: Пет 18 фев 2005 17:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1.8 турбо голф 4 губи налягане

Мнениеот angell » Сря 02 сеп 2009 17:12


madcap написа:Итересно ми е и на мен, дали е със стоковите карантий, на 1.5 ако държи това ще красота
Или сте сменявали нещо, по знания от нета поне биелните лагери се сменят

вс. държи супер вече 4000 км.стокови. само един чифт гуми заминаха за 2 месеца откакто я карам така, иначе обръща километража за норматив.
само да нямам снимки от камерите по магистралите че ще е грубо.


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1.8 турбо голф 4 губи налягане

Мнениеот sin orel C20XE » Чет 03 сеп 2009 20:34


Краси,за AYP мога най-отговорно да кажа,че държи на 1.5 и то дори без ревизия на мотора и калпаво настройване! :screwy :screwy :screwy mhihi mhihi mhihi


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1.8 турбо голф 4 губи налягане

Мнениеот niikoo_1 » Чет 03 сеп 2009 22:11


1.5 e много условно, пик ли прави 1.5бара или ги държи и с каква турбина, щото ако е с нещо по-сериозно от ГТ2860 ще огъне биелите.

До колкото знам е с T3 Tr50 HotAR0.48, което е по-малко от въпросното ИХИ и си е турбина за 240-250к.с.

Защо и с К03/К03С турбо, което е заводското може да прави пик 1.3 :mrgreen:

angell написа:

Дай малко повече инфо за проекта сники на двигателния отсег на предната броня, веднъж мернах колата на КАТ :mrgreen:


Потребителски аватар
ELFA
Мнения: 120
Регистриран на: Сря 09 юли 2008 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: 1.8 турбо голф 4 губи налягане

Мнениеот ELFA » Пет 04 сеп 2009 8:47


niikoo_1 написа:Дай малко повече инфо за проекта сники на двигателния отсег на предната броня, веднъж мернах колата на КАТ :mrgreen:

Да давай да гледаме :D


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: 1.8 турбо голф 4 губи налягане

Мнениеот MK4 » Пет 04 сеп 2009 10:03


голф с кулер в бронята нищо особено :P


Потребителски аватар
angell
Мнения: 214
Регистриран на: Пет 18 фев 2005 17:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1.8 турбо голф 4 губи налягане

Мнениеот angell » Пет 04 сеп 2009 17:48


niikoo_1 написа:1.5 e много условно, пик ли прави 1.5бара или ги държи и с каква турбина, щото ако е с нещо по-сериозно от ГТ2860 ще огъне биелите.

До колкото знам е с T3 Tr50 HotAR0.48, което е по-малко от въпросното ИХИ и си е турбина за 240-250к.с.

Защо и с К03/К03С турбо, което е заводското може да прави пик 1.3 :mrgreen:

angell написа:

Дай малко повече инфо за проекта сники на двигателния отсег на предната броня, веднъж мернах колата на КАТ :mrgreen:

турбото както каза set16v e IHI-VF34 BB. незнам дали е по сериозна от ГТ2860 но е за 270к. на гумите в момента можело и още но дв. ще стане на пастет. иначе да 1.5 ги държи.
а на колегата set16v може да му се вярва и щом той казва че е опасно значи над тези коне ша трябва и дв. да се прави.


Потребителски аватар
GOLF 2 GTI16v
Мнения: 155
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: 1.8 турбо голф 4 губи налягане

Мнениеот GOLF 2 GTI16v » Пет 04 сеп 2009 20:11


angell написа:
niikoo_1 написа:
angell написа:

Дай малко повече инфо за проекта сники на двигателния отсег на предната броня, веднъж мернах колата на КАТ :mrgreen:

турбото както каза set16v e IHI-VF34 BB. незнам дали е по сериозна от ГТ2860 но е за 270к. на гумите в момента можело и още но дв. ще стане на пастет. иначе да 1.5 ги държи.
а на колегата set16v може да му се вярва и щом той казва че е опасно значи над тези коне ша трябва и дв. да се прави.



а до колко оборота максимум я караш set16v каза ли до колко е дабре да се кара и от колко нагоре не щото и мойта е със същото турбо и държи 1.4бра като гледам как стига до 7500 ми се струва 4е ще забие до 8000 бес проблем


Потребителски аватар
skotis
Мнения: 1974
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: 1.8 турбо голф 4 губи налягане

Мнениеот skotis » Вто 08 сеп 2009 10:17


MK4 написа:кофти чип, и до колкото разбрах не е единствения взет от същия човек..


От кой е този кофти чип? Все пак е хубаво да се знае, според мен...

Може и на ЛС.


Потребителски аватар
set16v
Мнения: 119
Регистриран на: Вто 25 окт 2005 1:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: MonsterPerformance

Re: 1.8 турбо голф 4 губи налягане

Мнениеот set16v » Вто 08 сеп 2009 12:55


angell написа:
niikoo_1 написа:1.5 e много условно, пик ли прави 1.5бара или ги държи и с каква турбина, щото ако е с нещо по-сериозно от ГТ2860 ще огъне биелите.

До колкото знам е с T3 Tr50 HotAR0.48, което е по-малко от въпросното ИХИ и си е турбина за 240-250к.с.

Защо и с К03/К03С турбо, което е заводското може да прави пик 1.3 :mrgreen:

angell написа:

Дай малко повече инфо за проекта сники на двигателния отсег на предната броня, веднъж мернах колата на КАТ :mrgreen:

турбото както каза set16v e IHI-VF34 BB. незнам дали е по сериозна от ГТ2860 но е за 270к. на гумите в момента можело и още но дв. ще стане на пастет. иначе да 1.5 ги държи.
а на колегата set16v може да му се вярва и щом той казва че е опасно значи над тези коне ша трябва и дв. да се прави.


ми не точно :Mr Green Fun /относително по-спокойно е на 1,5бара е с това турбо / имам клиент с VF34 /малко по-различни периферий и глава и степен :wink: кара над 30хил.км.на 1,9бара и голфа няма проблем с ДВГ.../но всичко това на негова отговорност /



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 56 госта