
MK1 Cabrio TDI .SWAP
- Golf_Blade
- Мнения: 815
- Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 0:15
- Автомобил: 1996- BMW 316 Compact
- Двигател: M43B16
- Местоположение: Стара Загора
Re: MK1 Cabrio TDI .SWAP
210мм 14 шлици от голф 2 1.6Д пасва идеално,днес продадох един атакъв за дизелова тройка! 

- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: MK1 Cabrio TDI .SWAP
Golf_Blade написа:210мм 14 шлици от голф 2 1.6Д пасва идеално,днес продадох един атакъв за дизелова тройка!
на скоростите- ДА пасва, ама на мотора?
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: MK1 Cabrio TDI .SWAP
racing_team_vidin написа:Golf_Blade написа:210мм 14 шлици от голф 2 1.6Д пасва идеално,днес продадох един атакъв за дизелова тройка!
на скоростите- ДА пасва, ама на мотора?
И на мотора пасва, ако не знаеш всички валове на 1.6, 1.8, 2.0, 1.8т, 1.9 ТД, ТДИ и още други за които не съм сигурен отворите за болтовете на маховика са еднакви. Още търся диаграма на вакумите, и ако може реални снимки. Някой колега да си снима под капака и да качи някоя снимчица, но само с код на мотора АФН.
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: MK1 Cabrio TDI .SWAP
leonardo_vd написа:racing_team_vidin написа:Golf_Blade написа:210мм 14 шлици от голф 2 1.6Д пасва идеално,днес продадох един атакъв за дизелова тройка!
на скоростите- ДА пасва, ама на мотора?
И на мотора пасва, ако не знаеш всички валове на 1.6, 1.8, 2.0, 1.8т, 1.9 ТД, ТДИ и още други за които не съм сигурен отворите за болтовете на маховика са еднакви. Още търся диаграма на вакумите, и ако може реални снимки. Някой колега да си снима под капака и да качи някоя снимчица, но само с код на мотора АФН.
иване, не ти говоря за валове, имаш 228мм демферен маховик и притискателен, и 210мм феродов, ЗА ТОВА писах, че не знам дали ще стане!
при положение, че всичко е било на земята, защо не пробвахте,а сега се чудите след като мотора е сложен?
228мм феродов няма ли да влезе?
- prokopoff
- Мнения: 205
- Регистриран на: Нед 18 фев 2007 23:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: MK1 Cabrio TDI .SWAP
В повечето случаи просто си пишете ей така без да се замисляте.
АФН монтиран в пассат или голф3 се куплира с кутия от тип 02А, а кутията която ще се ползва при въпросната кола(от голф3 ТД) е 020
Е никой ли не видя че двата съединителя не си приличат дори на външен вид(по д съединител разбирайте маховик, притискател и феродов диск)
Ако някой успее да подкара тая кола с маховика който е дошъл с мотора с кутията от ТД го признавам за гении
А и още нещо какъв съединител ще ползва зависи от кова какво ще е кутия, както Леонардо написа при почти всички 4 цилиндрови мотори опашката на коляновия вал е идентича
Най големия съединител който може да му свърши работа е 210мм феродов дискв комбинация с някой по усилен притискател
АФН монтиран в пассат или голф3 се куплира с кутия от тип 02А, а кутията която ще се ползва при въпросната кола(от голф3 ТД) е 020
Е никой ли не видя че двата съединителя не си приличат дори на външен вид(по д съединител разбирайте маховик, притискател и феродов диск)
Ако някой успее да подкара тая кола с маховика който е дошъл с мотора с кутията от ТД го признавам за гении
А и още нещо какъв съединител ще ползва зависи от кова какво ще е кутия, както Леонардо написа при почти всички 4 цилиндрови мотори опашката на коляновия вал е идентича
Най големия съединител който може да му свърши работа е 210мм феродов дискв комбинация с някой по усилен притискател
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: MK1 Cabrio TDI .SWAP
prokopoff написа:В повечето случаи просто си пишете ей така без да се замисляте.
АФН монтиран в пассат или голф3 се куплира с кутия от тип 02А, а кутията която ще се ползва при въпросната кола(от голф3 ТД) е 020
Е никой ли не видя че двата съединителя не си приличат дори на външен вид(по д съединител разбирайте маховик, притискател и феродов диск)
Ако някой успее да подкара тая кола с маховика който е дошъл с мотора с кутията от ТД го признавам за гении
А и още нещо какъв съединител ще ползва зависи от кова какво ще е кутия, както Леонардо написа при почти всички 4 цилиндрови мотори опашката на коляновия вал е идентича
Най големия съединител който може да му свърши работа е 210мм феродов дискв комбинация с някой по усилен притискател
Съединителя е монтиран, 210мм от Г3 ТД колата имаше проблеми с управлението на турбото, но един колега във Враца я пипна малко и сега е друга бира. Не съм мислел че тая печка може да върви толкова опасно. Живот и здраве да снимаме и клип. Единствения проблем е малкия воден радиатор и държи по-висока температура, поне по показанията на уреда. Ще видя на Ваг-Ком какво показва и ще се търси решение на проблема. Мястото е ограничено и не може да се сложи по голям радиатор.
- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
Re: MK1 Cabrio TDI .SWAP
Печките вървят повече от колкото мислиш
ТДИ по принцип не греят много но това с радиатора го оправи че иначе много проблеми ше дойдат.

- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: MK1 Cabrio TDI .SWAP
Brezel написа:Печките вървят повече от колкото мислишТДИ по принцип не греят много но това с радиатора го оправи че иначе много проблеми ше дойдат.
Aз на моята еденица съм със малкия радиатор и на 1.8т-то няма никакви грижи и много ми е чудно защо се получи това греене на дизела.
ПП. а и парно няма никакво, но не съм сигурен кранчето дали е отворено.
- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
Re: MK1 Cabrio TDI .SWAP
тди са дизели с директно впръскване и високо КПД и не греят много! В сравнение с предкамерен дизел са чудо. Така че виж да нямаш проблем по охладителната система някъде.
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: MK1 Cabrio TDI .SWAP
Колеги, някой ако е запознат с кутиите нека сподели какво да направим и от каква кутия да вземем чаркалаци та да удължим скоростите на сегашната, която е с код CHD. Тази идва късичка и точно колата кат тръгне да върви много бързо стига макс обороти и трябва да се превключва.
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: MK1 Cabrio TDI .SWAP
leonardo_vd написа:Колеги, някой ако е запознат с кутиите нека сподели какво да направим и от каква кутия да вземем чаркалаци та да удължим скоростите на сегашната, която е с код CHD. Тази идва късичка и точно колата кат тръгне да върви много бързо стига макс обороти и трябва да се превключва.
решение: качвам се аз, колата и става тежко и спира да върви и нямаш нужда от по дълги скорости

- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: MK1 Cabrio TDI .SWAP
radi_nrj написа:на 5та 4600rpm са 180км/ч с тея скорости.
Да не кажеш, че не те предупредих



Няма ли от къде да намерите кутия от AFN?
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: MK1 Cabrio TDI .SWAP
radi_nrj написа:radi_nrj написа:на 5та 4600rpm са 180км/ч с тея скорости.
Да не кажеш, че не те предупредих![]()
![]()
![]()
Няма ли от къде да намерите кутия от AFN?
Бре то кутия има, ама филма е голям
Re: MK1 Cabrio TDI .SWAP
В слуай че няма технически различия съм замислил да се инсталира кутия от Г4 6 скорости....но ми е интерсно с тракшъна как стои работата.....
- madcap
- Кенанския лъв
- Мнения: 6685
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
- Автомобил: 1990 VW Golf 2
- Двигател: APP turbo
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: MK1 Cabrio TDI .SWAP
mechy написа:В слуай че няма технически различия съм замислил да се инсталира кутия от Г4 6 скорости....но ми е интерсно с тракшъна как стои работата.....
Мда в сериозен филм ще се вкараш с тая кутия,
Иначе Иване още не си дал снимки или не сте сложи кутия все още
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта