Ако целта е да се изкара найстина голяма мощност (~400к.с. и повече) дали ще правиш АБФ или 1.8Т е все в гъз с извинение, и в двата случая трябва да смениш бутала и биели и почти цялата периферия по мотора, като пари се връзва почти кантар, АБФ също си е добър до към 300коня правилно направен няма проблеми със заводски бутала и биели, 1.8Т и то е там някъде като здравина айде една идея повече да държи до към 320к.с. да кажем
А и за 1.8т има строукър китове зада стане 2литра (щото 2литра са си два литра с 200мл повече), така че и обема може да се изравни, но пак в сметката влиза вече и вал от ФСИ 2.0 литра мотор

А дали ще правиш 1.8/2.0/2.8 вече зависи кой с какво разполага и кой мотор в какво купе заводско се слага, защото и това много натежава в избора.
А и целия разговор не тръгна само от вървежа

той беше въвлечен в последсвие в темата ...
Това Г60 няма живи съученици
