Относно съединител и маховик за ASZ - 250hp / 500Nm

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
NIGHT^WALKER
Мнения: 63
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Компетентно мнение относно съединител за ASZ - 250hp / 500Nm

Мнениеот NIGHT^WALKER » Вто 31 яну 2012 21:31


Хуу де ако знаете варненската Ибиза Купра дето на Сливен е дала 13,2 до колкото знам е с демпферен маховик. По-добре е колата да е с демпфер. Аз съм карал на 1,9ТДИ на 160 коня на колела с керамика и едномасов маховик на 228мм. Кефа беше че няма никакво замисляне м/у предавките. Веднага отцепва за разлика от феродото при което си има едно леко преплъзване. Минуса е стърженето на кутията което мен много ме дразнеше, а и до колкото знам започва разбиване на вторичния вал и лагерите на скоростната кутия. Другото което е демпфера е сложен да обира вибрациите от коляновия вал. Вие сметнете дали тези вибрации могат да се успокояват от съединител с пружини.




V@lDo
Мнения: 258
Регистриран на: Вто 04 окт 2011 19:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Stz

Re: Компетентно мнение относно съединител за ASZ - 250hp / 500Nm

Мнениеот V@lDo » Вто 31 яну 2012 21:44




Потребителски аватар
nPaCe™
Мнения: 215
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 6:42
Автомобил: FOLSVAGEN
Двигател: BENDZIN-GAS
Местоположение: Сливен

Re: Компетентно мнение относно съединител за ASZ - 250hp / 500Nm

Мнениеот nPaCe™ » Сря 01 фев 2012 10:11


:bounce
@morfei - свързах се с колегата kok12. :wink:

Той ме насочи към сайт, който ми попадна по време голямото ровене.

Интересното е, че мислех за този производител,

че се занимава с компоненти само за тежкотоварни машини и камиони, но явно съм се заблудил.

Та... най-накрая ето я и истината по темата -> :link http://www.zf.com/corporate/en/products ... heel.shtml

Пуснах запитване за цена и дали изобщо предлагат за нашите коли. :да: :beer

Остава и да ми отговорят! :mrgreen: Ще ви държа в течение. :да: :beer

Ето малко повече инфо за маховиците, които предлагат:

http://www.zf.com/media/media/en/docume ... s800nm.pdf

Двумасов маховик(Dual Mass Flywheel - DMF)
Демпфериране на вибрациите на няколко нива

ZF осигурява на потребителите различни видове двумасови маховици.
По този начин задоволява нуждите на различните видове подсилени системи.
1 - Първото (базово) ниво е демпфер с механичен торсион (MTD).
Предназначен е за ниско до средно ниво на натоварване - въртящ момент до 400Nm.
Другите видове DMF се правят за нуждите на различни нива по-висока мощност.
2 - Едноредови DMF съдържа подсилена външна редица от пружини.
3 - Двуредовия DMF е допълнен с вътрешен демпфер.
4 - За много претенциозни приложения се предлага и DMF с регулируем демпфер в нужните обороти на автомобила.

Преимущества:

- По-малко шум
- По-лесна смяна на предавките
- Невероятен дампинг ефект на вибрациите при всякакви обороти
- Лесно пригодими към дизайна на автомобила
- Плавно старт/стоп поведение
- Дълъг живот
- По-малки габарити
- Подходящ за съединители - както с дърпащ, така и за бутащ механизъм
- Понижен разход на гориво, дължащи се на възможността да се работи в по-ниски обороти


Ето и снимчици на различните модели подсилени DMF-и :D
Прикачени файлове
1.jpg
Single-row DMF: For engines with low and medium torque ranges up to 400 Nm. Straight compression springs. Multi-stage characteristic curve.
2.jpg
Double-row DMF: For engines with medium and high torque ranges > 350 Nm. Additional inner damper for high driving comfort.
3.jpg
DMF with rpm-adaptable damper
4.jpg
DMF TD with direct output.


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Относно съединител и маховик за ASZ - 250hp / 500Nm

Мнениеот brum » Нед 05 фев 2012 21:38


ZF и Sachs са едно и също :) .

http://en.wikipedia.org/wiki/ZF_Sachs

Няма да ти предложат нещо различно от това което има по магазините (и е ясно, че не върши работа за 500Nm). Най-много да ти предложат Sachs Performance :) .

За Sachs Performance само да те предупредя - усиленият притискателен диск мен не ме израдва - при градско каране много уморява поради по-твърдият педал на съединителят. Аз проблема си го реших като минах от 228мм на 240мм комплект (пак демпферен), но си седя на 350Nm.


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: Относно съединител и маховик за ASZ - 250hp / 500Nm

Мнениеот rabotnika » Нед 05 фев 2012 23:23


brum написа:ZF и Sachs са едно и също :) .

http://en.wikipedia.org/wiki/ZF_Sachs

Няма да ти предложат нещо различно от това което има по магазините (и е ясно, че не върши работа за 500Nm). Най-много да ти предложат Sachs Performance :) .

За Sachs Performance само да те предупредя - усиленият притискателен диск мен не ме израдва - при градско каране много уморява поради по-твърдият педал на съединителят. Аз проблема си го реших като минах от 228мм на 240мм комплект (пак демпферен), но си седя на 350Nm.

е хуу де колегата да мине на 300мм съединител ли?


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Относно съединител и маховик за ASZ - 250hp / 500Nm

Мнениеот brum » Пон 06 фев 2012 0:39


Не, той вече малко няма избор :) . Споделям само недостатъка на Закс Перформънс какъв е.


Потребителски аватар
nPaCe™
Мнения: 215
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 6:42
Автомобил: FOLSVAGEN
Двигател: BENDZIN-GAS
Местоположение: Сливен

Re: Относно съединител и маховик за ASZ - 250hp / 500Nm

Мнениеот nPaCe™ » Пон 06 фев 2012 14:16


Засега проблема си го реших. Замразявам за известно време смяната на съединител.

Оказа се че е тампон на двигателя, колкото и странно да звучи! :mrgreen:

Този, който е на скоростите - под колата. Единия му болт го нямаше, а другия беше скъсан.

Мотора направо се люлееше, странно как не съм го видял.

Добре, че успяхме да го извадим скъсания, че се беше счупил навътре.

Навихме нови резби с по-големи болтове и сега колата е бетон.

ПП - за сега нямам никакъв отговор от ZF. :(

Последна промяна от nPaCe™ на Пон 06 фев 2012 16:55, променено общо 1 път.


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Относно съединител и маховик за ASZ - 250hp / 500Nm

Мнениеот brum » Пон 06 фев 2012 16:40


Нали ти казах - т'ва са Закс. Няма нищо ново да ти кажат :) .

Иначе за Закс Перформънс комплекта със маховика - скоростите тропат яко, педала е по-твърд и има тука един голф дето караше със керамика - керамиката издеяна около 10 000 км. После се оказа, че е изяла притискателя :) . Така че за ежедневка не е подходящ.

Можеш да го поръчаш и през Елит Кар. Ако си уредиш отстъпка ще ти дойде на по-ниска цена от обявената на сайта на Закс Перформънс. Ама не знам с колко по-ниска.

А можеш и да си караш със заводския демферен маховик, но ще трябва въртящият момент да е изместен по-нагоре в оборотите.


Потребителски аватар
nPaCe™
Мнения: 215
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 6:42
Автомобил: FOLSVAGEN
Двигател: BENDZIN-GAS
Местоположение: Сливен

Re: Относно съединител и маховик за ASZ - 250hp / 500Nm

Мнениеот nPaCe™ » Пон 06 фев 2012 16:45


brum написа:Нали ти казах - т'ва са Закс. Няма нищо ново да ти кажат :) .

Иначе за Закс Перформънс комплекта със маховика - скоростите тропат яко, педала е по-твърд и има тука един голф дето караше със керамика - керамиката издеяна около 10 000 км. После се оказа, че е изяла притискателя :) . Така че за ежедневка не е подходящ.

Можеш да го поръчаш и през Елит Кар. Ако си уредиш отстъпка ще ти дойде на по-ниска цена от обявената на сайта на Закс Перформънс. Ама не знам с колко по-ниска.

А можеш и да си караш със заводския демферен маховик, но ще трябва въртящият момент да е изместен по-нагоре в оборотите.

Ами аз доколкото знам "performance" и "ZF" са подразделения на SACHS.

Именно те се занимават с подсилените серии.

За притискател и феродов диск съм се спрял последно на SACHS performance.

Идват ми на много изгодна цена.

Лагер-помпа пак SACHS. Тя си е съвсем обикновена.

И тъй като SACHS performance предлагат само OEM двумасов или опция с едномасов маховик, се заинтересувах толкова от ZF.

Ако обърнеш малко повече внимание на по-горния пост, ще забележиш че там има двумасови маховици, които държат 800 Nm :beer

Интересно е дали именно тези модели някой ги предлага на БГ пазара. :012:

За вариант с едномасов такъв на моята кола - отдавна приключихме темата! mhihi

Последна промяна от nPaCe™ на Пон 06 фев 2012 16:54, променено общо 2 пъти.


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Относно съединител и маховик за ASZ - 250hp / 500Nm

Мнениеот brum » Пон 06 фев 2012 16:50


Успех с намирането на такъв :) . Ако има - ще откриеш топлата вода.


Потребителски аватар
kok12
Мнения: 640
Регистриран на: Сря 08 окт 2008 18:15
Автомобил: Golf 4
Двигател: ASZ
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Относно съединител и маховик за ASZ - 250hp / 500Nm

Мнениеот kok12 » Пон 06 фев 2012 17:42


Не съм я видял темата, но виждам има много "компетентни", дори и такива, където нямат взимане даване с този тип двигател (PD).
Кофти е да се изказвате, макар и да сте чули нещо или подочули от 3-ти лица.
Хубаво е да се сблъскате с проблема и сами да установите "некачествените" части.
nPaCe™ дано хубаво да си разгледал страницата на ZF
Не говорим за цени
характеристиките са в дясно от продукта
П.П. Идеята на колегата brum е добра през Елит Кар, но и те са хора, които пазят хляба.
Когато се свързваш с тях (ZF) попитай за опция със замяна на стария, дори и само маховик, пиши номерата на продуктите в писмото до тях

Успех и чакам да пишеш



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 21 госта