МК2 - VR6 Breather ...The END> 2015

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Мнениеот Adrian-AAA » Пет 23 май 2008 21:48


http://www.bahnbrenner.com/vw_audi/prod ... mshaft_288
размисли и страсти :lol:




Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пет 23 май 2008 23:02


Да, ама не е Шриков вал това! А и ти си знаеш, ние ти казваме, ако сме на твоето място какво бихме направили, а ти от там да седнеш, да помислиш има ли нещо полезно, и ако сметнеш, че има да се възползваш!


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Мнениеот Adrian-AAA » Пон 26 май 2008 21:58


Изображение

Изображение

Изображение[img]
нещо неправилно ли правя ?


Потребителски аватар
6669
Мнения: 3133
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Асеновград

Мнениеот 6669 » Пон 26 май 2008 22:49


Изображение
Изображение
Изображение
:wink:


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пон 26 май 2008 23:51


anndroo написа:Изображение

Изображение

Изображение[img]
нещо неправилно ли правя ?


Баце ... това оз супертуризмо къртиии ... супер е, 17 на 45 ли е?
Блока е станал супер така с черното, само онази стоманена гарнитура, която беше приготвил, пак ти казвам да не забравиш, мини един шлайф контролен на блока, защото ше имаш ядове иначе с нея! Стоманената не поема никакви неравности, мини си едно контролно на главата и блока, обезмасли всичко и стягай![/list]


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Вто 27 май 2008 8:18


Със сигурност е на 40 или надолу тоя профил.. зверски яко стой.. !

П.П. на 45 май и не влизат ...


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Мнениеот Adrian-AAA » Вто 27 май 2008 15:19


за съжаление само с G60 раздувки ще станат защото аз ведите не искам да ги махам,но аз съм го измислил :wink:
на тая снимка гумата директно опира във веждата(заради червените прожини)


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Вто 27 май 2008 16:54


anndroo написа:за съжаление само с G60 раздувки ще станат защото аз ведите не искам да ги махам,но аз съм го измислил :wink:
на тая снимка гумата директно опира във веждата(заради червените прожини)


Другия вариант е да намериш някое винтово окачване втора ръка на добра цена за около 400лв! На твоите 4 амортисьора с пружините може да им вземеш около 200лв!


Потребителски аватар
r_tuning
Мнения: 237
Регистриран на: Пон 21 мар 2005 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: .

Мнениеот r_tuning » Вто 27 май 2008 23:42


K_Power написа:
anndroo написа:колеги вчера бях при човек с такъв голф1.8 8v(15.7време на божурище) и видях как наказва КР това е достатъчно доказателство за мен за да го направя същия моя.
С хидравлични повдигачи съм и в деиствителност и аз не помна колко е максимум градуса,но още не съм го взел вала но мисла че става


Не става, макс 276, а и стея бутала дет си решил ... с 288 градуса вал, с хидравлики, ше има волф да метат алуминии след теб!
288 на SCHIRCK е последният като градуси за хидравли4ни повдига4и,споко колеги СТАВА ;)...аз бях с такъв преди да сложа ABF-a :):):)


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: .

Мнениеот K_Power » Сря 28 май 2008 0:01


r_tuning написа:
K_Power написа:
anndroo написа:колеги вчера бях при човек с такъв голф1.8 8v(15.7време на божурище) и видях как наказва КР това е достатъчно доказателство за мен за да го направя същия моя.
С хидравлични повдигачи съм и в деиствителност и аз не помна колко е максимум градуса,но още не съм го взел вала но мисла че става


Не става, макс 276, а и стея бутала дет си решил ... с 288 градуса вал, с хидравлики, ше има волф да метат алуминии след теб!
288 на SCHIRCK е последният като градуси за хидравли4ни повдига4и,споко колеги СТАВА ;)...аз бях с такъв преди да сложа ABF-a :):):)


Явно моя каталог е твърде стар, от 2004г. е и последния за хидравлика го дават за 276гр. с колко лифт е тоя 288! В тоя каталог, който гледам кам лифта на 276 е 11.5 лифта на клапаните в ГМТ е 2.1, а кам лифта на 288 е 11.7мм и му дават 0.35/0.45 клапани, лифта на клапаните в ГМТ е 3.4мм! Има и 276 за мех. с лифт на клапаните в ГМТ 2.9 :roll:


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Сря 28 май 2008 3:46


пич колко мислиш че ще раззредиш мотора с този вал? почти нищо..... особено във високите обороти!!!! тези бутала не са за този мотор те имат преход!!!! и задължително с тези фази ше има среща на метални части......(бутало клапан)
с 15:1 степен няма да можеш да се изфорсираш дори толкова ще му е тегаво на мотора.....

има хора които мислят над един мотор с месеци или години пробват .....чупят......и пак пробват .... а междувременно се скусват да смятат степени ...смеси.... скорост на всмукването .....завихряния...... хармоници......

това не е режи па яж.... ако имаш пари ....за хвърляне..... ОК действай.... PLUG AND PLAY......
........ при теб ше е PLUG AND PRAY.....

баткууу такива иадове ще имаш ...особено със сместа ...... не знам кое ще каже на компа да пусне повече бензин...... с този вал ше побъркаш и ламбда сондата (щото на ниски ше имаш богата смес а на високи бедна....) компа ще е постоянно в авариен режим и ...... смес????? от тези детонации, детонационния датчик постоянно ще работи и ще ти връща аванса........ а ако не го върне ..... дупка в буталото...... (а и ти както си ги поорязал....точно ще му дойде...) ще ти се наложи да караш с повече тетра отколкото бензин..... а тя ще гръмне сондата......
божеееее колко много са навързани нещата...... чак аз се учудвам в какво приключение сме всички... :)

това е проект който ще следя без да се обаждам повече!!! много ми е интересен крайния ефект!
Мисля че си ходил при Киро от Петърч..... нали?


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Мнениеот Adrian-AAA » Сря 28 май 2008 7:57


К-Jetronic(механичен инжекцион) ми е готвача на попарата тъй,че споко
ще ви повоза всички като е готов щом не вярвате че ще излезе нещо :wink:


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Сря 28 май 2008 15:44


С К-Джетроника ще си в големи приключения в смесите ... успех


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Мнениеот Adrian-AAA » Чет 29 май 2008 8:48


Mисля другата седмица да е на пистата



Изображение

Изображение
ето и една от любимите ми снимки преди да го разфасовам :cry:
Изображение

Последна промяна от Adrian-AAA на Вто 03 юни 2008 8:52, променено общо 13 пъти.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Чет 29 май 2008 8:59


:woooow:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: drotomir и 5 госта