1п 72кв нови снимки

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пет 04 апр 2008 16:30


Визоре, вала му е едно към едно бате, 226 градуса всмукателна фаза и 220 изпускателна, без никаква разлика, 3 градуса преди ГМТ отваря всмук. клапан и 43 след ДМТ затваря, на 37 градуса преди ДМТ отваря изпуск. клапан и на 3 след ГМТ затваря! А и му дават бензин 91, а на ПБ-то му дават 98! Ето я разликата къде е батка!

Сгъстяването ... челно шлайфане на блок, челен шлайф на глава и по-тънка гарнитура на главата, стандартната е 1.75мм дебелина, стоманената е 1,5мм дебелина! Друг вариант е, бутала от ПЛ или КР, но там вече ще стане доста висока, трябва да се сметне точно колко е обема на вдлъбнатината на буталото и с равно бутало колко ще стане степента, това всичко преди да започне да се прави трява да се пресметне всичко! Да не стане много висока, ама тука вече отива на кола за събота и неделя!




Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Мнениеот sashobas » Пет 04 апр 2008 17:17


Да използвам да питам в темата на 1P мотор може ли да се сложи глава от 1.6EZили RF и та работи с карбуратор и дали ще се запазят тези конски сили пак около 98.Благодаря.


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пет 04 апр 2008 17:23


Главата за слагането няма проблем, но този 1П ако ползва съшата глава като на ПБ е с 40мм всмукателни клапани, а тая от ЕЗ, ПН, РП, АБС и т.н. ползват 38мм всмукателни клапани! Ама 98к.с. нема да остане, щото там е пълна инжекция, имаш си много по-голям дросел от на карбуратора и т.н., ше си стане 1,8 мотор с карбуратор 90 к.с.


Потребителски аватар
veidar
Мнения: 274
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 17:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

1p

Мнениеот veidar » Пет 04 апр 2008 18:01


kolata mie samo s edin katalizator


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пет 04 апр 2008 18:08


Значи един е махнат!


Потребителски аватар
Golf_maniac
Мнения: 151
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 15:14
Автомобил: BMW 530i
Двигател: V8
Местоположение: Варна

Мнениеот Golf_maniac » Пет 04 апр 2008 18:19


И при мен ли?Това с двата катализатора не е ли мн криминално?


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пет 04 апр 2008 18:22


Ето вижте тук какво пише, х означава, че има, а на 1П пише "х(Би)"

http://doppel-wobber.de/wbb2/golf_info.php?id=90


Потребителски аватар
NIP
Мнения: 59
Регистриран на: Пет 06 окт 2006 15:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лясковец

Мнениеот NIP » Пон 07 апр 2008 18:47


Сложи чип за PB мотор,слагай аванс и газ из русенските улици :D

само ЗТТ


Потребителски аватар
GTI 1411
Мнения: 41
Регистриран на: Пон 18 фев 2008 19:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: GOLF 4 1.8 GTI

шлаиф на глава

Мнениеот GTI 1411 » Сря 09 апр 2008 1:31


Приател за шлаифането на главата съм говорел с хора които се занимават само с това преправат бегачки постоянно и ми казаха 0.9 десети за голфа добре.Моита я шлаифах точно с толкова разлика има доста особено в ускорението в макс.скорост почти няма.мисля че ако я шлаифаш с толкова и ти ще си доволен.


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Сря 09 апр 2008 21:40


Е за макс скорост как ше има, ти не си прайл диференциали и т.н.! А между другото, с какво октаново число бензин караш?


Потребителски аватар
prokopoff
Мнения: 205
Регистриран на: Нед 18 фев 2007 23:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот prokopoff » Сря 09 апр 2008 22:47


Друг вариант е, бутала от ПЛ или КР, но там вече ще стане доста висока, трябва да се сметне точно колко е обема на вдлъбнатината на буталото и с равно бутало колко ще стане степента, това всичко преди да започне да се прави трява да се пресметне всичко! Да не стане много висока, ама тука вече отива на кола за събота и неделя!
Вариянта с бутала от КР е пробван на предишната ми кола Ауди 80 1.8 карб с неговите си неща на компресомер показваше 9.5-10 при степен на сгъстяване 9:1 след смяната компресомера показваше 16.5!! въпреки доработките по карбуратора явно не му стигаше бенз и мотора издържа така 1300км и едно бутало се счупи между сигментите


Потребителски аватар
veidar
Мнения: 274
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 17:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: 1п 72кв малко снимки

Мнениеот veidar » Пон 21 апр 2008 19:55


:x


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пон 21 апр 2008 20:01


Това са РВ бутала

Изображение

Изображение

Изображение


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пон 21 апр 2008 20:13


а на аам и рп са с няколко мм по издълбани и докарват 9:1 степен на сгъстяване


Потребителски аватар
veidar
Мнения: 274
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 17:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

bytala

Мнениеот veidar » Пон 21 апр 2008 20:41


това сами старите бутала
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=238436&view=1



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта