разпределителни валове

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
r_tuning
Мнения: 237
Регистриран на: Пон 21 мар 2005 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот r_tuning » Вто 13 юни 2006 17:55


ааааааа...сложил си ги ..БРАВОООООО:))))))




Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Вто 13 юни 2006 18:43


Tyanator написа:на мене малко ми отиде празният ход ..... компа горе долу се оправя и го държи между 900 - 1000 оборота на място..... в ниските нямам промяна във вървежа ... тя и преди си вървеше там ... т.е само там .... но във средните и високите разликата е огромна... разхода е приблизително същият.... 500 мл. на 100 км повече ...


И ти ли, Бруте? Лелеее, всичко живо менка валовете, аз още се туткам хахаха ;) и за кви коне говориме сега? ;) Аз май няма да се пускам с тебе хихихихи да ги мериме дзверовете ;)


Потребителски аватар
nando 16v
Мнения: 1434
Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот nando 16v » Сря 14 юни 2006 14:14


r_tuning написа:ааааааа...сложил си ги ..БРАВОООООО:))))))

еее как бе сложих ме ги :D


Потребителски аватар
r_tuning
Мнения: 237
Регистриран на: Пон 21 мар 2005 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот r_tuning » Сря 14 юни 2006 16:55


nando 16v написа:
r_tuning написа:ааааааа...сложил си ги ..БРАВОООООО:))))))

еее как бе сложих ме ги :D
e как е сега?.....как вървите с твоя съперник ве4е?:))))


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7957
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Сря 14 юни 2006 17:09


[quote="VW_FEN"][/quote]

Ти ако се позабавиш още малко ще ти трябва пасатор с поне 2Е мотор за да има някаква интрига :)


Symptom
Мнения: 682
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот Symptom » Сря 14 юни 2006 18:31


8)
Ами да запитам ...планувал сум да си сменям и аз валчето с 260 градусово.... как би се отразило на ABS моорчето, в спецификацията пише че кум 8 конски сили се "появяват" и си държи 900 оборота тихи... има ли колеги с ABS и такъв вал да сподели как се държи.
8)


Потребителски аватар
asskoGTI
Мнения: 778
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот asskoGTI » Сря 14 юни 2006 22:03


Symptom написа:8)
Ами да запитам ...планувал сум да си сменям и аз валчето с 260 градусово.... как би се отразило на ABS моорчето, в спецификацията пише че кум 8 конски сили се "появяват" и си държи 900 оборота тихи... има ли колеги с ABS и такъв вал да сподели как се държи.
8)

започни със смяна на инжекцията :wink:


Потребителски аватар
r_tuning
Мнения: 237
Регистриран на: Пон 21 мар 2005 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот r_tuning » Сря 14 юни 2006 23:59


asskoGTI написа:
Symptom написа:8)
Ами да запитам ...планувал сум да си сменям и аз валчето с 260 градусово.... как би се отразило на ABS моорчето, в спецификацията пише че кум 8 конски сили се "появяват" и си държи 900 оборота тихи... има ли колеги с ABS и такъв вал да сподели как се държи.
8)

започни със смяна на инжекцията :wink:
:да:


Symptom
Мнения: 682
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот Symptom » Чет 15 юни 2006 0:17


8) Хе хе , неща за сега смяна на инйекцииката щото съм я пипнал, и си върви колицата, питането ми беше за вал-а как се отразява на вървежа на тоз мотор ....едни колеги бяха писали че от GT ставал вал които пук бил различен по нещо си от стандартиа ABS-ов....

аз конкретно питам за 260 градусов.... :roll:


Потребителски аватар
nando 16v
Мнения: 1434
Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот nando 16v » Чет 15 юни 2006 5:23


r_tuning написа:
nando 16v написа:
r_tuning написа:ааааааа...сложил си ги ..БРАВОООООО:))))))

еее как бе сложих ме ги :D
e как е сега?.....как вървите с твоя съперник ве4е?:))))

не сме ги пробвали още щот при нас всеки ден вали,иначе нямам търпение
тая дискусийка мисля че е по подходящо да се развива ма лични! mod edit: vaskoto1


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Чет 15 юни 2006 17:03


Колега Symptom дали е GT или не АBS мотора си е ABS :wink: Никаква разлика няма :wink:


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Чет 15 юни 2006 22:16


Symptom написа:8)
Ами да запитам ...планувал сум да си сменям и аз валчето с 260 градусово.... как би се отразило на ABS моорчето, в спецификацията пише че кум 8 конски сили се "появяват" и си държи 900 оборота тихи... има ли колеги с ABS и такъв вал да сподели как се държи.
8)


ами аз съм с ABS с вал и чип ама колко градуса е вала не знам
само ти казвам забрави за тихи стабилни обороти
на празен ход работа доста неравномерно
ще върви малко повечко но и се приготви за по-голям разход...


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Мнениеот neon » Чет 15 юни 2006 22:43


:D Пиша като човек който също търси валове от АБФ! Има разлика- валовете на абф-а отварят с 1мм. повече! Има ефект, и то добър!


Потребителски аватар
asskoGTI
Мнения: 778
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот asskoGTI » Чет 15 юни 2006 23:34


Symptom написа:8) Хе хе , неща за сега смяна на инйекцииката щото съм я пипнал, и си върви колицата, питането ми беше за вал-а как се отразява на вървежа на тоз мотор ....едни колеги бяха писали че от GT ставал вал които пук бил различен по нещо си от стандартиа ABS-ов....

аз конкретно питам за 260 градусов.... :roll:

колега не знам какво си барал и какво не си, но ще ти кажа че докато не си сложиш пълна инжекция не може да си говориме за валове защото ефекта ще е почти нулев
...не че няма да върви повече :) но до колкото разбирам си мераклия
просто ти го казвам за да се радваш повече после

пп:ако искаш да слагаш вал,аз бих те посъветвал да отидеш направо на 270,зашото цената е една и съща а резултата е доста по различен,освен това да портнеш главата и колекторите....ето тогава ще имаш много як ABS :wink:


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7957
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пет 16 юни 2006 7:01


asskoGTI написа:колега не знам какво си барал и какво не си, но ще ти кажа че докато не си сложиш пълна инжекция не може да си говориме за валове защото ефекта ще е почти нулев
...не че няма да върви повече :) но до колкото разбирам си мераклия
просто ти го казвам за да се радваш повече после



От какъв зор това ??? това моно може да се докара до 110-120тина коня с някой дребни модификации преди да стане невъзможна мисия и ефекта от вала въобще не е нулев а си е същият като на MPI, повечето коли с MPI имат предимство в това че са с дебитомер и дроселовата им клапа е с доволен диаметър........



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта