Kozunak написа:Спортно окачване и ниско и твърдо окачване са кажи речи синоними.За всеки това означава различно нещо.За някои хора спортно окачване е стандартни амортисьори с по-къси пружини.За други е регулируемо на твърдост, за трети е койловър, за четвърти е група Н, А и тн, за пети еди кво си.Та твойто фабричното си е просто с по-къса пружина.Ти прецени какво е и как ще го наречеш.За мен си е най-обикновено.Тва е като седалките "Рекаро" и Ремуса.Вече сека кола е с рекаро по автокъщите, "генерация" Ремус и тн па то всъщност обикновено задно гърне и седалки най-обикновени с усилени бордове просто.
Стабилното окачване е нещо много ценно.Въпроса е че трябва да се жертва комфорта (доколкото може да се говори за комфорт при Голф).Но веднъж свикне ли се с ниска и твърда кола после сяка друга ти се струва щъркел и панически се плашиш в завой да не се прекатури.Да не говорим как се променя визията на колата и тн.
ПП Е и малко повече пазене си трябва.
Точно така,но че всяка 4-ка ГТИ е със спортно окачване(тоест по ниски пружини) не е така ,това е опция при закупуване от която може да се откажеш и височината на такива коли тоест без нея си е точно като на 1,4.......
и други такива ,с разлика ,4е амортисьорите са газови и пружините са малко по твърди,а тези които са избрали тази екстра спортно окачване там е друга бира пружини EIBACH които са си по ниски от нормалните 20-30мм късоходови амортисьори и такива работи!Иначе мойта на височина ,като я взех си беше щъркел,а возията си беше точно толкова твърда ,като на предната ми кола AUDI A3 1,8 !