Всичко за спирачките при VW
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: Всичко за спирачките при VW
виж В5 Предно
-
- Мнения: 540
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Всичко за спирачките при VW
Cordoba16vt написа: 305х28mm и 4 бутално Брембо ....
Няколко човека покараха колата в градски ( фул стрийт ) условия , и бяха доста учудени от прогресивното спиране . На няколко пъти спирах аварийно от 180 - 80... и спирачките се държат много добре. От всичко най ми харесва прогресивността на педала на спирачката. Накладките се разсвирват след 3тото спиране но след няколко км са отново добре, залагам на износеността им и на това че не ги оставих да улегнат :)
- lubecku
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
- Автомобил: mk3
- Двигател: ABF
- Местоположение: sofiq bulgaria
- Контакти:
Re: Всичко за спирачките при VW
за преминаване от 256 плътен към 256 вентилиран на спирачна система гирлинг модел 54 освен супорти съответно самите вентилирани дискове и нови накладки нещо друго трябва ли ми ?
- Danny boy
- Мнения: 1937
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Всичко за спирачките при VW
lubecku написа:за преминаване от 256 плътен към 256 вентилиран на спирачна система гирлинг модел 54 освен супорти съответно самите вентилирани дискове и нови накладки нещо друго трябва ли ми ?
Не.
- kiro rachnata
- Мнения: 558
- Регистриран на: Съб 16 фев 2008 18:44
- Автомобил: vw
- Двигател: бензинов
- Местоположение: в средата на България
Re: Всичко за спирачките при VW
Някой има ли идея защо задни в.дискове,апарати и супорти от ГОЛФ 4 V-6 4 motion 256мм.не пасват на 1,8Т?Накладките не застават срещу диска и излизат от периферията му(навън)и излиза че дискът трябва да е 266мм.а не 256мм.Налага се да се подложи 23мм.м/у моста и супорта зада застане канала на супорта срещу диска а не 5/6мм.както пише навсякъде!Получава се нещо подобно!
Оказа се че супортите не са от V-6 4MOTION затова не пасват!поредният измамник колега от форума NIO4AK ми ги пробута.
Оказа се че супортите не са от V-6 4MOTION затова не пасват!поредният измамник колега от форума NIO4AK ми ги пробута.
Последна промяна от kiro rachnata на Нед 15 сеп 2013 21:33, променено общо 5 пъти.
- aradovanov
- Мнения: 1115
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Всичко за спирачките при VW
Задните съпорти при 4 моушън са различни от тези които са само на предно.
Най-лесно става с шайби 5мм м/у съпорта и ушите на моста.
Най-лесно става с шайби 5мм м/у съпорта и ушите на моста.
- Tipsy
- Мнения: 1074
- Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ
Re: Всичко за спирачките при VW
Аз пък съм чувал за 6мм. Някой, който го е правил знае ли точно колко мм е подложката и как трябва да изглежда/ако може снимки/
- audi_s2_
- Мнения: 215
- Регистриран на: Съб 18 дек 2010 19:28
- Автомобил: Golf MK2
- Двигател: 1.8 GTI 8V
- Местоположение: Асеновград
Re: Всичко за спирачките при VW
За преминаване от 239 на 280 на голф 2-ка с дискове и апарати от пасат г60, мога ли да си остана с моите шенкели или трябва да взема от пасата?
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: Всичко за спирачките при VW
audi_s2_ написа:За преминаване от 239 на 280 на голф 2-ка с дискове и апарати от пасат г60, мога ли да си остана с моите шенкели или трябва да взема от пасата?
вземай и шенкелите
- push
- Мнения: 780
- Регистриран на: Чет 03 мар 2011 21:42
- Автомобил: mk2
- Двигател: 1.9 TD
- Местоположение: София
Re: Всичко за спирачките при VW
Колеги след ъпгрейд на задни спирачки на голф 2 85' монтиране на заден мост от голф 3 с дискове, какви жила пасват понеже тройковите идват къси заради разликата в захвата към лоста в купето.
- martin4o_mom4e
- Мнения: 376
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 12:56
- Автомобил: VW Golf II
- Двигател: PF 1988
- Местоположение: Пазарджик
Re: Всичко за спирачките при VW
Нагласи си колега,вадиш тръбичката в купето,където влиза жилото и я режеш колкото ти е необходимо и става.Правил съм го.Ако не си намери 3-кови тръбички.
- nPaCe™
- Мнения: 215
- Регистриран на: Нед 15 яну 2006 6:42
- Автомобил: FOLSVAGEN
- Двигател: BENDZIN-GAS
- Местоположение: Сливен
Re: Всичко за спирачките при VW
Колеги някой да има съпорти за предни 4 бутални от Порше Бокстер към Golf 4 V6 главина на 312 диск?
- feniksgod
- Мнения: 751
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AGU 1999
- Местоположение: София
Re: Всичко за спирачките при VW
Колеги на Golf 4 1.8T може ли да му се сложа спирачна помпа с по-голям дебит. При 3-ката си спомням имаше възможност за ъпгрейд. При Golf 4 обаче не съм чувал ???
- feniksgod
- Мнения: 751
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AGU 1999
- Местоположение: София
Re: Всичко за спирачките при VW
Ето и при мен как застанаха 4 бутални задни порше апарати от боксер. Диска е 312мм, знам че на 18-ската ми това не личи много. НО наистина е 312мм
Ето и как стой в 16-ска. За съжаление при ваденето на джантата надрах леко апарата, всичко просто минава на милиметри и ако 16-ската става както в моя случай, трябва да се внимава много при слагането и ваденето на джантата.
Относно спирането искам да кажа, че още се разработват нещата. НО първите дни е опасно направо , може би защото диска го взех втора ръка, но колата спираше само с педала натиснат почти додолу. Постепенно се оправяше и вече 1 седмица по-късно нещата са доста добре. Спрямо предишните ми спирачки това нещо е доста по-добре. Като покарам повече и имам някакви по резки спирания ще изкажа още мнения.
За сверка, ако някой го интересува да види с какви спирачки карах преди, това е 288мм диск .
Затова за мен има разлика определено.
EDIT: Тъй като ме питаха на ЛС за цени.
Взех сетъпа целият готов - дискове+апарати+НОВИ накладки+съпорти+болтове за съпортите+спирачни маркучи - за 800лв.
След това, нова боя на апаратите + съпортите - 60лв.
Лепенки - 0,50ст.
Фланци 10мм - 30лв. (махнах ги, заради липсата на ръб)
Фланци 15мм(отпред) + 20мм с ръб(отзад, за красота) - 80лв.
Болтове за джанти 14 x 1.5 x 40mm - 27лв.
Болтове за джанти 14 x 1.5 x 50mm - 24лв.
Ето и как стой в 16-ска. За съжаление при ваденето на джантата надрах леко апарата, всичко просто минава на милиметри и ако 16-ската става както в моя случай, трябва да се внимава много при слагането и ваденето на джантата.
Относно спирането искам да кажа, че още се разработват нещата. НО първите дни е опасно направо , може би защото диска го взех втора ръка, но колата спираше само с педала натиснат почти додолу. Постепенно се оправяше и вече 1 седмица по-късно нещата са доста добре. Спрямо предишните ми спирачки това нещо е доста по-добре. Като покарам повече и имам някакви по резки спирания ще изкажа още мнения.
За сверка, ако някой го интересува да види с какви спирачки карах преди, това е 288мм диск .
Затова за мен има разлика определено.
EDIT: Тъй като ме питаха на ЛС за цени.
Взех сетъпа целият готов - дискове+апарати+НОВИ накладки+съпорти+болтове за съпортите+спирачни маркучи - за 800лв.
След това, нова боя на апаратите + съпортите - 60лв.
Лепенки - 0,50ст.
Фланци 10мм - 30лв. (махнах ги, заради липсата на ръб)
Фланци 15мм(отпред) + 20мм с ръб(отзад, за красота) - 80лв.
Болтове за джанти 14 x 1.5 x 40mm - 27лв.
Болтове за джанти 14 x 1.5 x 50mm - 24лв.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта