Всичко за спирачките при VW

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
chakazulu
Мнения: 76
Регистриран на: Чет 19 фев 2009 17:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: RS

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот chakazulu » Съб 27 юли 2013 20:28


B5? Quattro или FWD?




Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот racing_team_vidin » Нед 28 юли 2013 11:01


виж В5 Предно


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот Cordoba16vt » Пон 29 юли 2013 13:43


Cordoba16vt написа: 305х28mm и 4 бутално Брембо ....


Няколко човека покараха колата в градски ( фул стрийт ) условия :mrgreen , и бяха доста учудени от прогресивното спиране . На няколко пъти спирах аварийно от 180 - 80... и спирачките се държат много добре. От всичко най ми харесва прогресивността на педала на спирачката. Накладките се разсвирват след 3тото спиране но след няколко км са отново добре, залагам на износеността им и на това че не ги оставих да улегнат :)


Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот lubecku » Пон 05 авг 2013 13:45


за преминаване от 256 плътен към 256 вентилиран на спирачна система гирлинг модел 54 освен супорти съответно самите вентилирани дискове и нови накладки нещо друго трябва ли ми ?


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1937
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот Danny boy » Вто 06 авг 2013 11:20


lubecku написа:за преминаване от 256 плътен към 256 вентилиран на спирачна система гирлинг модел 54 освен супорти съответно самите вентилирани дискове и нови накладки нещо друго трябва ли ми ?

Не.


Потребителски аватар
kiro rachnata
Мнения: 558
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 18:44
Автомобил: vw
Двигател: бензинов
Местоположение: в средата на България

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот kiro rachnata » Съб 24 авг 2013 22:02


Някой има ли идея защо задни в.дискове,апарати и супорти от ГОЛФ 4 V-6 4 motion 256мм.не пасват на 1,8Т?Накладките не застават срещу диска и излизат от периферията му(навън)и излиза че дискът трябва да е 266мм.а не 256мм.Налага се да се подложи 23мм.м/у моста и супорта зада застане канала на супорта срещу диска а не 5/6мм.както пише навсякъде!Получава се нещо подобно!




Оказа се че супортите не са от V-6 4MOTION затова не пасват!поредният измамник колега от форума NIO4AK ми ги пробута.
Прикачени файлове
2013-08-25 11.41.42.jpg
2013-08-25 11.46.14.jpg

Последна промяна от kiro rachnata на Нед 15 сеп 2013 21:33, променено общо 5 пъти.


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1115
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот aradovanov » Съб 24 авг 2013 22:57


Задните съпорти при 4 моушън са различни от тези които са само на предно.
Най-лесно става с шайби 5мм м/у съпорта и ушите на моста.


Потребителски аватар
Tipsy
Мнения: 1074
Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот Tipsy » Нед 25 авг 2013 0:25


Аз пък съм чувал за 6мм. Някой, който го е правил знае ли точно колко мм е подложката и как трябва да изглежда/ако може снимки/


Потребителски аватар
audi_s2_
Мнения: 215
Регистриран на: Съб 18 дек 2010 19:28
Автомобил: Golf MK2
Двигател: 1.8 GTI 8V
Местоположение: Асеновград

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот audi_s2_ » Пон 09 сеп 2013 0:37


За преминаване от 239 на 280 на голф 2-ка с дискове и апарати от пасат г60, мога ли да си остана с моите шенкели или трябва да взема от пасата?


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот racing_team_vidin » Пон 09 сеп 2013 1:34


audi_s2_ написа:За преминаване от 239 на 280 на голф 2-ка с дискове и апарати от пасат г60, мога ли да си остана с моите шенкели или трябва да взема от пасата?

вземай и шенкелите


Потребителски аватар
push
Мнения: 780
Регистриран на: Чет 03 мар 2011 21:42
Автомобил: mk2
Двигател: 1.9 TD
Местоположение: София

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот push » Нед 22 сеп 2013 19:12


Колеги след ъпгрейд на задни спирачки на голф 2 85' монтиране на заден мост от голф 3 с дискове, какви жила пасват понеже тройковите идват къси заради разликата в захвата към лоста в купето.


Потребителски аватар
martin4o_mom4e
Мнения: 376
Регистриран на: Нед 15 юни 2008 12:56
Автомобил: VW Golf II
Двигател: PF 1988
Местоположение: Пазарджик

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот martin4o_mom4e » Нед 22 сеп 2013 19:15


Нагласи си колега,вадиш тръбичката в купето,където влиза жилото и я режеш колкото ти е необходимо и става.Правил съм го.Ако не си намери 3-кови тръбички.


Потребителски аватар
nPaCe™
Мнения: 215
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 6:42
Автомобил: FOLSVAGEN
Двигател: BENDZIN-GAS
Местоположение: Сливен

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот nPaCe™ » Вто 24 сеп 2013 17:01


Колеги някой да има съпорти за предни 4 бутални от Порше Бокстер към Golf 4 V6 главина на 312 диск?


Потребителски аватар
feniksgod
Мнения: 751
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AGU 1999
Местоположение: София

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот feniksgod » Вто 01 окт 2013 15:12


Колеги на Golf 4 1.8T може ли да му се сложа спирачна помпа с по-голям дебит. При 3-ката си спомням имаше възможност за ъпгрейд. При Golf 4 обаче не съм чувал ???


Потребителски аватар
feniksgod
Мнения: 751
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AGU 1999
Местоположение: София

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот feniksgod » Сря 09 окт 2013 23:00


Ето и при мен как застанаха 4 бутални задни порше апарати от боксер. Диска е 312мм, знам че на 18-ската ми това не личи много. НО наистина е 312мм :mhihi
Изображение Изображение
Изображение Изображение

Ето и как стой в 16-ска. За съжаление при ваденето на джантата надрах леко апарата, всичко просто минава на милиметри и ако 16-ската става както в моя случай, трябва да се внимава много при слагането и ваденето на джантата.
Изображение Изображение


Относно спирането искам да кажа, че още се разработват нещата. НО първите дни е опасно направо :eek , може би защото диска го взех втора ръка, но колата спираше само с педала натиснат почти додолу. Постепенно се оправяше и вече 1 седмица по-късно нещата са доста добре. Спрямо предишните ми спирачки това нещо е доста по-добре. Като покарам повече и имам някакви по резки спирания ще изкажа още мнения.
За сверка, ако някой го интересува да види с какви спирачки карах преди, това е 288мм диск :mhihi .
Затова за мен има разлика определено.
Изображение

EDIT: Тъй като ме питаха на ЛС за цени.
Взех сетъпа целият готов - дискове+апарати+НОВИ накладки+съпорти+болтове за съпортите+спирачни маркучи - за 800лв.
След това, нова боя на апаратите + съпортите - 60лв.
Лепенки - 0,50ст. :mhihi
Фланци 10мм - 30лв. (махнах ги, заради липсата на ръб)
Фланци 15мм(отпред) + 20мм с ръб(отзад, за красота) - 80лв.
Болтове за джанти 14 x 1.5 x 40mm - 27лв.
Болтове за джанти 14 x 1.5 x 50mm - 24лв.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта