


VW-power написа:иБързите полота не са само в Лозен, а и малко по надолуВиж тожа - garage.php?mode=view_image&type=garage_gallery&image_id=9101 - Това е АЕХ турбо на 0.7 налягане и 141 коня на колела, сам прецени дали тия коне на 900 кила купе няма да ти харесат та си се насочил към друг мотор, а и парите не са чак толко колкото ти казват колегите
Тоя кеф който го дава турбото няма да го има при г40ката и особено при 1.4 16в
Успех
emiltd написа:VW-power написа:иБързите полота не са само в Лозен, а и малко по надолуВиж тожа - garage.php?mode=view_image&type=garage_gallery&image_id=9101 - Това е АЕХ турбо на 0.7 налягане и 141 коня на колела, сам прецени дали тия коне на 900 кила купе няма да ти харесат та си се насочил към друг мотор, а и парите не са чак толко колкото ти казват колегите
Тоя кеф който го дава турбото няма да го има при г40ката и особено при 1.4 16в
Успех
Не е въпроса в харесването,то е ясно,че всички харесваме идеята,но турбинирането е процес със много неизвестни,незнайна сума пари и в крайна сметка незнаен резултат,особенно ако си го правиш сам.Точно това правя и аз в момента и ти казвам,че излизат доста непредвидени въпроси и разходи,а до момента проекта ми е на 750лв. и със сигурност сумата ще расте.Към 7-8 месеца проучвах въпроса преди да се захвана и пак много неща не знам,затова съм посъветвал момчето първо да се постарае върху атмосферни доработки(както направих и аз),за да понатрупа някакви любителски знания...крачка по крачка да стават нещата.
Иначе най-разумния вариант според мен е да отиде на правилното място,при правилните хора,да си плати и да получи турбо кола...това бих направил аз,ако имах достатъчно пари,ма понеже са ми ограничени финансите,сам си бия главата
VW-power написа:emiltd написа:VW-power написа:иБързите полота не са само в Лозен, а и малко по надолуВиж тожа - garage.php?mode=view_image&type=garage_gallery&image_id=9101 - Това е АЕХ турбо на 0.7 налягане и 141 коня на колела, сам прецени дали тия коне на 900 кила купе няма да ти харесат та си се насочил към друг мотор, а и парите не са чак толко колкото ти казват колегите
Тоя кеф който го дава турбото няма да го има при г40ката и особено при 1.4 16в
Успех
Не е въпроса в харесването,то е ясно,че всички харесваме идеята,но турбинирането е процес със много неизвестни,незнайна сума пари и в крайна сметка незнаен резултат,особенно ако си го правиш сам.Точно това правя и аз в момента и ти казвам,че излизат доста непредвидени въпроси и разходи,а до момента проекта ми е на 750лв. и със сигурност сумата ще расте.Към 7-8 месеца проучвах въпроса преди да се захвана и пак много неща не знам,затова съм посъветвал момчето първо да се постарае върху атмосферни доработки(както направих и аз),за да понатрупа някакви любителски знания...крачка по крачка да стават нещата.
Иначе най-разумния вариант според мен е да отиде на правилното място,при правилните хора,да си плати и да получи турбо кола...това бих направил аз,ако имах достатъчно пари,ма понеже са ми ограничени финансите,сам си бия главата
Лошото е че с атмосферния тунинг върви в грешна посока ако е решил след това да премине към турбо. 90% от нещата валове, сгъстяване и т.н. са наобратно спрямо турбинирането. Зависи от възможностите на момчето, но със твойте 750 просто нищо неправиш. Това са пари само за части по колата, даже и затова няма да стигнат. Сам си прави сметка колко ще ти трябват още... Успех
VW-power написа:Не знам ти какво коментираш изобщо като още не си подкарал колата си. Аз вече една година карам турбо проект и не ти казвам от само гледане, че до никъде няма да стигнеш с тия пари. Най-малкото зависи какъв е мотора за да се види какви части ти трябват и вече зависи и какви връзки имаш. На мен ми излезе 3000 в най-грубия вариант, като само електроника която даже е добавка към оригиналната ми струва 250 лева, отделно ако отидеш и си купиш хубави тръби за пътищата казвам горе долу хубави цената им почва от 20 лева на коляно мен ми трябваха поне 15 = 300 лева, дюзи големи още поне 200 лева, ето ти 750 лева... сам се сети какво ти липсва още и на каква цена можеш да си го намериш. Най много като цена излизат дребните детайли, като се съберат и там си отиват едни сериозни пари, но пак казвам зависи много от положението в което се намира всеки един от нас. Ако няма кой да му помогне и леко да го вкара в нещата да търси по форумите да чете и търпение, това е решението. Но да слуша някой който още се захваща в това и още самия той чете. Тук има къде къде по известни тунери от мен и от колегата които можеш да питаш (set16v, scioroco gt...) Сам си преценяваш
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта