Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
vaseli4eneca
Мнения: 27
Регистриран на: Пет 22 юли 2011 8:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Kostenez

Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън

Мнениеот vaseli4eneca » Пет 21 авг 2015 12:20


180 коня с този чип не са ми достатъчни добър ли е този мотор за ъпгрейди или не




vaseli4eneca
Мнения: 27
Регистриран на: Пет 22 юли 2011 8:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Kostenez

Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън

Мнениеот vaseli4eneca » Пет 21 авг 2015 12:28


Двигателя е с код аум незнам колко коня ги водят добър ли е за ъпгрейти или да не го взимам


vaseli4eneca
Мнения: 27
Регистриран на: Пет 22 юли 2011 8:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Kostenez

Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън

Мнениеот vaseli4eneca » Пет 21 авг 2015 13:23


Уговорихме го колеги в неделя снимки дано да имам късмет с конверсията


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън

Мнениеот MK4 » Пет 21 авг 2015 13:38


AUM си е 150 к.с. мотор.
За сметка на това е със същото турбо като AUQ, който е 180 ;)


vaseli4eneca
Мнения: 27
Регистриран на: Пет 22 юли 2011 8:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Kostenez

Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън

Мнениеот vaseli4eneca » Пет 21 авг 2015 14:13


Да 131 асз беше със 6 скорости 4 моушън ми ще взема мотора със вс нужно да запали и бенз помпатаи таблото и инсталацията дано да е достатъчно


Потребителски аватар
kireto_radev_2
Мнения: 113
Регистриран на: Пет 04 юли 2008 21:38
Автомобил: GOLF-2ABF GOLF-3ABFGOLF-4TDI
Двигател: ABF.ALH
Местоположение: Пловдив

Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън

Мнениеот kireto_radev_2 » Съб 29 авг 2015 21:50


Донора е подготвен,успех със проекта :th_up :twisted


Потребителски аватар
RoadRunner
Мнения: 4117
Регистриран на: Сря 26 ное 2008 19:32
Автомобил: VW Golf
Двигател: ASZ 2003
Местоположение: София

Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън

Мнениеот RoadRunner » Нед 30 авг 2015 7:12


TiL написа:AUM си е 180 коня в стоков вариант.


Неловка тишина....


didich
Мнения: 219
Регистриран на: Пон 06 сеп 2010 17:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън

Мнениеот didich » Нед 30 авг 2015 16:48


Копирано от Wikipedia

1.8 T 1998-2001 I4 20V AGU/ARZ/ARX/AUM 1781 cc 110 kW (150 PS; 148 hp) @ 5500 rpm 210 N·m (150 lb·ft) @ 2200–4200 rpm
1.8 T 2001-2006 I4 20V AUQ/AWP/AWW/AGU 1781 cc 132 kW (179 PS; 177 hp) @ 5500 rpm 235 N·m (173 lb·ft) @ 1950–4700 rpm


vaseli4eneca
Мнения: 27
Регистриран на: Пет 22 юли 2011 8:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Kostenez

Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън

Мнениеот vaseli4eneca » Пон 31 авг 2015 16:29


Момчета мотора налице и пак загадка трябва да е с маховика и притискателя от асз-то,намерих керамичен диск за вр6 мога ли да го монтирам на моя притискател?


Потребителски аватар
Tipsy
Мнения: 1086
Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ

Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън

Мнениеот Tipsy » Пон 31 авг 2015 17:34


didich написа:AGU 110 kW
AGU 132 kW

Википедия пък да гледат какво пишат.

VR6 е с 228мм диск. ASZ не беше ли с 240 или бъркам?


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4657
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън

Мнениеот hvp800 » Пон 31 авг 2015 18:44


АSZ е със 240мм, както ВСИЧКИ използващи платформата на голф 4 и са със шестстепенна кутия. За вр6 вече ти отговориха, само кажи кое точно вр6 имаш предвид, Някой казват на 2.8 монтиран на голф 4 , вр6......... дали е така е друга тема


vaseli4eneca
Мнения: 27
Регистриран на: Пет 22 юли 2011 8:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Kostenez

Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън

Мнениеот vaseli4eneca » Вто 01 сеп 2015 17:11


Става въпрос за накован керамичен диск за вр6 голф 3 но мойте шлици са 23 на брой а на въпросния диск са 28 от вр6 направо незнам какво да правя ако зема да дам моя диск да му наковат керамика дали ще издържи на напъна от 400кс и тоя демфер дали ще издържи,


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4657
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън

Мнениеот hvp800 » Вто 01 сеп 2015 18:39


Напъна е от нютон метрите а при бензинките те не са толкоз много ,че да те плашат. Аз карам със керамичен съединител и оригинален демпфер и притискател и на 400 и малко нютона държи, засега де :mhihi Тази кола за драг ли е или ежедневка........ халдекса какво ще го правиш, той ти е по-голяма грижа от съединителя :exclaim


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън

Мнениеот MK4 » Вто 01 сеп 2015 20:12


Халдекса държи преспокойно 400-500НМ
Няма проблем там, важно е за хубав сетъп на съединителя да се помисли.


vaseli4eneca
Мнения: 27
Регистриран на: Пет 22 юли 2011 8:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Kostenez

Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън

Мнениеот vaseli4eneca » Сря 02 сеп 2015 0:33


И аз това знам че халдекса ще държи ма съединител притискател и маховик от какво да зема за да го направя да не е демферен и феродовия да е без прожини



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта