разпределителни валове
- VW_FEN
- Мнения: 1859
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Tyanator написа:на мене малко ми отиде празният ход ..... компа горе долу се оправя и го държи между 900 - 1000 оборота на място..... в ниските нямам промяна във вървежа ... тя и преди си вървеше там ... т.е само там .... но във средните и високите разликата е огромна... разхода е приблизително същият.... 500 мл. на 100 км повече ...
И ти ли, Бруте? Лелеее, всичко живо менка валовете, аз още се туткам хахаха и за кви коне говориме сега? Аз май няма да се пускам с тебе хихихихи да ги мериме дзверовете
- asskoGTI
- Мнения: 778
- Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Symptom написа:8)
Ами да запитам ...планувал сум да си сменям и аз валчето с 260 градусово.... как би се отразило на ABS моорчето, в спецификацията пише че кум 8 конски сили се "появяват" и си държи 900 оборота тихи... има ли колеги с ABS и такъв вал да сподели как се държи.
започни със смяна на инжекцията
- r_tuning
- Мнения: 237
- Регистриран на: Пон 21 мар 2005 21:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
asskoGTI написа:Symptom написа:8)
Ами да запитам ...планувал сум да си сменям и аз валчето с 260 градусово.... как би се отразило на ABS моорчето, в спецификацията пише че кум 8 конски сили се "появяват" и си държи 900 оборота тихи... има ли колеги с ABS и такъв вал да сподели как се държи.
започни със смяна на инжекцията
- nando 16v
- Мнения: 1434
- Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
r_tuning написа:e как е сега?.....как вървите с твоя съперник ве4е?:))))nando 16v написа:r_tuning написа:ааааааа...сложил си ги ..БРАВОООООО:))))))
еее как бе сложих ме ги
не сме ги пробвали още щот при нас всеки ден вали,иначе нямам търпение
тая дискусийка мисля че е по подходящо да се развива ма лични! mod edit: vaskoto1
- DragoGT
- 1/8 перничанин
- Мнения: 10772
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Symptom написа:8)
Ами да запитам ...планувал сум да си сменям и аз валчето с 260 градусово.... как би се отразило на ABS моорчето, в спецификацията пише че кум 8 конски сили се "появяват" и си държи 900 оборота тихи... има ли колеги с ABS и такъв вал да сподели как се държи.
ами аз съм с ABS с вал и чип ама колко градуса е вала не знам
само ти казвам забрави за тихи стабилни обороти
на празен ход работа доста неравномерно
ще върви малко повечко но и се приготви за по-голям разход...
- asskoGTI
- Мнения: 778
- Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Symptom написа:8) Хе хе , неща за сега смяна на инйекцииката щото съм я пипнал, и си върви колицата, питането ми беше за вал-а как се отразява на вървежа на тоз мотор ....едни колеги бяха писали че от GT ставал вал които пук бил различен по нещо си от стандартиа ABS-ов....
аз конкретно питам за 260 градусов....
колега не знам какво си барал и какво не си, но ще ти кажа че докато не си сложиш пълна инжекция не може да си говориме за валове защото ефекта ще е почти нулев
...не че няма да върви повече но до колкото разбирам си мераклия
просто ти го казвам за да се радваш повече после
пп:ако искаш да слагаш вал,аз бих те посъветвал да отидеш направо на 270,зашото цената е една и съща а резултата е доста по различен,освен това да портнеш главата и колекторите....ето тогава ще имаш много як ABS
- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7957
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
asskoGTI написа:колега не знам какво си барал и какво не си, но ще ти кажа че докато не си сложиш пълна инжекция не може да си говориме за валове защото ефекта ще е почти нулев
...не че няма да върви повече но до колкото разбирам си мераклия
просто ти го казвам за да се радваш повече после
От какъв зор това ??? това моно може да се докара до 110-120тина коня с някой дребни модификации преди да стане невъзможна мисия и ефекта от вала въобще не е нулев а си е същият като на MPI, повечето коли с MPI имат предимство в това че са с дебитомер и дроселовата им клапа е с доволен диаметър........
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта