:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Няколко въпроса за 1.8т

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Няколко въпроса за 1.8т AGU k03s

Мнениеот Vizor » Съб 06 сеп 2014 13:58


Тряя да си ремапнеш колата.




Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Няколко въпроса за 1.8т AGU k03s

Мнениеот nuri_3556 » Съб 06 сеп 2014 15:39


Да колата ще се ремапне,но искам да направя всичко необходимо преди това и затова питам дали да сменя с Маф хаузинг от мк3 вр6?


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: Няколко въпроса за 1.8т AGU k03s

Мнениеот MK4 » Съб 06 сеп 2014 21:53


На мен с малкия МАФ хаузинг ми показва 200-205 гр/с, така че при 180 гр/с не таваниш дебитомера според мен.
K03s-ката явно се представя доста добре при тебе ;)


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Няколко въпроса за 1.8т AGU k03s

Мнениеот nuri_3556 » Нед 07 сеп 2014 12:50


Твоя мотор е с друг код или е AGU и с какво турбо си?Четох на много места че дебитомера на AGU тавани на 187 и май е така,защото от 5500 оборота ги държи 187 до към 6800 оборота и никога не е показал 188++ :neutral


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: Няколко въпроса за 1.8т AGU k03s

Мнениеот MK4 » Пон 08 сеп 2014 7:12


Мотора ми е ARY но е с 2.5 дебитомер както AGU.


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Няколко въпроса за 1.8т AGU k03s

Мнениеот nuri_3556 » Пон 08 сеп 2014 18:58


Питах в маднес и в ТСТ и двамата казаха различни неща за дюзите,ето вижте какво ми писаха и познайте кой е прав :mhihi
Единия ми писа : Здрасти, тряят ти и дюзи с оригиналните няя можеш да изкараш максимума на турбото, дебитомера е добре да го смениш с малко по голям ако намериш, но и да не го смениш няма да е проблем въпреки че го таваниш.........
С оригиналните трудно ще стигнем 200 коня, а с по-големи около 220 тряя стане. Тва са коне на мотора, на гуми ще са 15% по-малко. Иначе цената на ремапа е 400лв с оригиналните дюзи и 500лв със малко по-големи.

Другия ето: За к03с турбина не е необходимо да сменяш дюзите, нито пък дебитомера така или иначе повече от 210-215 конски сили не може да се извадят с тази турбина


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Няколко въпроса за 1.8т AGU k03s

Мнениеот leonardo_vd » Пон 08 сеп 2014 19:03


Аз бих повярвал на 2-рия, което е истина.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Няколко въпроса за 1.8т AGU k03s

Мнениеот Vizor » Вто 09 сеп 2014 9:04


Аз бих заложил на келеша в случая, но като гледам и той малко е писал това, което той си мисли.
Виждал съм го много пъти да спори във форумите на запад точно за к03с и за това колко коня ще изкара с нея.
Имаше един пич, с който спореше и оня изскочи с дино графики за 245коня от к03с точно.
След това спора се обърна и в други посоки и вече не помня какво точно беше станало.
Според мен дебитомер не трябва, а трябва да се пипнат само лимитърите и както казва Тони 215-220 коня са възможни. Най-много да се наложи (зависи от мотора ти.. всеки мотор е индивидуалност) да смениш регулатора с 4 баров ако си с 3.


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Няколко въпроса за 1.8т AGU k03s

Мнениеот nuri_3556 » Вто 09 сеп 2014 14:23


Значи да уточня че първия (единия) пост е писан от ТСТ,
а втория (другия) е от маднес.
Към колегата МК4-дали твоя дебитомер става на моя мотор или не?И сега се сещам че моя съсед (с AGU) беше сменил на скоро дебитомера да пробвам и с него един път,пък може да отчита повече неговото като не му е оригинал или е по нов модел. :no


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Няколко въпроса за 1.8т AGU k03s

Мнениеот Vizor » Вто 09 сеп 2014 18:21


И двамата имат различен начин на работа, а и електрониката го позволява. Аз бих заложил за Тони. Просто си носи за всеки случай части.


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: Няколко въпроса за 1.8т AGU k03s

Мнениеот MK4 » Сря 10 сеп 2014 9:57


Всички сензори са еднакви, само диаметъра на хаузинга е различен. Моя оригинален хаузинг е най-малкия както твоя на AGU-то.


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Няколко въпроса за 1.8т AGU k03s

Мнениеот nuri_3556 » Чет 11 сеп 2014 18:07


Сега пробвах на моя съсед дебитомера и чудо,колата надува 1.3 и си ги държи до към 5500 оборота и най интересното е че дебитомера направи макс 173г/с .Има ли вероятност моят дебитомер да показва повече отколкото трябва?
Правя си изводи че на AGU мотора чиповете се правят според дебитомера (грубо казано) тъй като няма МАП,тоест например на 4000 оборота пълна газ трябва да държи 140г/с(пак казвам например) и дебитомера ако дава повече то ЕКУ-то намалява буста,ако няма например 140 а е по ниско ЕКУ-то иска повече буст за да се достигне исканото.Прав ли съм?
Да уточня че на съседа дебитомера е от 6-7 месеца беше го купил нов уж оригинален,май моя дебитомер е за коша :screwy или да пробвам със спрея да видим няма ли да се оправи :banghead


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Няколко въпроса за 1.8т AGU k03s

Мнениеот nuri_3556 » Съб 13 сеп 2014 16:59


Пробвах със спрея,но ефект няма.От къде мога да си купя чисто нов дебитомер колеги?


Потребителски аватар
feniksgod
Мнения: 751
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AGU 1999
Местоположение: София

Re: Няколко въпроса за 1.8т AGU k03s

Мнениеот feniksgod » Нед 14 сеп 2014 14:55


300лв. от VW с връщане на старият. Аз лично направих така :th_up .


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Няколко въпроса за 1.8т AGU k03s

Мнениеот nuri_3556 » Пет 06 мар 2015 15:06


А някой колега с чип от ауди форума sumista(стефан)има ли?Колата вече е с нов дебитомер,но забелязвам че в студеното бууст-а ми е по малък,а през жегите е повечко нормално ли е?
Едно клипче от 100 до 200 :mhihi https://www.youtube.com/watch?v=q4SrSS6tEmc съжалявам за лошото качество колеги :no



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта