
В други случаи......
martineli написа:Трябваше да помислите за разреждането, с гарнитури или подложка при основния ремонт.Защото сега пак ще трябва да го отваряте най-вероятно. Другия вариянт е да я пробваш на 0.5 както си е така неразредена и дано не и дойде много.
martineli написа:Ами според мен ако не е портвана нещо главата няма смисъл от по-голям диаметър.
neiki4a написа:колега не искам да те обиждам ама грам си нямаш понятие как се прави една турбо кола къв колектор 4в1 ще правиш и с тия дюзи от 1.6 дето мислиш да ги слагашуж майстора ти бил приятел и много разбирал пък после се осрал и не ти напраил колата като хората абе я по-добре не се захващай и не си давай парите на вятъра .за електроника замислил ли си се каква ще ползваш или си мислиш че ще караш със стоковата и тоя чип дето има ?успех все пак .
elian_87 написа:neiki4a написа:колега не искам да те обиждам ама грам си нямаш понятие как се прави една турбо кола къв колектор 4в1 ще правиш и с тия дюзи от 1.6 дето мислиш да ги слагашуж майстора ти бил приятел и много разбирал пък после се осрал и не ти напраил колата като хората абе я по-добре не се захващай и не си давай парите на вятъра .за електроника замислил ли си се каква ще ползваш или си мислиш че ще караш със стоковата и тоя чип дето има ?успех все пак .
аз си нямам бъкел понятие но затова питам и лека по лека не бързам за никъде времто е пре мен а за майстора не го коментирам щото пак ме хваща нервите и за дюзите просто попитах дали няма да е необходимо за да могат да вкарват повече гориво а за електрониката и там някой може да ми даде жокер а за чипа не знам нямам си и понятие там ....
neiki4a написа:elian_87 написа:neiki4a написа:колега не искам да те обиждам ама грам си нямаш понятие как се прави една турбо кола къв колектор 4в1 ще правиш и с тия дюзи от 1.6 дето мислиш да ги слагашуж майстора ти бил приятел и много разбирал пък после се осрал и не ти напраил колата като хората абе я по-добре не се захващай и не си давай парите на вятъра .за електроника замислил ли си се каква ще ползваш или си мислиш че ще караш със стоковата и тоя чип дето има ?успех все пак .
аз си нямам бъкел понятие но затова питам и лека по лека не бързам за никъде времто е пре мен а за майстора не го коментирам щото пак ме хваща нервите и за дюзите просто попитах дали няма да е необходимо за да могат да вкарват повече гориво а за електрониката и там някой може да ми даде жокер а за чипа не знам нямам си и понятие там ....
електроника най-евтиния вариянт е мега другите хубавите са на стойноста на самата кола ,дюзи може да пробваш като за начало тези от 1.8Т там вече при настройката на колата ще се види дали ти идват малки предполагам че няма да караш на повече от 0.5 такаче най-вероятно ще са добре немога да ти кажа със сигурност ,колектора може да се направи един хубав плетен ама имайки предвид колко е малко мястото между мотора и маската трябва да си е доста сбит .
sin orel C20XE написа:Докато умувате, аз ще ви кажа кой караше такова поло и то не малко километри, http://www.vwclub.bg/forum/memberlist.php?mode=viewprofile&u=103352 всичко е възможно! Даже неговото поло не беше 16-клапаново!
sin orel C20XE написа:Докато умувате, аз ще ви кажа кой караше такова поло и то не малко километри, http://www.vwclub.bg/forum/memberlist.php?mode=viewprofile&u=103352 всичко е възможно! Даже неговото поло не беше 16-клапаново!
benzino написа:Мерак да има и пара, нещата се получават! 6н-то може да се направи 4х4 без кой знае какво рязане, вие за един сешоар сте се притеснили
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта