Лада 2105 1500 : С карб от жигула

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
feikot
Мнения: 3659
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN AVG
Местоположение: Казанлък/София

Re: Лада 2105 1500 : С карб от жигула

Мнениеот feikot » Пет 19 апр 2013 15:28


А пък онази лада за която споменах...караше се без гърнета-директно на двуцевка и тоя колега беше прекъснал +са към бобината с едното копче на таблото (не помня за вентилатор ли беше :gruebel ) и му казах магарията-гааз здраво,на 4000 оборота натиска копчето да прекъсне тока,тя гасне,но продължава да стои с натисната газ и после включва копчето и ТРЯЯЯЯС :Mr Green Fun :Mr Green Fun като минавахме на кръговото на Павлово и хората залягаха по спирките :11 имаше много фън на времето.




azrod
Мнения: 1178
Регистриран на: Сря 07 апр 2010 22:42
Автомобил: Passat B3 Variant
Двигател: 1.8mi AAM 1993
Местоположение: Асеновград/ Пловдив
Контакти:

Re: Лада 2105 1500 : С карб от жигула

Мнениеот azrod » Пет 19 апр 2013 16:56


Колега, не знам дали панимаиш руски ама ето ти малко инфо за карбураторите - http://www.youtube.com/user/WerwWolf666/videos


Потребителски аватар
Wolfgar
Мнения: 68
Регистриран на: Пет 15 окт 2010 13:24
Автомобил: Polo 9N
Двигател: BBY 2003
Местоположение: София

Re: Лада 2105 1500 : С карб от жигула

Мнениеот Wolfgar » Пет 19 апр 2013 18:40


Колега,аз имам Лада 21053 от 1994-та година.Корекомска 1.5 двигател,73 магаренца,5 скорости.Бащата я караше много малко(само 25000 км ѝ беше навъртял) и то през Петрохан само.Поех я 2009-та и сега е на 47 000 км и то само защото си взех Поло,инче щеше да е доста повече.
Така,при нея имаше доста проблеми с ходовата част.Возеше като лодка и беше доста нестабилна.Смених ѝ кормилната кутия и паразитния хебел(това е заради Петрохан).Кутията е от новите с подобрения червяк.Волана ми стана много по-стабилен и лек в ръцете.Предполагам твоя може и да си е добре,но винаги ако имаш пари,може да ти стане по-лека за каране.Отдолу,ЗАДЪЛЖИТЕЛНО си смени шарнирите,и горните и долните.Първо защото ще ти разгонят фамилията ако се скъсат на път и Второ защото с нови такива,колата ще вози доста по-мазно.В този ред на мисли-Сменяш и предните и задните втулки(тези с гуменото вътре),те се напукват и скапват от времето и така колата върви по-зле.След това Амортисьорите!Ако искаш колата ти да е перфектна в това отношение и все пак на сравнително ниска цена,Вземи на MONROE REFLEX,газово-маслени двустранни.Пружините дори да не пипаш(и моите са малко зле),с нови амортисьори колата ще залепне за пътя.
По запалителната система 2 важни неща-Свещите да не ги оставяш да остаряват повече от 2 години-така никога няма да имаш проблем.Второ-може да си купиш нов стартер-сега има едни за нива,много по-компактни с по-малък размер,но много по-ефективни и добри за зимата(моята пали на "половин" оборот без въобще да съм ѝ правил центровка на запалването).
Още един съвет-погледни си реле-регулатора на алтернатора.Той е една от най-калпавите части на ладата.Моя се прецака,преди не зареждаше,а после почна да презарежда до 20-ка дори.Оказа се,че моят е самаровски алтернатор та ми се стъмни.
Аз също ще си я правя ладата сега.Ще я попипна и ще я направя да бега яко.
Айде успех със този "звяр" :mhihi


Потребителски аватар
RISTEE
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
Автомобил: Vw mk2 GT special
Двигател: 1.8 RP
Местоположение: riogrande

Re: Лада 2105 1500 : С карб от жигула

Мнениеот RISTEE » Пет 19 апр 2013 20:03


Значи продължаваме с проблемите......
С стартер имаше проблеми.. най добре е както ти каза
направо нов от нива.
От към запалването мисля нещата да минат към комутатор и тогава
изгарянето ще се подбори повече.
Но за съжаление всичко е въпрос на време, за сега не работа а и трябва да
започна курсовете за книжка.
За сега да оправим карба, искам утре да я припаля и да видя
какво съм направил с въздуха, ако нещата не са добре свалям карбуратора следващата
седмица и оправяме схемата с жигльорите и разпръсквачите.


Потребителски аватар
feikot
Мнения: 3659
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN AVG
Местоположение: Казанлък/София

Re: Лада 2105 1500 : С карб от жигула

Мнениеот feikot » Пет 19 апр 2013 20:44


За стартера и електронното мога да ти напиша дисертация...На Нивата ми (сега си я карам заедно с пасата) имах проблеми със стартера и запалителната.Стартера ми беше Бош все едно от шоколадово яйце...Белгийска сглобка е моята и явно там са я правили да работи само на бензин и да пали на четвърт...ама не и в БГ. Тръгвам да паля и върти все едно няма акумулатор и накрая се скапа чисто нов,защото трябваше да въртя по 10-15 сек да запали първи път,като много често и не палеше,та трябваше да я тикам.Решението-жигулски (Елпром Елхово) и сега ще скъса маховика като върти.А бошовия колко пъти го разглобявах и сглобявах и смазвах и кво ли не,не ти е за разправяне.

Електронното вярно е хубаво,ама не е за тия коли.Не дава толкова проблеми като чукчето и наковалнята,ама като те остави на пътя не може да те върне до вас дори и на тюфкане и прекъсване.Купих делко с датчик на хол,комутатор и бобина от Ауди 80...Сега си карам пак с чукчето :mhihi сам си реши.Стоят ми в една щайга в мазето,а нивата ми е като чисто нова,на обороти на метан-чопли семки.Ако ще купуваш нов стартер има едни старозагорски,които се вграждат в новите лади оригинално http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/u/1853/160436505220421551431353970362Qh2RDSHoQhb5ZGtDm1Rg.JPG
Изображение
a в офроуд форума 17 страници тема разисквахме електронното и тоя стартер тук ти показвам когато контакторните пластини на котвата не работят
http://www.offroad-bulgaria.com/attachment.php?attachmentid=519073&d=1354048543
А тук след ревизията им


И се оказа че явно втулките са си отишли и имаше и калаени капки...И ти казах за "новия".Още като го вземах и като го пробвах се видя разликата.Както вече казах-къса.

За запалването слагаш това http://www.offroad-bulgaria.com/attachment.php?attachmentid=421069&d=1329732106
То премахва нуждата от проблемния кондензатор и си готов.Електронно не ти трябва.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Лада 2105 1500 : С карб от жигула

Мнениеот leonardo_vd » Пет 19 апр 2013 22:20


Вас ис дас? Дас ис ВАЗ :bowdown Станахме и ЛАДА форум.


Потребителски аватар
Wolfgar
Мнения: 68
Регистриран на: Пет 15 окт 2010 13:24
Автомобил: Polo 9N
Двигател: BBY 2003
Местоположение: София

Re: Лада 2105 1500 : С карб от жигула

Мнениеот Wolfgar » Пет 19 апр 2013 23:15


Аз новия стартер си го взех от Bulauto в София за 150 лева,но понеже беше новата,подобрена партида,чаках 1 месец докато го доставят.Сега има в наличност колкото си искаш.Преди това пробвах да сменя само шалтера.Взех нов на Елпром Елхово.Първоначално беше добре,но постепенно самия стартер си го прецака :stumm .Сега съм го дал на едно аверче,голям специалист.Ако го нагласи да работи нормално,пиши ми и може да измислим нещо да ти го дам да върши работа.И все пак съвета ми е,купи си нов и ще ти светне.Сега,когато имаше пак температури около -15,ми запали от първия път след 2 седмици стоене :smile
А ако искаш,гледам си със софийски номер,мога да те заведа при моя майстор.Той е специалист по Лада,бил е състезател с една жигула сумати време.Не взима много евтино,но каквото ти направи е идеално и ще караш с години ;)


Потребителски аватар
Koko95
Мнения: 290
Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:27
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: ATD
Местоположение: Видин/Fuengirola

Re: Лада 2105 1500 : С карб от жигула

Мнениеот Koko95 » Съб 20 апр 2013 1:06


RISTEE написа:Ами за bilstein не знам дали би могло да се намери ново, но иначе твоята идея е добра
и така като я гледам е супер.
Но трябва да се смени всяка втулка и тампон по нея.


Има все някаде нови но не са хич евтини. Другия вариант е от Русия стига да има кой да донесе спортни амортесьори и пружини. Като се прави нещо или се прави като хората или не се прави. Подменил съм всичко гумено и разтракано от доло. Кормилната уредба е с всичко ново без кормилната кутия която само е "рециклирана" Завива като че е с суха рейка сравнение с преди :mhihi . С спортен волан и 195/50 мога да въртя с една ръка а предни и с големия волан се мъчех на цвичките 155/70 :bishop . Ако мога да ти бъда полезен със нещо драсни една "бележка" :beer

Иване защо пък да е лада форум? Какво лошо има че е пуснал тема? Може би не е точно за тоя раздел но все пак . :cool


Потребителски аватар
petroffbg
Мнения: 162
Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: Лада 2105 1500 : С карб от жигула

Мнениеот petroffbg » Съб 20 апр 2013 7:28


Познах си шублера,това е редукторен стартер за Лада,няма спирка,цената му е около 85лв.


Потребителски аватар
feikot
Мнения: 3659
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN AVG
Местоположение: Казанлък/София

Re: Лада 2105 1500 : С карб от жигула

Мнениеот feikot » Съб 20 апр 2013 10:30


Хахахахаха Петрофф,това са същите снимки,които ми прати в офроуда :)



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта