2Е++...атмосферка(stage 3)

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: 2Е...бедна смес

Мнениеот sk. » Пет 15 окт 2010 21:18


офф/

90км на 1-ва с скок от място,

.... А аз си мислих че на 1.8Т им слагат дълги скорости :lol:
Чакам клипчето с нетърпение :lol:




Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: 2Е...бедна смес

Мнениеот martineli » Пет 15 окт 2010 21:53


а аз си мислих че 2Е-то е с къси скорости


Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: 2Е...бедна смес

Мнениеот Sharky GTI » Вто 19 окт 2010 19:46


...някой с по-конкретен отговор по въпроса :roll:


gti---
Мнения: 267
Регистриран на: Вто 03 авг 2010 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 2Е...бедна смес

Мнениеот gti--- » Сря 20 окт 2010 22:47


ако вдигнеш на 1ва 90,аз лично отивам връшам си книжката в кат и си късам дипломата за завършена автотранспортна техника.... с каквито и да е скорости това е невъзможно


Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: 2Е...бедна смес + нов проблем(с маслото)

Мнениеот Sharky GTI » Пет 22 окт 2010 17:58


колеги появи се нов проблем... нещо стана с маслото взе да ми пада налягането като загрее мотора.Стигнели около 90 градуса маслото ми пада налягането под 2 бара и почва да премигва лампата.Свалях маслената помпа та гледах цедката и всичко е ОК,клапана и ми се вижда добре едвали е заседнал,смених и масления филтър че имах нов под ръка и пак същия проблем.На стодено пали и даржи 6-7 бара и като загрява леко полеко почва да пада налягането,като подам обороти покачва но на тихи като пусна паднатли под 1000об почва да премигва лампата.Някой имали идея,като отварях картера огледах за нередности но всичко ми се видя добре,препипах биелите лагерите уж нямат луфтове и да почукват,аксялните стабилизатори на коляновия вал и те са наред и при него няма мърдане,отворих и главата та свалях петите на разпределителния вал да видя да не е провлекал там и да опуска някаде но и там сичко е нормално.Маслената помпа и на нея и направих една профилактика,чукнах клапана та го понатегнах малко да не би да разтоварва през него,шлаифах долната повърхност на помпата(почката отдолу) шлаифах и горната чатд на помпата дето се сабират двете повърхности че имаше деруги от въртящите се колелета на помпата,тръкнахме ги и тях савсем финно и стана като нова,много стегнато работи и с стоден мотор качва налягане повече от преди (6-7бара на тихи обороти).Маслото и то е читаво.Направо съм изтръпнал и нямам представа вече от какво може да е,утре оварям пак да свалям да гледам биелни и усновни лагери :? ...


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: 2Е...бедна смес + нов проблем(с маслото)

Мнениеот Stenly » Пет 22 окт 2010 18:03


При такъв направен мотор ,както ти го описваш аз не бих си правил бъзици с маслото .Купи си една нова маслена помпа за двулитров мотор за да си сигурен в това. Налягането пази мотора.Първо това виж и после отивай към по-сложните неща. И се научи да пишеш ,лагерите не са Усновни :)


Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: 2Е...бедна смес + нов проблем(с маслото)

Мнениеот Sharky GTI » Пет 22 окт 2010 18:27


извинявам се много за правописа... :? Дали да е от маслената помпа,проблема се появи е така от нищото както си карах в града на 5-та с около 1500об.Привсетка ми лампата и аз веднага отбих и изгасих мотора,слезнах и го огледах за течове нешо да не съм ударил картера или да се е отвила пробката знам ли...? но нямаше нищо,маслото веднага го погледнах на щеката и си беше наред,последях малко гледах кабелите на датчиците това онова сичко си е на мястото.Влезох запалих и лампата огасна,на ъреда долу си ми показва 3 бара и сичко си е нормално както обикновенно.Тръгнах и постянно му хвърлях по едно око и го гледам как постепенно пада налягането и няма и 1км да съм минал и пак същата работа и пак спрях.Много ми е чудно от какво да е проблема щото нее се появил при форсажи и дръпки или по време на каквото и да е натоварване на мотора.Възможно ли е да е здал багажа някой от датчиците за налягането на маслото.До колкото знам не трябва да пада налягането под 2 бара при топал мотор.Помпа лесно ше взема от др. мотор и ще пробвам но едвали е от нея.Незнам на какво налягане сработват датчиците та почва да мига лампата и да пищи зумера.
...колега много си прав,маслото пази мотора и аз съм на тоя принцип и никога не правя компромиси с маслото и оглаждането на мотора,за мен това са две правила които стриктно спазвам,в охладителната и мазилнатя уредба всичко да е изправно.


Потребителски аватар
petroffbg
Мнения: 162
Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: 2Е...бедна смес

Мнениеот petroffbg » Съб 23 окт 2010 8:51


Sharky GTI написа:...рейката и инжекторите са отдавна на лице,240цц на 3.5бара сичко е :да: .Колата е ремапвана и почти доизкусурена.Имам само едно запитване колеги към по-компетентните,можели някой да ми каже колко трябва да е разреждането в смукателния колектор на тихи обороти и как влияе зацепването на вала с раздвижното колело на разреждането в колектора че имам малко проблеми с смесите в ниските се дави но от бедна смес,а като навирча регулатора на повече налягане почва вече да ми идва много пък във високите с тея инжектори.Иначе колата е патрон от стартове на дръпки няма никакъв проблем варви доста добре вече с новия прекъсвач на 7100... :Mr Green Fun ...90км на 1-ва с скок от място,скоро ще има и видео ;) но нека дойзпипаме нещата че малко е кофти за градско каране в момента.
Поздрави :beer

Провери си маслото за наличие на бензин,при тия интервенции най-вероятно имаш бензин в маслото,ако не е започнал да "събаря" лагери,може да се оттървеш само със смяна на масло в което се съмнявам,провери си и паразитния вал,луд може да те направи!


Потребителски аватар
brutalisimo
Мнения: 68
Регистриран на: Нед 06 дек 2009 22:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ruse

Re: 2Е...бедна смес + нов проблем(с маслото)

Мнениеот brutalisimo » Нед 24 окт 2010 14:55


по това коета сам разбрал трябва да имаш маслени пръскалки в блока ако някоя е с оттарвал клапан може да ти саваля налягането. на високи обороти имали го сащия проблем или се стабилизира налягянето :да:
поздрави brutalisimo


Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: 2Е...бедна смес + нов проблем(с маслото)

Мнениеот Sharky GTI » Нед 24 окт 2010 16:26


...колеги проблема е открит,биелните лагери на 4-та,3-та и 2-ра биела са на пупара :Mr Green Fun ,но за щастие и като по чудо лоляновия вал е абсолютно невредим ... :bowdown .Черупките на 4-та биела се бяга завъртели на почти 90 градуса от нормалното положение и направо бяха изправили чоповете.На 3-та си бяха на мястото но са много зле,а на 2-ра биела само горната черупка на лагера е пуснала леко но доста е изтъняла.На 1-ва биела са си износени и двете черупки равбомерно но и те са поизносени.Странното е че мотора работеше много меко и никога нее чукал и давал симптоми за хлабини в лагерите... но при нашия спорт се появяват такива моменти mhihi .Утре сменям комплект биелни+основни лагери,коляновия вал ще се размине с шлаифане на шийките тоя път и привечер се надявам да съм отново на стартова позиция :mrgreen: .


Потребителски аватар
MITKOGOLF
Мнения: 462
Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABF-TURBO
Местоположение: Пловдив

Re: 2Е...бедна смес + нов проблем(с маслото)

Мнениеот MITKOGOLF » Нед 24 окт 2010 20:10


Каква марка лагери ще си вземеш колега? Поздрави за проекта,харесвам 2Е няма значение дали е атмосферен или с турбо щом е направен с мерак двигателя показва своите възможности. Моя двигател го карам с биелни лагери колбеншмит за сега няма проблеми,а от кам масло никакви компромиси МОТУЛ 300V льоман 20w-60


Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: 2Е...бедна смес + нов проблем(с маслото)

Мнениеот Sharky GTI » Нед 24 окт 2010 20:34


...ами лагерите ще са или колбеншмит или глико,доволен съм и от двете фирми досега като съм ползвал техни лагери нее имало "рекламаций" :mrgreen: ,а масло Repsol 15W50 че го докачам от работата на дистрибуторска цена и също е доста добро като качество.


Потребителски аватар
petroffbg
Мнения: 162
Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: 2Е...бедна смес + нов проблем(с маслото)

Мнениеот petroffbg » Нед 24 окт 2010 22:47


Имаше ли бензин в картера колега?


Потребителски аватар
indjov_GTI
Мнения: 342
Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
Автомобил: E30
Двигател: M20B20 1990g
Местоположение: Rakovski

Re: 2Е...бедна смес + нов проблем(с маслото)

Мнениеот indjov_GTI » Пон 25 окт 2010 0:30


MITKOGOLF написа:Моя двигател го карам с биелни лагери колбеншмит за сега няма проблеми


аз също :да:


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: 2Е...бедна смес

Мнениеот pe6kata » Пон 25 окт 2010 9:39


paco написа:Сега без да се обиждаш ще ти обясня някой неща в който си объркал.
1. Регулатора за налягане не е сложен за да се наглася на каквото налягане искаш ти а за да подържа оптималното за дюзите.
2. Дюзите са предназначени да работят на не повече от 4бара базово налягане, но дори и това е изключение. Оптималното налягане е 3бара база :idea:
3. Това че в момента си на 4.8бара води след себе си само куп проблеми:
-Дюзите са изтаванени от към дебит и започват да "пикаят" или буквално затапват (както си се убедил)
-Инжекцион помпата се претоварва значително :idea: В момента незнам с каква си, но дори и да е от механична инжекция и да е предназначена за 5бара база то това е сметнато при използване на инжектори с определен дебит.
-Високото налягане в маркучите на с-та никога не е добра идея. При най-малкия теч всичко се случва много бързо а съм сигурен, че пожарогасител не ти се ползва.

Сега..правилната посока е да си подбереш инжектори така че хем сместа да е в норма хем базовото налягане да ти е около 3бара. Можеш да коригираш с регулатора, но не повече от 3,5бара база. Ако се върнеш назад в темата ти бях споменах , че е много полезно да ползваш широколентова сонда за да имаш отправна точка. Тръгнал си по път дето винаги трябва да знаеш какво се случва със смесите.

Приеми това което написах като съвет а не като критика. Да, и така както си сега "става" явно, но не е правилно.

РАСО


сега без да се обижда колегата РАСО, нещата които е написал за дюзите са меко казано странни и клонят към глупост, според мен, и за да не подведе несъзнателно някой колега ми се иска да ги уточним нещата.

1. Целта на регулатора е не да държи оптимално за дюзите(а какво значи "оптимално" за дюзите е друг въпрос), а да се създава определено налягане, така че в комбинация с дебита на дюзата и инжекторното време да се впръска точното количество гориво. Ясно е че се избягват високите налягания, колегата е споменал, а и що да е високо, като може просто да увеличиш инжекторното време на дюзата докато я изтаваниш(до 80-85%) или просто не я замениш с по-голям дебит. Другото е нарастването на налягането не се отразява правопропорционално на дебита!!!

2. 3-те бара е стандарт за дебита на дюзите, а не оптимум. Много от японските например работят при налягане в горивната система на около 2.5 бара(около 2 бара при празен ход). От ваг автомобилите има доста дето работят на 4 бара(3.5 на празен ход).

3. Изтаванването по дебит идва инжекторното време, не от налягането.
Няма затапване на дюзите от повишаване на налягането, даже напротив. Дебита им се увеличава. И то не просто се увеличава, а се увеличава точно по формулата:

корен квадратен от разликата на новото налягане, разделено на старото налягане, всичко това умножено по стария дебит. От получения резултат се вадят 10% от стария дебит и се получава новия дебит

така например една 200 кубикова дюза, при 3 бара ще дава ясно 200кубика, при 2 бара ще е 190 кубика, при 4 бара ще е 210кубика, при 6 бара ще е 230 кубика
Все пак съм си правил опити с горивната система докато съм търсил проблем...- на вр6 е 4 бара заводско регулатора. На празен ход е 3.5 налягането - съвпада и по книга и по манометър. Инж. време е 3.5 милисек. При разкачане на вакуума пада на 3.3 милисек(все пак имитира напълно отворен дросел). Ламбда сондата компенсира повишеното налягане. При спиране на обратното гориво- стрелката на манометъра забива в края-(до 6 бара е уреда, но колко над 6 бара отива налягането незнам), 2.6мсек., ламбда извън регулация- обогатява да се е.е мамата... все пак нямам широколентова сонда и немога да кажа колко...
Мой приятел кара така- при вигане на буста спира обратното гориво с най-обикновен бензинов клапан от газова уредба, управлявайки го с бутон от купето. А там е с доста голяма помпа за високо налягане. Не искам да коментирам доколко е умно, но определено върши работа в турбо режимите(в атмосферните дави). За дюзите толкова...

Към колегата- тия лагери понякога имат гадното свойство да се разпадат без да се усети или чуе нещо почти до последно. добре е да се доверяваме на уредите. Докато не ти е била мапната колата е възможно да е влизал много бензин в картера и да е нарушил смазването...
90км/ч ще направиш на първа, с тия 7000оборота на мотора и 3.68 диф, но само при натиснат педал на съединителя по някое много голямо надолнище



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта