Всичко за спирачките при VW
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: Всичко за спирачките при VW
виж В5 Предно
-
- Мнения: 540
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Всичко за спирачките при VW
Cordoba16vt написа: 305х28mm и 4 бутално Брембо ....
Няколко човека покараха колата в градски ( фул стрийт ) условия

- lubecku
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
- Автомобил: mk3
- Двигател: ABF
- Местоположение: sofiq bulgaria
- Контакти:
Re: Всичко за спирачките при VW
за преминаване от 256 плътен към 256 вентилиран на спирачна система гирлинг модел 54 освен супорти съответно самите вентилирани дискове и нови накладки нещо друго трябва ли ми ?
- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Всичко за спирачките при VW
lubecku написа:за преминаване от 256 плътен към 256 вентилиран на спирачна система гирлинг модел 54 освен супорти съответно самите вентилирани дискове и нови накладки нещо друго трябва ли ми ?
Не.
- kiro rachnata
- Мнения: 558
- Регистриран на: Съб 16 фев 2008 18:44
- Автомобил: vw
- Двигател: бензинов
- Местоположение: в средата на България
Re: Всичко за спирачките при VW
Някой има ли идея защо задни в.дискове,апарати и супорти от ГОЛФ 4 V-6 4 motion 256мм.не пасват на 1,8Т?Накладките не застават срещу диска и излизат от периферията му(навън)и излиза че дискът трябва да е 266мм.а не 256мм.Налага се да се подложи 23мм.м/у моста и супорта зада застане канала на супорта срещу диска а не 5/6мм.както пише навсякъде!Получава се нещо подобно!
Оказа се че супортите не са от V-6 4MOTION затова не пасват!поредният измамник колега от форума NIO4AK ми ги пробута.
Оказа се че супортите не са от V-6 4MOTION затова не пасват!поредният измамник колега от форума NIO4AK ми ги пробута.
Последна промяна от kiro rachnata на Нед 15 сеп 2013 21:33, променено общо 5 пъти.
- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Всичко за спирачките при VW
Задните съпорти при 4 моушън са различни от тези които са само на предно.
Най-лесно става с шайби 5мм м/у съпорта и ушите на моста.
Най-лесно става с шайби 5мм м/у съпорта и ушите на моста.
- Tipsy
- Мнения: 1087
- Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ
Re: Всичко за спирачките при VW
Аз пък съм чувал за 6мм. Някой, който го е правил знае ли точно колко мм е подложката и как трябва да изглежда/ако може снимки/
- audi_s2_
- Мнения: 215
- Регистриран на: Съб 18 дек 2010 19:28
- Автомобил: Golf MK2
- Двигател: 1.8 GTI 8V
- Местоположение: Асеновград
Re: Всичко за спирачките при VW
За преминаване от 239 на 280 на голф 2-ка с дискове и апарати от пасат г60, мога ли да си остана с моите шенкели или трябва да взема от пасата?
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: Всичко за спирачките при VW
audi_s2_ написа:За преминаване от 239 на 280 на голф 2-ка с дискове и апарати от пасат г60, мога ли да си остана с моите шенкели или трябва да взема от пасата?
вземай и шенкелите
- push
- Мнения: 780
- Регистриран на: Чет 03 мар 2011 21:42
- Автомобил: mk2
- Двигател: 1.9 TD
- Местоположение: София
Re: Всичко за спирачките при VW
Колеги след ъпгрейд на задни спирачки на голф 2 85' монтиране на заден мост от голф 3 с дискове, какви жила пасват понеже тройковите идват къси заради разликата в захвата към лоста в купето.
- martin4o_mom4e
- Мнения: 376
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 12:56
- Автомобил: VW Golf II
- Двигател: PF 1988
- Местоположение: Пазарджик
Re: Всичко за спирачките при VW
Нагласи си колега,вадиш тръбичката в купето,където влиза жилото и я режеш колкото ти е необходимо и става.Правил съм го.Ако не си намери 3-кови тръбички.
- nPaCe™
- Мнения: 215
- Регистриран на: Нед 15 яну 2006 6:42
- Автомобил: FOLSVAGEN
- Двигател: BENDZIN-GAS
- Местоположение: Сливен
Re: Всичко за спирачките при VW
Колеги някой да има съпорти за предни 4 бутални от Порше Бокстер към Golf 4 V6 главина на 312 диск?
- feniksgod
- Мнения: 751
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AGU 1999
- Местоположение: София
Re: Всичко за спирачките при VW
Колеги на Golf 4 1.8T може ли да му се сложа спирачна помпа с по-голям дебит. При 3-ката си спомням имаше възможност за ъпгрейд. При Golf 4 обаче не съм чувал ???
- feniksgod
- Мнения: 751
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AGU 1999
- Местоположение: София
Re: Всичко за спирачките при VW
Ето и при мен как застанаха 4 бутални задни порше апарати от боксер. Диска е 312мм, знам че на 18-ската ми това не личи много. НО наистина е 312мм


Ето и как стой в 16-ска. За съжаление при ваденето на джантата надрах леко апарата, всичко просто минава на милиметри и ако 16-ската става както в моя случай, трябва да се внимава много при слагането и ваденето на джантата.

Относно спирането искам да кажа, че още се разработват нещата. НО първите дни е опасно направо
, може би защото диска го взех втора ръка, но колата спираше само с педала натиснат почти додолу. Постепенно се оправяше и вече 1 седмица по-късно нещата са доста добре. Спрямо предишните ми спирачки това нещо е доста по-добре. Като покарам повече и имам някакви по резки спирания ще изкажа още мнения.
За сверка, ако някой го интересува да види с какви спирачки карах преди, това е 288мм диск
.
Затова за мен има разлика определено.

EDIT: Тъй като ме питаха на ЛС за цени.
Взех сетъпа целият готов - дискове+апарати+НОВИ накладки+съпорти+болтове за съпортите+спирачни маркучи - за 800лв.
След това, нова боя на апаратите + съпортите - 60лв.
Лепенки - 0,50ст.
Фланци 10мм - 30лв. (махнах ги, заради липсата на ръб)
Фланци 15мм(отпред) + 20мм с ръб(отзад, за красота) - 80лв.
Болтове за джанти 14 x 1.5 x 40mm - 27лв.
Болтове за джанти 14 x 1.5 x 50mm - 24лв.





Ето и как стой в 16-ска. За съжаление при ваденето на джантата надрах леко апарата, всичко просто минава на милиметри и ако 16-ската става както в моя случай, трябва да се внимава много при слагането и ваденето на джантата.


Относно спирането искам да кажа, че още се разработват нещата. НО първите дни е опасно направо

За сверка, ако някой го интересува да види с какви спирачки карах преди, това е 288мм диск

Затова за мен има разлика определено.

EDIT: Тъй като ме питаха на ЛС за цени.
Взех сетъпа целият готов - дискове+апарати+НОВИ накладки+съпорти+болтове за съпортите+спирачни маркучи - за 800лв.
След това, нова боя на апаратите + съпортите - 60лв.
Лепенки - 0,50ст.

Фланци 10мм - 30лв. (махнах ги, заради липсата на ръб)
Фланци 15мм(отпред) + 20мм с ръб(отзад, за красота) - 80лв.
Болтове за джанти 14 x 1.5 x 40mm - 27лв.
Болтове за джанти 14 x 1.5 x 50mm - 24лв.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта