rusiq_24 написа:Значи колектора е RACELAND и на мен целия масраф с термолентата ми излиза на около 600лв.VeilSide написа:колко? 1400?
това направо си е без пари. Предвид цената на Суперспринта
Ами те са абсолютно идентични,разликата е само в цената и марката ама и аз за доставка почти не съм плащалVeilSide написа:rusiq_24 написа:Значи колектора е RACELAND и на мен целия масраф с термолентата ми излиза на около 600лв.VeilSide написа:колко? 1400?
това направо си е без пари. Предвид цената на Суперспринта
rusiq_24 написа:Ами те са абсолютно идентични,разликата е само в цената и марката ама и аз за доставка почти не съм плащалVeilSide написа:rusiq_24 написа:Значи колектора е RACELAND и на мен целия масраф с термолентата ми излиза на около 600лв.VeilSide написа:колко? 1400?
това направо си е без пари. Предвид цената на Суперспринта
rusiq_24 написа:Батка аз и сега се гавря със сток ХЕта![]()
Бай ти Митьо написа:rusiq_24 написа:Батка аз и сега се гавря със сток ХЕта![]()
Хмм, хайде като сложиш тази термолента и колектора и се засечем, да видим тази работа за ХЕ-тата... Наистина ще ми е интересно...
Колектора иначе изглежда зловещ. Дано да успееш скоро да се МАПнеш за него, защото иначе не знам какъв ще е резултата. Браво за ентусиазма.
VeilSide написа:rusiq_24 написа:Значи колектора е RACELAND и на мен целия масраф с термолентата ми излиза на около 600лв.VeilSide написа:колко? 1400?
това направо си е без пари. Предвид цената на Суперспринта
Ами колега взимай един хронометър и в гаража ми съм пуснал клипче и засичай:wink: Отсечката съм правил по равен участък и единствената хитрина която съм използвал е че не е напулно загряла колата а както знаем всички тогава е малко по бърза.Ако едно стоково ХЕ върви повече значи съм се объркал.Всички знаем че в сток състояние ХЕ е по бързо от АБФа но какво пречи на леко барнат АБФ да бие сток ХЕ,мисля че е логично а и все пак VW не са чак толкова лоши автомобили и с малко доработки и те стават.Иначе както казах за ХЕто че е по бързо в сток състояние никой не спори това е на теория и на практикаБай ти Митьо написа:rusiq_24 написа:Батка аз и сега се гавря със сток ХЕта![]()
Хмм, хайде като сложиш тази термолента и колектора и се засечем, да видим тази работа за ХЕ-тата... Наистина ще ми е интересно...
Колектора иначе изглежда зловещ. Дано да успееш скоро да се МАПнеш за него, защото иначе не знам какъв ще е резултата. Браво за ентусиазма.
rusiq_24 написа:...Ами колега взимай един хронометър и в гаража ми съм пуснал клипче ...
Ако тръгна от по ниски е по зле,забива и наема по бавно.Под 4000об/мин е мъртваБай ти Митьо написа:rusiq_24 написа:...Ами колега взимай един хронометър и в гаража ми съм пуснал клипче ...
Не споря, просто ми е интересно да замерим колите.
Така като гледам по часовника, правиш от 0-100 за около 8 секунди (засичам с клипчето, тръгваш около 6тата секунда и около 14тата си на 100). Само един коментар от мен - защо тръгваш от толкова високи обороти? Ще ми направиш ли услуга да тръгнеш от 2000 без да пилиш гуми, да видим тогава резултата. Мисля, че ще е по-добър. Браво за голфчето.
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта