тунинг за 1.4 i Polo
-
VW-power
- Мнения: 20
- Регистриран на: Пет 18 фев 2011 15:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: тунинг за 1.4 i Polo
иБързите полота не са само в Лозен, а и малко по надолу
Виж тожа - garage.php?mode=view_image&type=garage_gallery&image_id=9101 - Това е АЕХ турбо на 0.7 налягане и 141 коня на колела, сам прецени дали тия коне на 900 кила купе няма да ти харесат та си се насочил към друг мотор, а и парите не са чак толко колкото ти казват колегите
Тоя кеф който го дава турбото няма да го има при г40ката и особено при 1.4 16в
Успех
- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: тунинг за 1.4 i Polo
VW-power написа:иБързите полота не са само в Лозен, а и малко по надолуВиж тожа - garage.php?mode=view_image&type=garage_gallery&image_id=9101 - Това е АЕХ турбо на 0.7 налягане и 141 коня на колела, сам прецени дали тия коне на 900 кила купе няма да ти харесат та си се насочил към друг мотор, а и парите не са чак толко колкото ти казват колегите
Тоя кеф който го дава турбото няма да го има при г40ката и особено при 1.4 16в
Успех
Не е въпроса в харесването,то е ясно,че всички харесваме идеята,но турбинирането е процес със много неизвестни,незнайна сума пари и в крайна сметка незнаен резултат,особенно ако си го правиш сам.Точно това правя и аз в момента и ти казвам,че излизат доста непредвидени въпроси и разходи,а до момента проекта ми е на 750лв. и със сигурност сумата ще расте
Иначе най-разумния вариант според мен е да отиде на правилното място,при правилните хора,да си плати и да получи турбо кола...това бих направил аз,ако имах достатъчно пари,ма понеже са ми ограничени финансите,сам си бия главата
-
VW-power
- Мнения: 20
- Регистриран на: Пет 18 фев 2011 15:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: тунинг за 1.4 i Polo
emiltd написа:VW-power написа:иБързите полота не са само в Лозен, а и малко по надолуВиж тожа - garage.php?mode=view_image&type=garage_gallery&image_id=9101 - Това е АЕХ турбо на 0.7 налягане и 141 коня на колела, сам прецени дали тия коне на 900 кила купе няма да ти харесат та си се насочил към друг мотор, а и парите не са чак толко колкото ти казват колегите
Тоя кеф който го дава турбото няма да го има при г40ката и особено при 1.4 16в
Успех
Не е въпроса в харесването,то е ясно,че всички харесваме идеята,но турбинирането е процес със много неизвестни,незнайна сума пари и в крайна сметка незнаен резултат,особенно ако си го правиш сам.Точно това правя и аз в момента и ти казвам,че излизат доста непредвидени въпроси и разходи,а до момента проекта ми е на 750лв. и със сигурност сумата ще расте.Към 7-8 месеца проучвах въпроса преди да се захвана и пак много неща не знам,затова съм посъветвал момчето първо да се постарае върху атмосферни доработки(както направих и аз),за да понатрупа някакви любителски знания...крачка по крачка да стават нещата.
Иначе най-разумния вариант според мен е да отиде на правилното място,при правилните хора,да си плати и да получи турбо кола...това бих направил аз,ако имах достатъчно пари,ма понеже са ми ограничени финансите,сам си бия главата
Лошото е че с атмосферния тунинг върви в грешна посока ако е решил след това да премине към турбо. 90% от нещата валове, сгъстяване и т.н. са наобратно спрямо турбинирането. Зависи от възможностите на момчето, но със твойте 750 просто нищо неправиш. Това са пари само за части по колата, даже и затова няма да стигнат. Сам си прави сметка колко ще ти трябват още... Успех
- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: тунинг за 1.4 i Polo
VW-power написа:emiltd написа:VW-power написа:иБързите полота не са само в Лозен, а и малко по надолуВиж тожа - garage.php?mode=view_image&type=garage_gallery&image_id=9101 - Това е АЕХ турбо на 0.7 налягане и 141 коня на колела, сам прецени дали тия коне на 900 кила купе няма да ти харесат та си се насочил към друг мотор, а и парите не са чак толко колкото ти казват колегите
Тоя кеф който го дава турбото няма да го има при г40ката и особено при 1.4 16в
Успех
Не е въпроса в харесването,то е ясно,че всички харесваме идеята,но турбинирането е процес със много неизвестни,незнайна сума пари и в крайна сметка незнаен резултат,особенно ако си го правиш сам.Точно това правя и аз в момента и ти казвам,че излизат доста непредвидени въпроси и разходи,а до момента проекта ми е на 750лв. и със сигурност сумата ще расте.Към 7-8 месеца проучвах въпроса преди да се захвана и пак много неща не знам,затова съм посъветвал момчето първо да се постарае върху атмосферни доработки(както направих и аз),за да понатрупа някакви любителски знания...крачка по крачка да стават нещата.
Иначе най-разумния вариант според мен е да отиде на правилното място,при правилните хора,да си плати и да получи турбо кола...това бих направил аз,ако имах достатъчно пари,ма понеже са ми ограничени финансите,сам си бия главата
Лошото е че с атмосферния тунинг върви в грешна посока ако е решил след това да премине към турбо. 90% от нещата валове, сгъстяване и т.н. са наобратно спрямо турбинирането. Зависи от възможностите на момчето, но със твойте 750 просто нищо неправиш. Това са пари само за части по колата, даже и затова няма да стигнат. Сам си прави сметка колко ще ти трябват още... Успех
По-агресивния разпределителен вал няма да пречи на турбото,а сгъстяването не е задължително да се разглежда като силов тунинг,не че не може мотора да се разреди,ако се премине към турбиниране...,а за "и т.н.",няма да коментирам,ясно ми е,че май и ти не си в час.
Относно моите 750лв.,точно на толкова пари ми стъпва до тук,като колата вече е турбинирана за твое сведение.Написал съм,че парите ще отиват нагоре,защото все още ме очаква работа по настройка на запалване и горивоподаване.
Щом толкова критично отсичаш,че 750лв. за нищо няма да стигнат,сигурно си правил нещо по въпроса,за да го твърдиш или просто си чел мнения относно турбиниране във форума...за да не излиза,че говориш на изуст ,моля сподели,това ще е полезно за автора на темата

-
VW-power
- Мнения: 20
- Регистриран на: Пет 18 фев 2011 15:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: тунинг за 1.4 i Polo
Не знам ти какво коментираш изобщо като още не си подкарал колата си. Аз вече една година карам турбо проект и не ти казвам от само гледане, че до никъде няма да стигнеш с тия пари. Най-малкото зависи какъв е мотора за да се види какви части ти трябват и вече зависи и какви връзки имаш. На мен ми излезе 3000 в най-грубия вариант, като само електроника която даже е добавка към оригиналната ми струва 250 лева, отделно ако отидеш и си купиш хубави тръби за пътищата казвам горе долу хубави цената им почва от 20 лева на коляно мен ми трябваха поне 15 = 300 лева, дюзи големи още поне 200 лева, ето ти 750 лева... сам се сети какво ти липсва още и на каква цена можеш да си го намериш. Най много като цена излизат дребните детайли, като се съберат и там си отиват едни сериозни пари, но пак казвам зависи много от положението в което се намира всеки един от нас. Ако няма кой да му помогне и леко да го вкара в нещата да търси по форумите да чете и търпение, това е решението. Но да слуша някой който още се захваща в това и още самия той чете. Тук има къде къде по известни тунери от мен и от колегата които можеш да питаш (set16v, scioroco gt...) Сам си преценяваш 
- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: тунинг за 1.4 i Polo
VW-power написа:Не знам ти какво коментираш изобщо като още не си подкарал колата си. Аз вече една година карам турбо проект и не ти казвам от само гледане, че до никъде няма да стигнеш с тия пари. Най-малкото зависи какъв е мотора за да се види какви части ти трябват и вече зависи и какви връзки имаш. На мен ми излезе 3000 в най-грубия вариант, като само електроника която даже е добавка към оригиналната ми струва 250 лева, отделно ако отидеш и си купиш хубави тръби за пътищата казвам горе долу хубави цената им почва от 20 лева на коляно мен ми трябваха поне 15 = 300 лева, дюзи големи още поне 200 лева, ето ти 750 лева... сам се сети какво ти липсва още и на каква цена можеш да си го намериш. Най много като цена излизат дребните детайли, като се съберат и там си отиват едни сериозни пари, но пак казвам зависи много от положението в което се намира всеки един от нас. Ако няма кой да му помогне и леко да го вкара в нещата да търси по форумите да чете и търпение, това е решението. Но да слуша някой който още се захваща в това и още самия той чете. Тук има къде къде по известни тунери от мен и от колегата които можеш да питаш (set16v, scioroco gt...) Сам си преценяваш
О карам си я колата,имам 250км навъртяни вече
,просто все още не е настроена адекватно,но нека да не спорим безмислено,явно не четеш подробно постовете в темата,и после хоп на клавиатурата,да ми натриеш носа
Относно турбопътищата,на мен ми излязоха 60лв.,заедно с кулер и работа,понеже сам си ги монтирах...не казвам,че е грешно да се дадат много пари,както ти си направил,но за мен,в моя случай е глупаво един турбо проект на една 20 годишна кола да излезе 3000-5000лв. примерно,защото в такъв случай,аз направо бих си купил фабрична турбо кола...затова гледам колкото е възможно да е по-малък бюджета,е няма спор,че има неща, които не могат да се закупят на старо,но все пак ти казвам,че колата е вече турбинирана за точно 750лв. и се надявам да се впиша до към 1000 и нещо ,докато стане напълно готова.Вмествам се в тези пари,защото 90% си правя сам конверсията.
Пиша всичко това,защото автора се интересува от този въпрос и мисля,че ще му е полезна информация,ако реши да започне нещо

-
VW-power
- Мнения: 20
- Регистриран на: Пет 18 фев 2011 15:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: тунинг за 1.4 i Polo
Колега не ми се изпада в спорове, но който и тунер да питаш и като му кажеш че ти е излезнало 750 лева само ще ти се смее, затова те съветвам да не разправяш насам натам колко ти е стъпило. Поне кажи какво си постигнал като работи колата на дино ходила ли е веяе ??? Аз мога да ти кажа, че моята се кара вече на 250 км ами 13000 км и от 60 коня стоково в момента е 160 коня. Резултата спрямо парите за мен е напълно доволен, да не споменавам стабилността. Неказвам, че е перфектна няма такава кола има само доволен и примирен шофьор на дадения етап. А за сравнението с оригиналната турбо кола... ами по ме радва от голф 4ка и от какъвто и да било стоков турбо мотор в границите на постигнатото от колата. Моя съвет беше да събере поне до тези пари и да си направи колата така че да го радва а не да събира каквото дойде от който дойде и да искара 1000 километра и да я прави пак. Успех на момчето !!!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта

