ами да кажем че съм си намерил 5 броя от s2?
новите бутала са хубаво нещо само че цените ще са им x3
та значи... с s2-ковите и глава 16-ка кво правя?
VW 1.8 8v -> G60 или Turbo конверсия
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 540
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
само имайте предвид, че повечето бутала от С2 като състояние са пълна скръб ( с такива впечатления съм останал- щото и аз търсих - каналите на сегментите се износват ) - ако ще си правите скрапер съм съгласен... т.е. има риск да не стават за нищо, и това няма как да се разбере, без да се видят ( което няма как да стане ако купувате от е-бей). ако могат да се прегледат- огледат на место става !!!
бих предпочел по-скъп но по-сигурен вариант - или нови бутала , или по-евтин - ако оригиналните са здрави - да се "копнат" малко - расо вариант
иначе 80.99 стават - мойте дето ги махнах бяха 80.89 сложих 81.00 без проблем
както с всичко останало - компромисен вариант е всеки един от тях -
аз лично не бих си сложил бутала 2ра употреба в мотор който съм рециклирал и е нов - бутала сегменти основни и биелни лагери, шлайфана глава и клапани......
буталата които купих (Пистонес Форджадос - как да не ги сложи човек
) - излизат около 1 000 лв с сегменти и пистонни болтове тук в бг . има и други варианти - Джей Пи, Вейсеко, и др . въпрос на преценка и желание - цените също варират
Аржентинските които аз сложих - са от фирма която прави бутала за разните му там формули по Южна Америка -и се ползват се масово в Англия по турбо астри, голфове, и други и държат до около -2 бара и 600к.с без проблем .... надявам се да държат до моите изисквания ( за които всеки ме е**ва вече) 1 бар или около 250 к.с. с мойта турбинка ( както Килъра я нарича)
от друга страна - долнището 1.8 (на КР) държи до около 300к.с. стандартно с издълбани бутала така че съм презапасен
Всичко зависи от подхода към конверсията - има евтин и скъп вариант за всичко ...
бих предпочел по-скъп но по-сигурен вариант - или нови бутала , или по-евтин - ако оригиналните са здрави - да се "копнат" малко - расо вариант

иначе 80.99 стават - мойте дето ги махнах бяха 80.89 сложих 81.00 без проблем
както с всичко останало - компромисен вариант е всеки един от тях -
аз лично не бих си сложил бутала 2ра употреба в мотор който съм рециклирал и е нов - бутала сегменти основни и биелни лагери, шлайфана глава и клапани......
буталата които купих (Пистонес Форджадос - как да не ги сложи човек

Аржентинските които аз сложих - са от фирма която прави бутала за разните му там формули по Южна Америка -и се ползват се масово в Англия по турбо астри, голфове, и други и държат до около -2 бара и 600к.с без проблем .... надявам се да държат до моите изисквания ( за които всеки ме е**ва вече) 1 бар или около 250 к.с. с мойта турбинка ( както Килъра я нарича)
от друга страна - долнището 1.8 (на КР) държи до около 300к.с. стандартно с издълбани бутала така че съм презапасен
Всичко зависи от подхода към конверсията - има евтин и скъп вариант за всичко ...
Последна промяна от Cordoba16vt на Чет 21 сеп 2006 10:58, променено общо 1 път.
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
vwtuner написа:ами да кажем че съм си намерил 5 броя от s2?
новите бутала са хубаво нещо само че цените ще са им x3
та значи... с s2-ковите и глава 16-ка кво правя?
Твоя мотор е PB ако не се лъжа. Коляновия вал и биелите ти май не са ковани като на КР или ПЛ мотор. В такъв случай ще трябва да ползваш цялата карантия на 16В. Вала дето върти масената помпа също е с друго предавателно число.
РАСО
-
- Мнения: 540
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
paco написа:vwtuner написа:ами да кажем че съм си намерил 5 броя от s2?
новите бутала са хубаво нещо само че цените ще са им x3
та значи... с s2-ковите и глава 16-ка кво правя?
Твоя мотор е PB ако не се лъжа. Коляновия вал и биелите ти май не са ковани като на КР или ПЛ мотор. В такъв случай ще трябва да ползваш цялата карантия на 16В. Вала дето върти масената помпа също е с друго предавателно число.
РАСО
15% повече масло има дебит маслената помпа на КР от РВ....
РВ има ли пръскалки за масло под буталата????

-
- Мнения: 540
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
пак ще се опитам да обясня - 16в моторите са най подходящи за турбиниране от фамилията голф 4 цил. - стрийт кола- ( абстрахирам се от Г60 моторите - те са друга тема - но не са особено по-здрави от абф пл и кр)
имат доста широк диапазон на обороти и валовете са им подходящи за турбо конверсии, друго предимство е дългият ход - добър въртящ момент и ниска скорост на буталата .
за изработка и качество на материали няма да говоря щото е безмислено - знаеме по колко карат и от какво страдат
с килъра на теория
:):) разработихме евтин вариант за около 180 к.с. за РВ ........ но там и ще му е предела
ако нямах АДЛ мотор ( КР с дигифант като на АБФ но дюзите пръскат на 2 цикъла само )
щях да се наема да турбинирам АБФ, мой личен фаворит
имат доста широк диапазон на обороти и валовете са им подходящи за турбо конверсии, друго предимство е дългият ход - добър въртящ момент и ниска скорост на буталата .
за изработка и качество на материали няма да говоря щото е безмислено - знаеме по колко карат и от какво страдат
с килъра на теория

ако нямах АДЛ мотор ( КР с дигифант като на АБФ но дюзите пръскат на 2 цикъла само )
щях да се наема да турбинирам АБФ, мой личен фаворит
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 540
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта