Volkswagen Golf 4 GTI 20V TURBO спортно окачване?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Сря 28 ное 2007 0:34


sniffer написа:В крайна сметка нищичко не разбрах колко струват едни амортисиори и пружини спортни


gas написа:
emmko написа:...


вариянт за пружини ФК-250лв..регулируемото окачване на 'фк' е с пълнители 'кони' само в серийте с реглаж на твърдост,другите не са кони но пак са добри,все пак 'фк' беше фирма само за окачвания!има една серия от тая година 'sport edition plus' с реглажи на височина и на твърдост която излиза 1750лв/кт за голф4.




Потребителски аватар
skotis
Мнения: 1974
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София

Мнениеот skotis » Сря 28 ное 2007 12:11


Четворката GTI не е ли със спортно окачване по принцип от завода? Знам че е с по-ниско от 1.4 и 1.6...но спортно ли е?


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Сря 28 ное 2007 12:42


Спортно окачване и ниско и твърдо окачване са кажи речи синоними.За всеки това означава различно нещо.За някои хора спортно окачване е стандартни амортисьори с по-къси пружини.За други е регулируемо на твърдост, за трети е койловър, за четвърти е група Н, А и тн, за пети еди кво си.Та твойто фабричното си е просто с по-къса пружина.Ти прецени какво е и как ще го наречеш.За мен си е най-обикновено.Тва е като седалките "Рекаро" и Ремуса.Вече сека кола е с рекаро по автокъщите, "генерация" Ремус и тн па то всъщност обикновено задно гърне и седалки най-обикновени с усилени бордове просто. :lol:

Стабилното окачване е нещо много ценно.Въпроса е че трябва да се жертва комфорта (доколкото може да се говори за комфорт при Голф).Но веднъж свикне ли се с ниска и твърда кола после сяка друга ти се струва щъркел и панически се плашиш в завой да не се прекатури.Да не говорим как се променя визията на колата и тн.


ПП Е и малко повече пазене си трябва.


Потребителски аватар
hosetovw
Мнения: 801
Регистриран на: Пет 28 апр 2006 10:20
Автомобил: VW MK5 GTI DSG
Двигател: 2.0 TFSI BWA
Местоположение: Бургас / Варна
Контакти:

Мнениеот hosetovw » Сря 28 ное 2007 15:45


Kozunak написа:Стабилното окачване е нещо много ценно.Въпроса е че трябва да се жертва комфорта (доколкото може да се говори за комфорт при Голф).Но веднъж свикне ли се с ниска и твърда кола после сяка друга ти се струва щъркел и панически се плашиш в завой да не се прекатури.Да не говорим как се променя визията на колата и тн.


ПП Е и малко повече пазене си трябва.


Напълно сам съграсен !!! Предната ми кола бе Голф3 1.8 ABS със спортни пружини и по-къси маслени амортисьори и стана истински АСФАЛТОВ ПАРАЗИТ !!! Бързо се свиква с по-твърдото возене, а стабилността перфектна (преди беше като лоТка в завой ... :043: страх голям). С интерес следя темата, а на лято :077: и отново ще съм захапал асфалта :!: :wink:


Потребителски аватар
emmko
Мнения: 301
Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
Автомобил: BMW E92 330d
Двигател: 2007
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот emmko » Сря 28 ное 2007 16:05


sniffer написа:В крайна сметка нищичко не разбрах колко струват едни амортисиори и пружини спортни дали може да стане и като на нормалното окачване се сложат по ниски и твърди пружини смисал да се сменят само пружуните да са ниски и там спортни сини , червени или дрън дрън кайете нещо дали ще стане и ще има ли ефект защото като гледам ми говорите за едни космически цени 2 бона 3 бона и на горе дрън дрън все пак сме България и тези пари не са малко за един нормален човек много благодарности Баткииииии до после <<<<<<<


Ами става да смениш само пружините тоест 250лв,НО тогава картера ти е силно застрашен,защото колата става ниска,а с обикновенни амортисьори си остава мека и ......... изчакаъ=й другата седмица ще кача снимка ,как стои мойта с APEX-а ако ти хареса значи 700-800лв,ако искаш още надолу,като мен купуваш едни пружини FK 60/60 слагаш ги на APEX амортисьорите ,те са късоходови и твърди и си ОК за 1000лв.,другия вариант 2nd hand!


Потребителски аватар
emmko
Мнения: 301
Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
Автомобил: BMW E92 330d
Двигател: 2007
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот emmko » Сря 28 ное 2007 16:20


Kozunak написа:Спортно окачване и ниско и твърдо окачване са кажи речи синоними.За всеки това означава различно нещо.За някои хора спортно окачване е стандартни амортисьори с по-къси пружини.За други е регулируемо на твърдост, за трети е койловър, за четвърти е група Н, А и тн, за пети еди кво си.Та твойто фабричното си е просто с по-къса пружина.Ти прецени какво е и как ще го наречеш.За мен си е най-обикновено.Тва е като седалките "Рекаро" и Ремуса.Вече сека кола е с рекаро по автокъщите, "генерация" Ремус и тн па то всъщност обикновено задно гърне и седалки най-обикновени с усилени бордове просто. :lol:

Стабилното окачване е нещо много ценно.Въпроса е че трябва да се жертва комфорта (доколкото може да се говори за комфорт при Голф).Но веднъж свикне ли се с ниска и твърда кола после сяка друга ти се струва щъркел и панически се плашиш в завой да не се прекатури.Да не говорим как се променя визията на колата и тн.


ПП Е и малко повече пазене си трябва.


Точно така,но че всяка 4-ка ГТИ е със спортно окачване(тоест по ниски пружини) не е така ,това е опция при закупуване от която може да се откажеш и височината на такива коли тоест без нея си е точно като на 1,4.......
и други такива ,с разлика ,4е амортисьорите са газови и пружините са малко по твърди,а тези които са избрали тази екстра спортно окачване там е друга бира пружини EIBACH които са си по ниски от нормалните 20-30мм късоходови амортисьори и такива работи!Иначе мойта на височина ,като я взех си беше щъркел,а возията си беше точно толкова твърда ,като на предната ми кола AUDI A3 1,8 !


Потребителски аватар
GodLike
Мнения: 2133
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
Автомобил: VW Touran
Двигател: CRKB 7DSG Highline
Контакти:

Мнениеот GodLike » Сря 28 ное 2007 17:00


Твоите пружини ми смъкнаха колата с 2см :wink: Освен това резултата е по-меко возене при натоварена кола (да не кажа, че дори много скача задницата). Аз не мога да си го обясня. С пружини от ГТИ, които са по-къси ми вози по-добре отколкото с оригиналните :shock


Потребителски аватар
Дон Хуан Голфа
Мнения: 1000
Регистриран на: Съб 05 ное 2005 20:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

!!!

Мнениеот Дон Хуан Голфа » Сря 28 ное 2007 19:15


GodLike написа:Твоите пружини ми смъкнаха колата с 2см :wink: Освен това резултата е по-меко возене при натоварена кола (да не кажа, че дори много скача задницата). Аз не мога да си го обясня. С пружини от ГТИ, които са по-къси ми вози по-добре отколкото с оригиналните :shock


Колега - обикновенните пружините е амортесьорите на Г4 са много смешни, да не кажа опасни за каране....така че "за бога хора сменявайте" :lol:

P.S.
чудя се дали въобще са тествали Г4-ката с ор. окачване преди да го пуснат...нямам думи :roll:


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Чет 29 ное 2007 11:05


Другото което е....мислете за къси амортисьори.Дори секънд хенд да са.Със стоков аморт и къса пружина, поведението на колата става леко странно.Променя се работния диапазон на аморт. и не е много приятно.Колата е стабилна, но возенето е брутално, лесно потъва, трудно се разпъва и тн.Специално за маслените говоря.


Потребителски аватар
scirocco gt
Мнения: 1135
Регистриран на: Сря 06 апр 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scirocco gt » Чет 29 ное 2007 12:25


Има го и този вариянт :wink: http://www.d2racingsport.co.uk/Pages/coilovers.asp или това www.spax.co.uk


Потребителски аватар
skotis
Мнения: 1974
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София

Мнениеот skotis » Чет 29 ное 2007 13:48


Какви пари е последното с монтажа? :)


Потребителски аватар
doktora_gti
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 392
Регистриран на: Пон 07 авг 2006 10:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Спортно окачване

Мнениеот doktora_gti » Чет 29 ное 2007 21:36


Чета темата и се чудя на някой :roll: Напьлно сьм сьгласен с Козунака,който не се е качил на кола с яко спортно окачване,а обича да дава повече газ,той не знае какво губи :!: Говора само комплект спортен аморт+пружина,а не направи си сам и там подобни простотий само с пружини и много други :evil: Без значение дали е COILОVER или не :!:


Потребителски аватар
emmko
Мнения: 301
Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
Автомобил: BMW E92 330d
Двигател: 2007
Местоположение: Русе
Контакти:

a

Мнениеот emmko » Съб 01 дек 2007 14:58


А ето и тук снимка на мойта 4-ка с APEX-а 60/40 ! Сложил съм снимката на бившата ми 3-ка щото тя беше с BILSTEIN 60/40! Просто за сравнение! Вярно,4е са разли4ни коли, но и двете бяха еднакво високи преди да им сменя окачването,а след като го смених станаха различно ниски :roll: !!!!

Изображение
Изображение
Изображение
mod edit: musura


Потребителски аватар
russonera
Мнения: 1121
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 15:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот russonera » Съб 01 дек 2007 20:59


И двете коли са супер.Спомняш ли си колко плати за БИЛСТЕЙна :wink:


Потребителски аватар
doktora_gti
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 392
Регистриран на: Пон 07 авг 2006 10:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Мнениеот doktora_gti » Съб 01 дек 2007 21:55


Те че са хубави,се вижда,но как е кара така тая 4-ка не знам,не го ли дразни с тая........задница :shock



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 47 госта