Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Пет 22 юли 2011 8:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Kostenez
Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън
180 коня с този чип не са ми достатъчни добър ли е този мотор за ъпгрейди или не
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Пет 22 юли 2011 8:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Kostenez
Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън
Двигателя е с код аум незнам колко коня ги водят добър ли е за ъпгрейти или да не го взимам
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Пет 22 юли 2011 8:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Kostenez
Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън
Уговорихме го колеги в неделя снимки дано да имам късмет с конверсията
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън
AUM си е 150 к.с. мотор.
За сметка на това е със същото турбо като AUQ, който е 180 ;)
За сметка на това е със същото турбо като AUQ, който е 180 ;)
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Пет 22 юли 2011 8:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Kostenez
Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън
Да 131 асз беше със 6 скорости 4 моушън ми ще взема мотора със вс нужно да запали и бенз помпатаи таблото и инсталацията дано да е достатъчно
- kireto_radev_2
- Мнения: 113
- Регистриран на: Пет 04 юли 2008 21:38
- Автомобил: GOLF-2ABF GOLF-3ABFGOLF-4TDI
- Двигател: ABF.ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън
Донора е подготвен,успех със проекта



- RoadRunner
- Мнения: 4117
- Регистриран на: Сря 26 ное 2008 19:32
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: ASZ 2003
- Местоположение: София
Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън
TiL написа:AUM си е 180 коня в стоков вариант.
Неловка тишина....
Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън
Копирано от Wikipedia
1.8 T 1998-2001 I4 20V AGU/ARZ/ARX/AUM 1781 cc 110 kW (150 PS; 148 hp) @ 5500 rpm 210 N·m (150 lb·ft) @ 2200–4200 rpm
1.8 T 2001-2006 I4 20V AUQ/AWP/AWW/AGU 1781 cc 132 kW (179 PS; 177 hp) @ 5500 rpm 235 N·m (173 lb·ft) @ 1950–4700 rpm
1.8 T 1998-2001 I4 20V AGU/ARZ/ARX/AUM 1781 cc 110 kW (150 PS; 148 hp) @ 5500 rpm 210 N·m (150 lb·ft) @ 2200–4200 rpm
1.8 T 2001-2006 I4 20V AUQ/AWP/AWW/AGU 1781 cc 132 kW (179 PS; 177 hp) @ 5500 rpm 235 N·m (173 lb·ft) @ 1950–4700 rpm
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Пет 22 юли 2011 8:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Kostenez
Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън
Момчета мотора налице и пак загадка трябва да е с маховика и притискателя от асз-то,намерих керамичен диск за вр6 мога ли да го монтирам на моя притискател?
- Tipsy
- Мнения: 1086
- Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ
Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън
didich написа:AGU 110 kW
AGU 132 kW
Википедия пък да гледат какво пишат.
VR6 е с 228мм диск. ASZ не беше ли с 240 или бъркам?
Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън
АSZ е със 240мм, както ВСИЧКИ използващи платформата на голф 4 и са със шестстепенна кутия. За вр6 вече ти отговориха, само кажи кое точно вр6 имаш предвид, Някой казват на 2.8 монтиран на голф 4 , вр6......... дали е така е друга тема
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Пет 22 юли 2011 8:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Kostenez
Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън
Става въпрос за накован керамичен диск за вр6 голф 3 но мойте шлици са 23 на брой а на въпросния диск са 28 от вр6 направо незнам какво да правя ако зема да дам моя диск да му наковат керамика дали ще издържи на напъна от 400кс и тоя демфер дали ще издържи,
Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън
Напъна е от нютон метрите а при бензинките те не са толкоз много ,че да те плашат. Аз карам със керамичен съединител и оригинален демпфер и притискател и на 400 и малко нютона държи, засега де
Тази кола за драг ли е или ежедневка........ халдекса какво ще го правиш, той ти е по-голяма грижа от съединителя 


- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън
Халдекса държи преспокойно 400-500НМ
Няма проблем там, важно е за хубав сетъп на съединителя да се помисли.
Няма проблем там, важно е за хубав сетъп на съединителя да се помисли.
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Пет 22 юли 2011 8:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Kostenez
Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън
И аз това знам че халдекса ще държи ма съединител притискател и маховик от какво да зема за да го направя да не е демферен и феродовия да е без прожини
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта