grandvizitor написа:Vextor написа:И според тебе рязаните пружини не друсат така ли ...grandvizitor написа:suggar написа:А имам малко вапросче тука....карам ПОЛО 96г. и ме интересува мога ли някак си да го снижа малко без стортно окачване, смисъл да стане по ниско и пак да вози добре...какво ще стане ако срежа пружините ???
Ако мога и аз да се вместя в темата..Аз съм с оригиналните амортисьори и оригиналните пружини ама отпред съм като "off road" автомобил..
Та и аз като колегата искам само да я смъкна надолу, само визия! Как да стане това? С цветни (червени, жълти, зелени и т.н.) пружини явно няма да стане, щото така ми отидеха бъбреците, не за друго ми колата си я карам ежедневно.. Изхода е само да режа пружините ли? Ако да, предполагам и четирите трябва да се отрежат с еднаква дължина.. Къде в София могат да го направят качествено (ако естествено само това е решението)?
![]()
![]()
4е фанеш морска болест брат ми и не камъни в бъбреците ,а скали ше имаш
....
Т.е. да приемам, че няма добре изглеждаща кола без да друса ли.. ?
Спортно или нормално окачване?
- Vextor
- Мнения: 1221
- Регистриран на: Нед 04 мар 2007 14:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: с.Нови хан ,обл.Софийска
- suggar
- Мнения: 875
- Регистриран на: Нед 19 авг 2007 19:46
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: ASV
- Местоположение: Габрово
Vextor написа:grandvizitor написа:Vextor написа:И според тебе рязаните пружини не друсат така ли ...grandvizitor написа:suggar написа:А имам малко вапросче тука....карам ПОЛО 96г. и ме интересува мога ли някак си да го снижа малко без стортно окачване, смисъл да стане по ниско и пак да вози добре...какво ще стане ако срежа пружините ???
Ако мога и аз да се вместя в темата..Аз съм с оригиналните амортисьори и оригиналните пружини ама отпред съм като "off road" автомобил..
Та и аз като колегата искам само да я смъкна надолу, само визия! Как да стане това? С цветни (червени, жълти, зелени и т.н.) пружини явно няма да стане, щото така ми отидеха бъбреците, не за друго ми колата си я карам ежедневно.. Изхода е само да режа пружините ли? Ако да, предполагам и четирите трябва да се отрежат с еднаква дължина.. Къде в София могат да го направят качествено (ако естествено само това е решението)?
![]()
![]()
4е фанеш морска болест брат ми и не камъни в бъбреците ,а скали ше имаш
....
Т.е. да приемам, че няма добре изглеждаща кола без да друса ли.. ?Виж как сам се сети
.... Ако си свалиш колата в някакви нормални граници 30-50 мм и си вземеш сравнително меко ока4ване няма да е много голяма разликата
![]()
значи ниско и меко...добре...30-50 ми зжучи добре...твоето колко е....просто за сравнение...като гледам е прилично ниска...даже на мен малко по висока ми харесва...и какво точно значи окачване 40/50...50/50....60/80..!?!?!?
- Kozunak
- Мнения: 2105
- Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
suggar написа:значи ниско и меко...добре...30-50 ми зжучи добре...твоето колко е....просто за сравнение...като гледам е прилично ниска...даже на мен малко по висока ми харесва...и какво точно значи окачване 40/50...50/50....60/80..!?!?!?
Милиметри смъкване сравнено с нормалното окачване.Едната цифра е ца предната, а другата за задната ос.Демек 50/50 означава че е 50мм по-ниска колата от фабричното състояние.Ама това са приблизителни раоти.Особено що се отнася до пружини.Колкото да се ориентираш бива.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта



