MK1 Cabrio TDI .SWAP

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Golf_Blade
Мнения: 815
Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 0:15
Автомобил: 1996- BMW 316 Compact
Двигател: M43B16
Местоположение: Стара Загора

Re: MK1 Cabrio TDI .SWAP

Мнениеот Golf_Blade » Пет 11 юни 2010 19:02


210мм 14 шлици от голф 2 1.6Д пасва идеално,днес продадох един атакъв за дизелова тройка! ;)




Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: MK1 Cabrio TDI .SWAP

Мнениеот racing_team_vidin » Пет 11 юни 2010 22:09


Golf_Blade написа:210мм 14 шлици от голф 2 1.6Д пасва идеално,днес продадох един атакъв за дизелова тройка! ;)

на скоростите- ДА пасва, ама на мотора?


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: MK1 Cabrio TDI .SWAP

Мнениеот leonardo_vd » Съб 12 юни 2010 6:56


racing_team_vidin написа:
Golf_Blade написа:210мм 14 шлици от голф 2 1.6Д пасва идеално,днес продадох един атакъв за дизелова тройка! ;)

на скоростите- ДА пасва, ама на мотора?

И на мотора пасва, ако не знаеш всички валове на 1.6, 1.8, 2.0, 1.8т, 1.9 ТД, ТДИ и още други за които не съм сигурен отворите за болтовете на маховика са еднакви. Още търся диаграма на вакумите, и ако може реални снимки. Някой колега да си снима под капака и да качи някоя снимчица, но само с код на мотора АФН.


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: MK1 Cabrio TDI .SWAP

Мнениеот racing_team_vidin » Съб 12 юни 2010 22:14


leonardo_vd написа:
racing_team_vidin написа:
Golf_Blade написа:210мм 14 шлици от голф 2 1.6Д пасва идеално,днес продадох един атакъв за дизелова тройка! ;)

на скоростите- ДА пасва, ама на мотора?

И на мотора пасва, ако не знаеш всички валове на 1.6, 1.8, 2.0, 1.8т, 1.9 ТД, ТДИ и още други за които не съм сигурен отворите за болтовете на маховика са еднакви. Още търся диаграма на вакумите, и ако може реални снимки. Някой колега да си снима под капака и да качи някоя снимчица, но само с код на мотора АФН.

иване, не ти говоря за валове, имаш 228мм демферен маховик и притискателен, и 210мм феродов, ЗА ТОВА писах, че не знам дали ще стане!
при положение, че всичко е било на земята, защо не пробвахте,а сега се чудите след като мотора е сложен?
228мм феродов няма ли да влезе?


Потребителски аватар
prokopoff
Мнения: 205
Регистриран на: Нед 18 фев 2007 23:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: MK1 Cabrio TDI .SWAP

Мнениеот prokopoff » Съб 12 юни 2010 23:51


В повечето случаи просто си пишете ей така без да се замисляте.
АФН монтиран в пассат или голф3 се куплира с кутия от тип 02А, а кутията която ще се ползва при въпросната кола(от голф3 ТД) е 020
Е никой ли не видя че двата съединителя не си приличат дори на външен вид(по д съединител разбирайте маховик, притискател и феродов диск)
Ако някой успее да подкара тая кола с маховика който е дошъл с мотора с кутията от ТД го признавам за гении
А и още нещо какъв съединител ще ползва зависи от кова какво ще е кутия, както Леонардо написа при почти всички 4 цилиндрови мотори опашката на коляновия вал е идентича
Най големия съединител който може да му свърши работа е 210мм феродов дискв комбинация с някой по усилен притискател


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: MK1 Cabrio TDI .SWAP

Мнениеот leonardo_vd » Вто 15 юни 2010 6:32


prokopoff написа:В повечето случаи просто си пишете ей така без да се замисляте.
АФН монтиран в пассат или голф3 се куплира с кутия от тип 02А, а кутията която ще се ползва при въпросната кола(от голф3 ТД) е 020
Е никой ли не видя че двата съединителя не си приличат дори на външен вид(по д съединител разбирайте маховик, притискател и феродов диск)
Ако някой успее да подкара тая кола с маховика който е дошъл с мотора с кутията от ТД го признавам за гении
А и още нещо какъв съединител ще ползва зависи от кова какво ще е кутия, както Леонардо написа при почти всички 4 цилиндрови мотори опашката на коляновия вал е идентича
Най големия съединител който може да му свърши работа е 210мм феродов дискв комбинация с някой по усилен притискател


Съединителя е монтиран, 210мм от Г3 ТД колата имаше проблеми с управлението на турбото, но един колега във Враца я пипна малко и сега е друга бира. Не съм мислел че тая печка може да върви толкова опасно. Живот и здраве да снимаме и клип. Единствения проблем е малкия воден радиатор и държи по-висока температура, поне по показанията на уреда. Ще видя на Ваг-Ком какво показва и ще се търси решение на проблема. Мястото е ограничено и не може да се сложи по голям радиатор.


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Re: MK1 Cabrio TDI .SWAP

Мнениеот Brezel » Сря 16 юни 2010 20:21


Печките вървят повече от колкото мислиш :lol: ТДИ по принцип не греят много но това с радиатора го оправи че иначе много проблеми ше дойдат.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: MK1 Cabrio TDI .SWAP

Мнениеот leonardo_vd » Пет 18 юни 2010 10:24


Brezel написа:Печките вървят повече от колкото мислиш :lol: ТДИ по принцип не греят много но това с радиатора го оправи че иначе много проблеми ше дойдат.

Aз на моята еденица съм със малкия радиатор и на 1.8т-то няма никакви грижи и много ми е чудно защо се получи това греене на дизела.
ПП. а и парно няма никакво, но не съм сигурен кранчето дали е отворено.


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Re: MK1 Cabrio TDI .SWAP

Мнениеот Brezel » Пон 21 юни 2010 0:50


тди са дизели с директно впръскване и високо КПД и не греят много! В сравнение с предкамерен дизел са чудо. Така че виж да нямаш проблем по охладителната система някъде.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: MK1 Cabrio TDI .SWAP

Мнениеот leonardo_vd » Вто 22 юни 2010 6:39


Колеги, някой ако е запознат с кутиите нека сподели какво да направим и от каква кутия да вземем чаркалаци та да удължим скоростите на сегашната, която е с код CHD. Тази идва късичка и точно колата кат тръгне да върви много бързо стига макс обороти и трябва да се превключва.


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: MK1 Cabrio TDI .SWAP

Мнениеот racing_team_vidin » Вто 22 юни 2010 23:32


leonardo_vd написа:Колеги, някой ако е запознат с кутиите нека сподели какво да направим и от каква кутия да вземем чаркалаци та да удължим скоростите на сегашната, която е с код CHD. Тази идва късичка и точно колата кат тръгне да върви много бързо стига макс обороти и трябва да се превключва.

решение: качвам се аз, колата и става тежко и спира да върви и нямаш нужда от по дълги скорости mhihi


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: MK1 Cabrio TDI .SWAP

Мнениеот radi_nrj » Сря 23 юни 2010 14:28


radi_nrj написа:на 5та 4600rpm са 180км/ч с тея скорости.


Да не кажеш, че не те предупредих mhihi mhihi mhihi

Няма ли от къде да намерите кутия от AFN?


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: MK1 Cabrio TDI .SWAP

Мнениеот leonardo_vd » Сря 23 юни 2010 14:58


radi_nrj написа:
radi_nrj написа:на 5та 4600rpm са 180км/ч с тея скорости.


Да не кажеш, че не те предупредих mhihi mhihi mhihi

Няма ли от къде да намерите кутия от AFN?

Бре то кутия има, ама филма е голям


mechy
Мнения: 15
Регистриран на: Вто 13 апр 2010 14:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: MK1 Cabrio TDI .SWAP

Мнениеот mechy » Пет 25 юни 2010 15:22


В слуай че няма технически различия съм замислил да се инсталира кутия от Г4 6 скорости....но ми е интерсно с тракшъна как стои работата.....


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: MK1 Cabrio TDI .SWAP

Мнениеот madcap » Пет 25 юни 2010 16:37


mechy написа:В слуай че няма технически различия съм замислил да се инсталира кутия от Г4 6 скорости....но ми е интерсно с тракшъна как стои работата.....


Мда в сериозен филм ще се вкараш с тая кутия,

Иначе Иване още не си дал снимки или не сте сложи кутия все още



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта