
Golf 2 KR*ITB 13.92 on 402m.
- benzino
- Мнения: 1037
- Регистриран на: Нед 22 юни 2008 15:42
- Автомобил: VW Polo 86c
- Двигател: mix
- Местоположение: Смолян
Re: Golf 2 PL. Дросели - Пловдив
Ммм, предполагам, че ще останете доволни!
Моя кошник беше "разфасован" от него и определено си разбира от работата!

- miro_hack
- Мнения: 517
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
- Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
- Двигател: Cffb
Re: Golf 2 PL. Дросели - Пловдив
Проблеми с хода на жилото нямамхме. Самото жило има реглаж. Това е друг голф. Този който сте пуснали е КР, а нашия е ПЛ. Сорка за забавянето но излезна проблем, който накоро беше решен и в най-скоро време пак сме в играта, не се боите.
Снимки и клипове ще има живот и здраве. Имаме огромно желание голфа да стане, но всичко с времето си.
Не се ядосвайте, проека ще се довърши.

Не се ядосвайте, проека ще се довърши.
- miro_hack
- Мнения: 517
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
- Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
- Двигател: Cffb
Re: Golf 2 PL. Дросели - Пловдив
Вчера голфа отиде за Megasquirt, инсталация и настройки
с което бе поставено началото на края
скоро може да го видите да се разтяга из града 



Последна промяна от miro_hack на Съб 21 май 2011 19:43, променено общо 1 път.
- JoroKN
- Мнения: 1498
- Регистриран на: Чет 16 авг 2007 21:12
- Автомобил: Vw Golf MK6
- Двигател: CBAB - 2010
- Местоположение: Кюстендил
Re: Golf 2 PL. Дросели - Пловдив
miro_hack написа:Вчера голфа бе замъкнат към VAG сервиза на Жоро за Megasquirt инсталация и настройкис което бе поставено началото на края
скоро може да го видите да се разтяга из града
Като сте готови с всичко дай някоя снимка и задължително клип с някой "ластик" на колата


- miro_hack
- Мнения: 517
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
- Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
- Двигател: Cffb
Re: Golf 2 PL. Дросели - Пловдив
Търся разпределителни валове от Голф 3 абф!!! Пишете на ЛС.
- miro_hack
- Мнения: 517
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
- Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
- Двигател: Cffb
Re: Golf 2 PL. Дросели - Пловдив
Разпределителни валове ABF благодарение на krasio_binev
219 градуса 10.8mm лифт всмукателен
220 градуса 10.8mm лифт изпускателен
Най-подходящите валове за безкръвна операция и позасилване,като разликата с пл-ските не е малка.
Майстора работи по кабелаците и мега-та тези дни ще монтирам валчетата и ще пусна още фото
219 градуса 10.8mm лифт всмукателен
220 градуса 10.8mm лифт изпускателен
Най-подходящите валове за безкръвна операция и позасилване,като разликата с пл-ските не е малка.
Майстора работи по кабелаците и мега-та тези дни ще монтирам валчетата и ще пусна още фото

- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf 2 PL. Дросели - Пловдив
Оня ден ходих до Жоро - там станало като морга за ГоУфуви
Добре, че не закарах и моя!

- miro_hack
- Мнения: 517
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
- Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
- Двигател: Cffb
Re: Golf 2 PL. Дросели - Пловдив
Те хубаво са умрели,но скоро ще има ноща на живите мъртви 

- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf 2 PL. Дросели - Пловдив
Айде де, знаеш ли колко хора ги чакаме с нетърпение... 

- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf2 PL 4x46.5мм ITB - Пловдив
Не сте закачили вакуума от дроселите....прави е на всеки рънер щуцер с жигльор 0.2-0.5мм и след това се обединяват и отиват към регулатора за гориво и мап-а на скуирта или ЕКУ-то. Не е зле да изхвърлите тази генерация и да се метне един колектор 4-2-1 или поне колектор от Г3 АБФ.
РАСО
РАСО
- miro_hack
- Мнения: 517
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
- Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
- Двигател: Cffb
Re: Golf2 PL 4x46.5мм ITB - Пловдив
paco написа:Не сте закачили вакуума от дроселите....прави е на всеки рънер щуцер с жигльор 0.2-0.5мм и след това се обединяват и отиват към регулатора за гориво и мап-а на скуирта или ЕКУ-то. Не е зле да изхвърлите тази генерация и да се метне един колектор 4-2-1 или поне колектор от Г3 АБФ.
РАСО
Вакуума е изкаран със система от тръби от спирачки за камион + тетки и г-образни свръзки....
(държали на 10 бара

Детонационния датчик не го гледайте,с появта на мега-та изчезва на далеч!

Колектор търся! ....Няма ли кой да ми дари един,ще му пиша името на задния джам


- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf2 PL 4x46.5мм ITB - Пловдив
miro_hack написа:Вакуума е изкаран със система от тръби от спирачки за камион + тетки и г-образни свръзки....
(държали на 10 бара)поне така ми казаха,но както и да е в случая е минимален вакуум,от там с допълнителни тройници към вакуум регулатора на рейката и един за мегата...
Детонационния датчик не го гледайте,с появта на мега-та изчезва на далеч!![]()
Колектор търся! ....Няма ли кой да ми дари един,ще му пиша името на задния джам![]()
Това което си сътворил може да ти свърши работа за сервото, но не и за мап-а на скуирта. При мотор с дросели е по-добре за спирачките да ползваш вакуум помпа от г2 ТД а за мап-а система от рестриктори/жигльори , както ти писах в предишния пост. Успех...
РАСО
- bratq_varvari1
- Мнения: 205
- Регистриран на: Съб 20 сеп 2008 16:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Golf2 PL 4x46.5мм ITB - Пловдив
Няма ли да ти е по лесно да го управляваш по ТПС ?
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf2 PL 4x46.5мм ITB - Пловдив
Да, дори е правено и е доста по-просто
Споменавам правилния начин за подвързване на мап ако ще се ползва.
РАСО

РАСО
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта