Относно съединител и маховик за ASZ - 250hp / 500Nm
- NIGHT^WALKER
- Мнения: 63
- Регистриран на: Вто 24 юни 2008 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Компетентно мнение относно съединител за ASZ - 250hp / 500Nm
Хуу де ако знаете варненската Ибиза Купра дето на Сливен е дала 13,2 до колкото знам е с демпферен маховик. По-добре е колата да е с демпфер. Аз съм карал на 1,9ТДИ на 160 коня на колела с керамика и едномасов маховик на 228мм. Кефа беше че няма никакво замисляне м/у предавките. Веднага отцепва за разлика от феродото при което си има едно леко преплъзване. Минуса е стърженето на кутията което мен много ме дразнеше, а и до колкото знам започва разбиване на вторичния вал и лагерите на скоростната кутия. Другото което е демпфера е сложен да обира вибрациите от коляновия вал. Вие сметнете дали тези вибрации могат да се успокояват от съединител с пружини.
- nPaCe™
- Мнения: 215
- Регистриран на: Нед 15 яну 2006 6:42
- Автомобил: FOLSVAGEN
- Двигател: BENDZIN-GAS
- Местоположение: Сливен
Re: Компетентно мнение относно съединител за ASZ - 250hp / 500Nm

@morfei - свързах се с колегата kok12.

Той ме насочи към сайт, който ми попадна по време голямото ровене.
Интересното е, че мислех за този производител,
че се занимава с компоненти само за тежкотоварни машини и камиони, но явно съм се заблудил.
Та... най-накрая ето я и истината по темата ->

Пуснах запитване за цена и дали изобщо предлагат за нашите коли.


Остава и да ми отговорят!



Ето малко повече инфо за маховиците, които предлагат:
http://www.zf.com/media/media/en/docume ... s800nm.pdf
Двумасов маховик(Dual Mass Flywheel - DMF)
Демпфериране на вибрациите на няколко нива
ZF осигурява на потребителите различни видове двумасови маховици.
По този начин задоволява нуждите на различните видове подсилени системи.
1 - Първото (базово) ниво е демпфер с механичен торсион (MTD).
Предназначен е за ниско до средно ниво на натоварване - въртящ момент до 400Nm.
Другите видове DMF се правят за нуждите на различни нива по-висока мощност.
2 - Едноредови DMF съдържа подсилена външна редица от пружини.
3 - Двуредовия DMF е допълнен с вътрешен демпфер.
4 - За много претенциозни приложения се предлага и DMF с регулируем демпфер в нужните обороти на автомобила.
Преимущества:
- По-малко шум
- По-лесна смяна на предавките
- Невероятен дампинг ефект на вибрациите при всякакви обороти
- Лесно пригодими към дизайна на автомобила
- Плавно старт/стоп поведение
- Дълъг живот
- По-малки габарити
- Подходящ за съединители - както с дърпащ, така и за бутащ механизъм
- Понижен разход на гориво, дължащи се на възможността да се работи в по-ниски обороти
Ето и снимчици на различните модели подсилени DMF-и

- Прикачени файлове
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Относно съединител и маховик за ASZ - 250hp / 500Nm
ZF и Sachs са едно и също
.
http://en.wikipedia.org/wiki/ZF_Sachs
Няма да ти предложат нещо различно от това което има по магазините (и е ясно, че не върши работа за 500Nm). Най-много да ти предложат Sachs Performance
.
За Sachs Performance само да те предупредя - усиленият притискателен диск мен не ме израдва - при градско каране много уморява поради по-твърдият педал на съединителят. Аз проблема си го реших като минах от 228мм на 240мм комплект (пак демпферен), но си седя на 350Nm.

http://en.wikipedia.org/wiki/ZF_Sachs
Няма да ти предложат нещо различно от това което има по магазините (и е ясно, че не върши работа за 500Nm). Най-много да ти предложат Sachs Performance

За Sachs Performance само да те предупредя - усиленият притискателен диск мен не ме израдва - при градско каране много уморява поради по-твърдият педал на съединителят. Аз проблема си го реших като минах от 228мм на 240мм комплект (пак демпферен), но си седя на 350Nm.
- rabotnika
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AJM++
- Местоположение: Разград
Re: Относно съединител и маховик за ASZ - 250hp / 500Nm
brum написа:ZF и Sachs са едно и също.
http://en.wikipedia.org/wiki/ZF_Sachs
Няма да ти предложат нещо различно от това което има по магазините (и е ясно, че не върши работа за 500Nm). Най-много да ти предложат Sachs Performance.
За Sachs Performance само да те предупредя - усиленият притискателен диск мен не ме израдва - при градско каране много уморява поради по-твърдият педал на съединителят. Аз проблема си го реших като минах от 228мм на 240мм комплект (пак демпферен), но си седя на 350Nm.
е хуу де колегата да мине на 300мм съединител ли?
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Относно съединител и маховик за ASZ - 250hp / 500Nm
Не, той вече малко няма избор
. Споделям само недостатъка на Закс Перформънс какъв е.

- nPaCe™
- Мнения: 215
- Регистриран на: Нед 15 яну 2006 6:42
- Автомобил: FOLSVAGEN
- Двигател: BENDZIN-GAS
- Местоположение: Сливен
Re: Относно съединител и маховик за ASZ - 250hp / 500Nm
Засега проблема си го реших. Замразявам за известно време смяната на съединител.
Оказа се че е тампон на двигателя, колкото и странно да звучи!
Този, който е на скоростите - под колата. Единия му болт го нямаше, а другия беше скъсан.
Мотора направо се люлееше, странно как не съм го видял.
Добре, че успяхме да го извадим скъсания, че се беше счупил навътре.
Навихме нови резби с по-големи болтове и сега колата е бетон.
ПП - за сега нямам никакъв отговор от ZF.
Оказа се че е тампон на двигателя, колкото и странно да звучи!

Този, който е на скоростите - под колата. Единия му болт го нямаше, а другия беше скъсан.
Мотора направо се люлееше, странно как не съм го видял.
Добре, че успяхме да го извадим скъсания, че се беше счупил навътре.
Навихме нови резби с по-големи болтове и сега колата е бетон.
ПП - за сега нямам никакъв отговор от ZF.

Последна промяна от nPaCe™ на Пон 06 фев 2012 16:55, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Относно съединител и маховик за ASZ - 250hp / 500Nm
Нали ти казах - т'ва са Закс. Няма нищо ново да ти кажат
.
Иначе за Закс Перформънс комплекта със маховика - скоростите тропат яко, педала е по-твърд и има тука един голф дето караше със керамика - керамиката издеяна около 10 000 км. После се оказа, че е изяла притискателя
. Така че за ежедневка не е подходящ.
Можеш да го поръчаш и през Елит Кар. Ако си уредиш отстъпка ще ти дойде на по-ниска цена от обявената на сайта на Закс Перформънс. Ама не знам с колко по-ниска.
А можеш и да си караш със заводския демферен маховик, но ще трябва въртящият момент да е изместен по-нагоре в оборотите.

Иначе за Закс Перформънс комплекта със маховика - скоростите тропат яко, педала е по-твърд и има тука един голф дето караше със керамика - керамиката издеяна около 10 000 км. После се оказа, че е изяла притискателя

Можеш да го поръчаш и през Елит Кар. Ако си уредиш отстъпка ще ти дойде на по-ниска цена от обявената на сайта на Закс Перформънс. Ама не знам с колко по-ниска.
А можеш и да си караш със заводския демферен маховик, но ще трябва въртящият момент да е изместен по-нагоре в оборотите.
- nPaCe™
- Мнения: 215
- Регистриран на: Нед 15 яну 2006 6:42
- Автомобил: FOLSVAGEN
- Двигател: BENDZIN-GAS
- Местоположение: Сливен
Re: Относно съединител и маховик за ASZ - 250hp / 500Nm
brum написа:Нали ти казах - т'ва са Закс. Няма нищо ново да ти кажат.
Иначе за Закс Перформънс комплекта със маховика - скоростите тропат яко, педала е по-твърд и има тука един голф дето караше със керамика - керамиката издеяна около 10 000 км. После се оказа, че е изяла притискателя. Така че за ежедневка не е подходящ.
Можеш да го поръчаш и през Елит Кар. Ако си уредиш отстъпка ще ти дойде на по-ниска цена от обявената на сайта на Закс Перформънс. Ама не знам с колко по-ниска.
А можеш и да си караш със заводския демферен маховик, но ще трябва въртящият момент да е изместен по-нагоре в оборотите.
Ами аз доколкото знам "performance" и "ZF" са подразделения на SACHS.
Именно те се занимават с подсилените серии.
За притискател и феродов диск съм се спрял последно на SACHS performance.
Идват ми на много изгодна цена.
Лагер-помпа пак SACHS. Тя си е съвсем обикновена.
И тъй като SACHS performance предлагат само OEM двумасов или опция с едномасов маховик, се заинтересувах толкова от ZF.
Ако обърнеш малко повече внимание на по-горния пост, ще забележиш че там има двумасови маховици, които държат 800 Nm

Интересно е дали именно тези модели някой ги предлага на БГ пазара.

За вариант с едномасов такъв на моята кола - отдавна приключихме темата!

Последна промяна от nPaCe™ на Пон 06 фев 2012 16:54, променено общо 2 пъти.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Относно съединител и маховик за ASZ - 250hp / 500Nm
Успех с намирането на такъв
. Ако има - ще откриеш топлата вода.

- kok12
- Мнения: 640
- Регистриран на: Сря 08 окт 2008 18:15
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Относно съединител и маховик за ASZ - 250hp / 500Nm
Не съм я видял темата, но виждам има много "компетентни", дори и такива, където нямат взимане даване с този тип двигател (PD).
Кофти е да се изказвате, макар и да сте чули нещо или подочули от 3-ти лица.
Хубаво е да се сблъскате с проблема и сами да установите "некачествените" части.
nPaCe™ дано хубаво да си разгледал страницата на ZF
Не говорим за цени
характеристиките са в дясно от продукта
П.П. Идеята на колегата brum е добра през Елит Кар, но и те са хора, които пазят хляба.
Когато се свързваш с тях (ZF) попитай за опция със замяна на стария, дори и само маховик, пиши номерата на продуктите в писмото до тях
Успех и чакам да пишеш
Кофти е да се изказвате, макар и да сте чули нещо или подочули от 3-ти лица.
Хубаво е да се сблъскате с проблема и сами да установите "некачествените" части.
nPaCe™ дано хубаво да си разгледал страницата на ZF
Не говорим за цени
характеристиките са в дясно от продукта
П.П. Идеята на колегата brum е добра през Елит Кар, но и те са хора, които пазят хляба.
Когато се свързваш с тях (ZF) попитай за опция със замяна на стария, дори и само маховик, пиши номерата на продуктите в писмото до тях
Успех и чакам да пишеш
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта