А и за 1.8т има строукър китове зада стане 2литра (щото 2литра са си два литра с 200мл повече), така че и обема може да се изравни, но пак в сметката влиза вече и вал от ФСИ 2.0 литра мотор
А дали ще правиш 1.8/2.0/2.8 вече зависи кой с какво разполага и кой мотор в какво купе заводско се слага, защото и това много натежава в избора.
А и целия разговор не тръгна само от вървежа
той беше въвлечен в последсвие в темата ...Това Г60 няма живи съученици


,обаче пак не става ясно къде се вписва АБФ при тунинг изпълненията?Пак твърдя че тунинг с база АБФ си струва само ако колата е фабрично оборудвана с такъв двигател и собственика иска да я прави яка бегачка-респективно да налива пари в нея.Във всички други случаи Г60 и 1.8т са по добри на 100%.




