Спортно или нормално окачване?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Vextor
Мнения: 1221
Регистриран на: Нед 04 мар 2007 14:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: с.Нови хан ,обл.Софийска

Мнениеот Vextor » Вто 29 яну 2008 0:43


grandvizitor написа:
Vextor написа:
grandvizitor написа:
suggar написа:А имам малко вапросче тука....карам ПОЛО 96г. и ме интересува мога ли някак си да го снижа малко без стортно окачване, смисъл да стане по ниско и пак да вози добре...какво ще стане ако срежа пружините ???


Ако мога и аз да се вместя в темата.. :wink: Аз съм с оригиналните амортисьори и оригиналните пружини ама отпред съм като "off road" автомобил.. :evil: Та и аз като колегата искам само да я смъкна надолу, само визия! Как да стане това? С цветни (червени, жълти, зелени и т.н.) пружини явно няма да стане, щото така ми отидеха бъбреците, не за друго ми колата си я карам ежедневно.. Изхода е само да режа пружините ли? Ако да, предполагам и четирите трябва да се отрежат с еднаква дължина.. Къде в София могат да го направят качествено (ако естествено само това е решението)? :shock
И според тебе рязаните пружини не друсат така ли ... :lol: :lol: :lol: 4е фанеш морска болест брат ми и не камъни в бъбреците ,а скали ше имаш :D ....


Т.е. да приемам, че няма добре изглеждаща кола без да друса ли.. ? :wink:
:idea: Виж как сам се сети ;).... Ако си свалиш колата в някакви нормални граници 30-50 мм и си вземеш сравнително меко ока4ване няма да е много голяма разликата :idea: 8)




Потребителски аватар
hose
Мнения: 611
Регистриран на: Пет 05 яну 2007 20:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот hose » Вто 29 яну 2008 0:59


Това с рязането на пружините е абсолютна ТОАЛЕТНА.... :screwy :banghead: :uuoooh: :horror:


Потребителски аватар
suggar
Мнения: 875
Регистриран на: Нед 19 авг 2007 19:46
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: ASV
Местоположение: Габрово

Мнениеот suggar » Вто 29 яну 2008 9:55


Vextor написа:
grandvizitor написа:
Vextor написа:
grandvizitor написа:
suggar написа:А имам малко вапросче тука....карам ПОЛО 96г. и ме интересува мога ли някак си да го снижа малко без стортно окачване, смисъл да стане по ниско и пак да вози добре...какво ще стане ако срежа пружините ???


Ако мога и аз да се вместя в темата.. :wink: Аз съм с оригиналните амортисьори и оригиналните пружини ама отпред съм като "off road" автомобил.. :evil: Та и аз като колегата искам само да я смъкна надолу, само визия! Как да стане това? С цветни (червени, жълти, зелени и т.н.) пружини явно няма да стане, щото така ми отидеха бъбреците, не за друго ми колата си я карам ежедневно.. Изхода е само да режа пружините ли? Ако да, предполагам и четирите трябва да се отрежат с еднаква дължина.. Къде в София могат да го направят качествено (ако естествено само това е решението)? :shock
И според тебе рязаните пружини не друсат така ли ... :lol: :lol: :lol: 4е фанеш морска болест брат ми и не камъни в бъбреците ,а скали ше имаш :D ....


Т.е. да приемам, че няма добре изглеждаща кола без да друса ли.. ? :wink:
:idea: Виж как сам се сети ;).... Ако си свалиш колата в някакви нормални граници 30-50 мм и си вземеш сравнително меко ока4ване няма да е много голяма разликата :idea: 8)


значи ниско и меко...добре...30-50 ми зжучи добре...твоето колко е....просто за сравнение...като гледам е прилично ниска...даже на мен малко по висока ми харесва...и какво точно значи окачване 40/50...50/50....60/80..!?!?!?


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Вто 29 яну 2008 9:58


hose написа:Това с рязането на пружините е абсолютна ТОАЛЕТНА.... :screwy :banghead: :uuoooh: :horror:


:да:


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Вто 29 яну 2008 10:00


ниска кола ....върви с хубаво окачване, прилично голям цолаж джанти нископрофилни гуми ...което автоматично значи край на хубавата возия ...и проблема не е в колата а в пътищата :) което значи че ще трябват разпънки да не се усуква купето :(


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Вто 29 яну 2008 12:22


suggar написа:значи ниско и меко...добре...30-50 ми зжучи добре...твоето колко е....просто за сравнение...като гледам е прилично ниска...даже на мен малко по висока ми харесва...и какво точно значи окачване 40/50...50/50....60/80..!?!?!?



Милиметри смъкване сравнено с нормалното окачване.Едната цифра е ца предната, а другата за задната ос.Демек 50/50 означава че е 50мм по-ниска колата от фабричното състояние.Ама това са приблизителни раоти.Особено що се отнася до пружини.Колкото да се ориентираш бива.


Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Вто 29 яну 2008 15:24


Даскале, хубаво ли е окачването, взимай го и хич не се чуди :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта