VW 1.8 8v -> G60 или Turbo конверсия

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
vwtuner
Мнения: 409
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 23:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vwtuner » Сря 20 сеп 2006 16:45


ами да кажем че съм си намерил 5 броя от s2?
новите бутала са хубаво нещо само че цените ще са им x3
та значи... с s2-ковите и глава 16-ка кво правя?




Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Чет 21 сеп 2006 0:10


Пацо,
буталата от С2 са много здрави не ги подценявай има С2 със сток бутала и надуват на по 2 бара!!!
с бутала и глава започваш само с хардуера на мотора и от там нататука има доста работа и части да се събират!!!


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Чет 21 сеп 2006 10:16


само имайте предвид, че повечето бутала от С2 като състояние са пълна скръб ( с такива впечатления съм останал- щото и аз търсих - каналите на сегментите се износват ) - ако ще си правите скрапер съм съгласен... т.е. има риск да не стават за нищо, и това няма как да се разбере, без да се видят ( което няма как да стане ако купувате от е-бей). ако могат да се прегледат- огледат на место става !!!

бих предпочел по-скъп но по-сигурен вариант - или нови бутала , или по-евтин - ако оригиналните са здрави - да се "копнат" малко - расо вариант :)


иначе 80.99 стават - мойте дето ги махнах бяха 80.89 сложих 81.00 без проблем

както с всичко останало - компромисен вариант е всеки един от тях -

аз лично не бих си сложил бутала 2ра употреба в мотор който съм рециклирал и е нов - бутала сегменти основни и биелни лагери, шлайфана глава и клапани......

буталата които купих (Пистонес Форджадос - как да не ги сложи човек :lol: ) - излизат около 1 000 лв с сегменти и пистонни болтове тук в бг . има и други варианти - Джей Пи, Вейсеко, и др . въпрос на преценка и желание - цените също варират

Аржентинските които аз сложих - са от фирма която прави бутала за разните му там формули по Южна Америка -и се ползват се масово в Англия по турбо астри, голфове, и други и държат до около -2 бара и 600к.с без проблем .... надявам се да държат до моите изисквания ( за които всеки ме е**ва вече) 1 бар или около 250 к.с. с мойта турбинка ( както Килъра я нарича)

от друга страна - долнището 1.8 (на КР) държи до около 300к.с. стандартно с издълбани бутала така че съм презапасен


Всичко зависи от подхода към конверсията - има евтин и скъп вариант за всичко ...

Последна промяна от Cordoba16vt на Чет 21 сеп 2006 10:58, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Чет 21 сеп 2006 10:34


KILLER GTI написа:...


Не ве Емо...не си ме разбрал. Не ги подценявам вобще а казвам, че за същите пари ще си вземе примерно JE. Tова казвах и няма да се занимава с преправяне на бутални болтове.

РАСО


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Чет 21 сеп 2006 10:54


vwtuner написа:ами да кажем че съм си намерил 5 броя от s2?
новите бутала са хубаво нещо само че цените ще са им x3
та значи... с s2-ковите и глава 16-ка кво правя?


Твоя мотор е PB ако не се лъжа. Коляновия вал и биелите ти май не са ковани като на КР или ПЛ мотор. В такъв случай ще трябва да ползваш цялата карантия на 16В. Вала дето върти масената помпа също е с друго предавателно число.

РАСО


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Чет 21 сеп 2006 11:02


paco написа:
vwtuner написа:ами да кажем че съм си намерил 5 броя от s2?
новите бутала са хубаво нещо само че цените ще са им x3
та значи... с s2-ковите и глава 16-ка кво правя?


Твоя мотор е PB ако не се лъжа. Коляновия вал и биелите ти май не са ковани като на КР или ПЛ мотор. В такъв случай ще трябва да ползваш цялата карантия на 16В. Вала дето върти масената помпа също е с друго предавателно число.

РАСО


15% повече масло има дебит маслената помпа на КР от РВ....


РВ има ли пръскалки за масло под буталата???? :?:


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Чет 21 сеп 2006 11:38


А...да, и това също го нямаш :evil:

РАСО


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Чет 21 сеп 2006 14:06


пак ще се опитам да обясня - 16в моторите са най подходящи за турбиниране от фамилията голф 4 цил. - стрийт кола- ( абстрахирам се от Г60 моторите - те са друга тема - но не са особено по-здрави от абф пл и кр)

имат доста широк диапазон на обороти и валовете са им подходящи за турбо конверсии, друго предимство е дългият ход - добър въртящ момент и ниска скорост на буталата .

за изработка и качество на материали няма да говоря щото е безмислено - знаеме по колко карат и от какво страдат

с килъра на теория :):):) разработихме евтин вариант за около 180 к.с. за РВ ........ но там и ще му е предела

ако нямах АДЛ мотор ( КР с дигифант като на АБФ но дюзите пръскат на 2 цикъла само )

щях да се наема да турбинирам АБФ, мой личен фаворит


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Чет 21 сеп 2006 16:54


мое лично мнение е че ПБ с 180кс ще е много приятна кола за каране!


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Чет 21 сеп 2006 17:31


да де 180 кс на <1000 кг си е сила :)
ама човека доколкото разбрах иска да слага 16в глава и т.н.

т .е това едва ли ще го задоволи като мощност

ако го задоволява - може да се направи


мисълта ми беше че евтино каращисване няма да се изплати - по лесно е цял АБФ , КР и така....


Потребителски аватар
vwtuner
Мнения: 409
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 23:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vwtuner » Пет 22 сеп 2006 12:55


мен ми е за стреет не за драг


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Съб 23 сеп 2006 1:25


vwtuner написа:мен ми е за стреет не за драг

ако колата ти е за всекидневна употреба пари много много не трябва да се пестят защото наи важното е да се направи сигорна и здрава, а не да те е страх да и дадеш газ за да не се счупи!!!!



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта