Въпрос за колектори с термо лента

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Пон 14 май 2007 9:01


rusiq_24 написа:
VeilSide написа:колко? 1400?
Значи колектора е RACELAND и на мен целия масраф с термолентата ми излиза на около 600лв. :wink:


това направо си е без пари. Предвид цената на Суперспринта




Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Пон 14 май 2007 12:44


VeilSide написа:
rusiq_24 написа:
VeilSide написа:колко? 1400?
Значи колектора е RACELAND и на мен целия масраф с термолентата ми излиза на около 600лв. :wink:


това направо си е без пари. Предвид цената на Суперспринта
Ами те са абсолютно идентични,разликата е само в цената и марката ама и аз за доставка почти не съм плащал :wink:


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Пон 14 май 2007 13:49


е сега ако издадеш и от къде си го взел :-P


Потребителски аватар
vipra
Мнения: 166
Регистриран на: Сря 01 фев 2006 21:15
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот vipra » Пон 14 май 2007 14:59


e bay


Потребителски аватар
emmko
Мнения: 301
Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
Автомобил: BMW E92 330d
Двигател: 2007
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот emmko » Пон 14 май 2007 15:06


rusiq_24 написа:
VeilSide написа:
rusiq_24 написа:
VeilSide написа:колко? 1400?
Значи колектора е RACELAND и на мен целия масраф с термолентата ми излиза на около 600лв. :wink:


това направо си е без пари. Предвид цената на Суперспринта
Ами те са абсолютно идентични,разликата е само в цената и марката ама и аз за доставка почти не съм плащал :wink:


Абе виждам запален си ,и гледам в продава има добра кутия за ABF-а по-къса рот 9А 6то не я грабва6 :roll: ,4е да полудее съвсем колата :twisted: там според мен 6те се усети най добре разликата във вървенето,4е с таз куцата кутия.....и аз бая нерви съм сабрал ,като карах АБФ


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Пон 14 май 2007 16:45


Да наистина дразни тази кутия CDA ама сега като съм вече без прекъсвач е по добро превключването на предавките като отиде до 7500об/мин пада на по високи и се изтегля доста по добре защото дупката която всички знаем от 1ва на 2ра е отврат като сменяш на 7000об/мин.Иначе и този вариант бях замислил с кутия AYK и олекотяване на маховика да стане от едно сваляне ама засега се отлага че вече няма $ :oops: п.п А и ми е много хубава кутията (засега) казвам засега понеже едно нещо като го похвалиш то се разваля и не се знае на какъв боклук може да попадна и да си набия колчето от една прищявка :wink:


Потребителски аватар
Бай ти Митьо
Мнения: 51
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Бай ти Митьо » Пон 14 май 2007 23:50


rusiq_24 написа:Батка аз и сега се гавря със сток ХЕта :wink:

Хмм, хайде като сложиш тази термолента и колектора и се засечем, да видим тази работа за ХЕ-тата... Наистина ще ми е интересно...
Колектора иначе изглежда зловещ. Дано да успееш скоро да се МАПнеш за него, защото иначе не знам какъв ще е резултата. Браво за ентусиазма. :roll:


devil_vas
Мнения: 1367
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 13:25
Автомобил: BMW 330Cd 261hp 591nm
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот devil_vas » Вто 15 май 2007 0:31


Бай ти Митьо написа:
rusiq_24 написа:Батка аз и сега се гавря със сток ХЕта :wink:

Хмм, хайде като сложиш тази термолента и колектора и се засечем, да видим тази работа за ХЕ-тата... Наистина ще ми е интересно...
Колектора иначе изглежда зловещ. Дано да успееш скоро да се МАПнеш за него, защото иначе не знам какъв ще е резултата. Браво за ентусиазма. :roll:

:072:
и аз искам да се пробвам с този АБФ :D


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10087
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Вто 15 май 2007 1:40


VeilSide написа:
rusiq_24 написа:
VeilSide написа:колко? 1400?
Значи колектора е RACELAND и на мен целия масраф с термолентата ми излиза на около 600лв. :wink:


това направо си е без пари. Предвид цената на Суперспринта



И те са толкова, но без термолентата ;)

@rusiq_24 - ако непобързаш може и да те изпреваря :P :wink:
Евала за ентусиазма. Той е най-важен във всеки спорт ;)


p.s. ще мерим сили на есен :wink: :beer


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Вто 15 май 2007 23:24


Последни приготовления преди монтажа http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/u/37/9113_275.JPG Ето какво постигнах днес за 25лв. общо.Който иска да се смее но така реших така направих.Не ми се давах толкова много пари за термо лента и намерих керамичен плат който издържа до 1000градуса 2мм дебелина.Казват за него че имал много добри термоизаолационни качества а и цената му е добра. :wink


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Вто 15 май 2007 23:31


Бай ти Митьо написа:
rusiq_24 написа:Батка аз и сега се гавря със сток ХЕта :wink:

Хмм, хайде като сложиш тази термолента и колектора и се засечем, да видим тази работа за ХЕ-тата... Наистина ще ми е интересно...
Колектора иначе изглежда зловещ. Дано да успееш скоро да се МАПнеш за него, защото иначе не знам какъв ще е резултата. Браво за ентусиазма. :roll:
Ами колега взимай един хронометър и в гаража ми съм пуснал клипче и засичай:wink: Отсечката съм правил по равен участък и единствената хитрина която съм използвал е че не е напулно загряла колата а както знаем всички тогава е малко по бърза.Ако едно стоково ХЕ върви повече значи съм се объркал.Всички знаем че в сток състояние ХЕ е по бързо от АБФа но какво пречи на леко барнат АБФ да бие сток ХЕ,мисля че е логично а и все пак VW не са чак толкова лоши автомобили и с малко доработки и те стават.Иначе както казах за ХЕто че е по бързо в сток състояние никой не спори това е на теория и на практика :wink:


devil_vas
Мнения: 1367
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 13:25
Автомобил: BMW 330Cd 261hp 591nm
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот devil_vas » Сря 16 май 2007 0:26


колега, никой не спори, че можеш да биеш сток ХЕ. просто споделихме интерес да замериме колите :wink:


Потребителски аватар
Бай ти Митьо
Мнения: 51
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Бай ти Митьо » Сря 16 май 2007 10:43


rusiq_24 написа:...Ами колега взимай един хронометър и в гаража ми съм пуснал клипче ...

Не споря, просто ми е интересно да замерим колите.
Така като гледам по часовника, правиш от 0-100 за около 8 секунди (засичам с клипчето, тръгваш около 6тата секунда и около 14тата си на 100). Само един коментар от мен - защо тръгваш от толкова високи обороти? Ще ми направиш ли услуга да тръгнеш от 2000 без да пилиш гуми, да видим тогава резултата. Мисля, че ще е по-добър. Браво за голфчето.


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Сря 16 май 2007 12:23


Бай ти Митьо написа:
rusiq_24 написа:...Ами колега взимай един хронометър и в гаража ми съм пуснал клипче ...

Не споря, просто ми е интересно да замерим колите.
Така като гледам по часовника, правиш от 0-100 за около 8 секунди (засичам с клипчето, тръгваш около 6тата секунда и около 14тата си на 100). Само един коментар от мен - защо тръгваш от толкова високи обороти? Ще ми направиш ли услуга да тръгнеш от 2000 без да пилиш гуми, да видим тогава резултата. Мисля, че ще е по-добър. Браво за голфчето.
Ако тръгна от по ниски е по зле,забива и наема по бавно.Под 4000об/мин е мъртва :wink: п.п Надявам се колектора да ми даде и малко сила в ниски че там е много зле :wink:


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Пон 21 май 2007 13:47


Вчера благодарение на колегата Driver :beer сложихме колектора в неговия гараж.Мислех че ще е по трудно и всичко ще е запекано но се оказаха всички гайки свежи и всичко стана много лесно.Като го запалихме така пушеше тази вата че се изплаших да не се запали нещо и с колегата седяхме и дебнахме с едно шише вода и пожарогасител но след като си обгоря всечко се оправи.Разликата с колектора се оказа малка,явно очакванията са ми били по големи но на по високите предавки се осеща доста по голяма тяга от преди на 3та 4та и 5та а на 1ва и 2ра разликата е малка но като цяло съм доволен все пак от тук малко от там малко :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта