Визоре, вала му е едно към едно бате, 226 градуса всмукателна фаза и 220 изпускателна, без никаква разлика, 3 градуса преди ГМТ отваря всмук. клапан и 43 след ДМТ затваря, на 37 градуса преди ДМТ отваря изпуск. клапан и на 3 след ГМТ затваря! А и му дават бензин 91, а на ПБ-то му дават 98! Ето я разликата къде е батка!
Сгъстяването ... челно шлайфане на блок, челен шлайф на глава и по-тънка гарнитура на главата, стандартната е 1.75мм дебелина, стоманената е 1,5мм дебелина! Друг вариант е, бутала от ПЛ или КР, но там вече ще стане доста висока, трябва да се сметне точно колко е обема на вдлъбнатината на буталото и с равно бутало колко ще стане степента, това всичко преди да започне да се прави трява да се пресметне всичко! Да не стане много висока, ама тука вече отива на кола за събота и неделя!
1п 72кв нови снимки
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Главата за слагането няма проблем, но този 1П ако ползва съшата глава като на ПБ е с 40мм всмукателни клапани, а тая от ЕЗ, ПН, РП, АБС и т.н. ползват 38мм всмукателни клапани! Ама 98к.с. нема да остане, щото там е пълна инжекция, имаш си много по-голям дросел от на карбуратора и т.н., ше си стане 1,8 мотор с карбуратор 90 к.с.
- Golf_maniac
- Мнения: 151
- Регистриран на: Чет 27 юли 2006 15:14
- Автомобил: BMW 530i
- Двигател: V8
- Местоположение: Варна
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ето вижте тук какво пише, х означава, че има, а на 1П пише "х(Би)"
http://doppel-wobber.de/wbb2/golf_info.php?id=90
http://doppel-wobber.de/wbb2/golf_info.php?id=90
- GTI 1411
- Мнения: 41
- Регистриран на: Пон 18 фев 2008 19:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: GOLF 4 1.8 GTI
шлаиф на глава
Приател за шлаифането на главата съм говорел с хора които се занимават само с това преправат бегачки постоянно и ми казаха 0.9 десети за голфа добре.Моита я шлаифах точно с толкова разлика има доста особено в ускорението в макс.скорост почти няма.мисля че ако я шлаифаш с толкова и ти ще си доволен.
- prokopoff
- Мнения: 205
- Регистриран на: Нед 18 фев 2007 23:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Друг вариант е, бутала от ПЛ или КР, но там вече ще стане доста висока, трябва да се сметне точно колко е обема на вдлъбнатината на буталото и с равно бутало колко ще стане степента, това всичко преди да започне да се прави трява да се пресметне всичко! Да не стане много висока, ама тука вече отива на кола за събота и неделя!
Вариянта с бутала от КР е пробван на предишната ми кола Ауди 80 1.8 карб с неговите си неща на компресомер показваше 9.5-10 при степен на сгъстяване 9:1 след смяната компресомера показваше 16.5!! въпреки доработките по карбуратора явно не му стигаше бенз и мотора издържа така 1300км и едно бутало се счупи между сигментите
Вариянта с бутала от КР е пробван на предишната ми кола Ауди 80 1.8 карб с неговите си неща на компресомер показваше 9.5-10 при степен на сгъстяване 9:1 след смяната компресомера показваше 16.5!! въпреки доработките по карбуратора явно не му стигаше бенз и мотора издържа така 1300км и едно бутало се счупи между сигментите
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта