размисли и страсти
МК2 - VR6 Breather ...The END> 2015
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
anndroo написа:![]()
[img]
нещо неправилно ли правя ?
Баце ... това оз супертуризмо къртиии ... супер е, 17 на 45 ли е?
Блока е станал супер така с черното, само онази стоманена гарнитура, която беше приготвил, пак ти казвам да не забравиш, мини един шлайф контролен на блока, защото ше имаш ядове иначе с нея! Стоманената не поема никакви неравности, мини си едно контролно на главата и блока, обезмасли всичко и стягай![/list]
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
anndroo написа:за съжаление само с G60 раздувки ще станат защото аз ведите не искам да ги махам,но аз съм го измислил![]()
на тая снимка гумата директно опира във веждата(заради червените прожини)
Другия вариант е да намериш някое винтово окачване втора ръка на добра цена за около 400лв! На твоите 4 амортисьора с пружините може да им вземеш около 200лв!
- r_tuning
- Мнения: 237
- Регистриран на: Пон 21 мар 2005 21:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: .
288 на SCHIRCK е последният като градуси за хидравли4ни повдига4и,споко колеги СТАВАK_Power написа:anndroo написа:колеги вчера бях при човек с такъв голф1.8 8v(15.7време на божурище) и видях как наказва КР това е достатъчно доказателство за мен за да го направя същия моя.
С хидравлични повдигачи съм и в деиствителност и аз не помна колко е максимум градуса,но още не съм го взел вала но мисла че става
Не става, макс 276, а и стея бутала дет си решил ... с 288 градуса вал, с хидравлики, ше има волф да метат алуминии след теб!
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: .
r_tuning написа:288 на SCHIRCK е последният като градуси за хидравли4ни повдига4и,споко колеги СТАВАK_Power написа:anndroo написа:колеги вчера бях при човек с такъв голф1.8 8v(15.7време на божурище) и видях как наказва КР това е достатъчно доказателство за мен за да го направя същия моя.
С хидравлични повдигачи съм и в деиствителност и аз не помна колко е максимум градуса,но още не съм го взел вала но мисла че става
Не става, макс 276, а и стея бутала дет си решил ... с 288 градуса вал, с хидравлики, ше има волф да метат алуминии след теб!...аз бях с такъв преди да сложа ABF-a
:):)
Явно моя каталог е твърде стар, от 2004г. е и последния за хидравлика го дават за 276гр. с колко лифт е тоя 288! В тоя каталог, който гледам кам лифта на 276 е 11.5 лифта на клапаните в ГМТ е 2.1, а кам лифта на 288 е 11.7мм и му дават 0.35/0.45 клапани, лифта на клапаните в ГМТ е 3.4мм! Има и 276 за мех. с лифт на клапаните в ГМТ 2.9
пич колко мислиш че ще раззредиш мотора с този вал? почти нищо..... особено във високите обороти!!!! тези бутала не са за този мотор те имат преход!!!! и задължително с тези фази ше има среща на метални части......(бутало клапан)
с 15:1 степен няма да можеш да се изфорсираш дори толкова ще му е тегаво на мотора.....
има хора които мислят над един мотор с месеци или години пробват .....чупят......и пак пробват .... а междувременно се скусват да смятат степени ...смеси.... скорост на всмукването .....завихряния...... хармоници......
това не е режи па яж.... ако имаш пари ....за хвърляне..... ОК действай.... PLUG AND PLAY......
........ при теб ше е PLUG AND PRAY.....
баткууу такива иадове ще имаш ...особено със сместа ...... не знам кое ще каже на компа да пусне повече бензин...... с този вал ше побъркаш и ламбда сондата (щото на ниски ше имаш богата смес а на високи бедна....) компа ще е постоянно в авариен режим и ...... смес????? от тези детонации, детонационния датчик постоянно ще работи и ще ти връща аванса........ а ако не го върне ..... дупка в буталото...... (а и ти както си ги поорязал....точно ще му дойде...) ще ти се наложи да караш с повече тетра отколкото бензин..... а тя ще гръмне сондата......
божеееее колко много са навързани нещата...... чак аз се учудвам в какво приключение сме всички...
това е проект който ще следя без да се обаждам повече!!! много ми е интересен крайния ефект!
Мисля че си ходил при Киро от Петърч..... нали?
с 15:1 степен няма да можеш да се изфорсираш дори толкова ще му е тегаво на мотора.....
има хора които мислят над един мотор с месеци или години пробват .....чупят......и пак пробват .... а междувременно се скусват да смятат степени ...смеси.... скорост на всмукването .....завихряния...... хармоници......
това не е режи па яж.... ако имаш пари ....за хвърляне..... ОК действай.... PLUG AND PLAY......
........ при теб ше е PLUG AND PRAY.....
баткууу такива иадове ще имаш ...особено със сместа ...... не знам кое ще каже на компа да пусне повече бензин...... с този вал ше побъркаш и ламбда сондата (щото на ниски ше имаш богата смес а на високи бедна....) компа ще е постоянно в авариен режим и ...... смес????? от тези детонации, детонационния датчик постоянно ще работи и ще ти връща аванса........ а ако не го върне ..... дупка в буталото...... (а и ти както си ги поорязал....точно ще му дойде...) ще ти се наложи да караш с повече тетра отколкото бензин..... а тя ще гръмне сондата......
божеееее колко много са навързани нещата...... чак аз се учудвам в какво приключение сме всички...
това е проект който ще следя без да се обаждам повече!!! много ми е интересен крайния ефект!
Мисля че си ходил при Киро от Петърч..... нали?
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Mисля другата седмица да е на пистата
ето и една от любимите ми снимки преди да го разфасовам

ето и една от любимите ми снимки преди да го разфасовам

Последна промяна от Adrian-AAA на Вто 03 юни 2008 8:52, променено общо 13 пъти.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта
