Всичко за спирачките при VW

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
toraborat
Мнения: 934
Регистриран на: Пет 19 апр 2013 22:09
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ 2002
Местоположение: София

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот toraborat » Чет 30 юли 2015 21:29


Имам въпрос, има ли такива апарати, накладки и дискове за golf 4 при които накладката да ляга по цялата ширина на диска и да не прави ръб отвън? Интересувам се защото гледах клипче за мерцедес CLS500, там го хранеха че е така нарочно за да сменяш винаги дискове с накладките. :love.vwclub




Потребителски аватар
Съмнителният
Мнения: 1092
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:45
Автомобил: Bora 4 motion
Двигател: BDE 2002
Местоположение: София

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот Съмнителният » Съб 08 авг 2015 13:14


Някой от запознатите да сподели - какво е разстоянието между отворите за захващане на супорта при шенкела на Голф 4 Р32?


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот racing_team_vidin » Съб 08 авг 2015 19:14


би трябвало да е 100мм, но такива точно никога не съм имал и не ги знам


Потребителски аватар
kiro rachnata
Мнения: 558
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 18:44
Автомобил: vw
Двигател: бензинов
Местоположение: в средата на България

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот kiro rachnata » Съб 15 авг 2015 13:48


feld за супорт със вентилиран заден диск 256мм!
Прикачени файлове
DSC04284.JPG


Потребителски аватар
ilia_d008
Мнения: 252
Регистриран на: Пон 01 окт 2007 17:29
Автомобил: VW Golf III GTI
Двигател: ABF 1995
Местоположение: Панагюрище

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот ilia_d008 » Вто 25 авг 2015 13:41


Колеги на кои Голф 4/Бора се монтира задни 256х22мм вентилирани дискове с едно бутални апарати 38m Lucas и съответно на Сеат,Шкода...?

Последна промяна от ilia_d008 на Вто 25 авг 2015 22:10, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
svere
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
Автомобил: Passat B5 110++
Двигател: AFN
Местоположение: София / Монтана
Контакти:

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот svere » Вто 25 авг 2015 14:02


Аз имам подобен въпрос, като колегата @ilia_d008, но за пасат B5. От каква кола донор могат да се ползват задни спирачни дискове, апарати и супорти? До колкото знам повечето Аудита А6 са с 256mm вентилирани, но повечето са куатро, а при куатрото жилата за ръчната са захванати по различен начин!

Последна промяна от svere на Вто 25 авг 2015 17:39, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Tipsy
Мнения: 1086
Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот Tipsy » Вто 25 авг 2015 15:08


Най-често се ползват от голф 4 в6, но е 4motion и се ползват адапторни планки. Ауди тт/с3 куатро мисля, че са на същия принцип.
Без планки, директно/болт он дето му викат/ става от голф 4 в5 ама модела със 170 коня.
Тя разликата между предно и 4х4 май е само в съпортите.


Потребителски аватар
Golf_Gogo
Мнения: 147
Регистриран на: Съб 05 юли 2014 14:41
Автомобил: Passat Alltrack B8 + Golf 4
Двигател: 2_0 TDI DFCA + 1_6 16V BCB
Местоположение: гр. София

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот Golf_Gogo » Вто 01 сеп 2015 10:26


Здравейте,
След като изчетох цялата тема (а и не само тази), никъде не видях инфо за ъпгрейд от 256 мм. към 280 мм. (288/312 мм. евентуално) за Голф 4 (1.6 16V BCB) със спирачен апарат FS III (макар да имаше подобен въпрос от колега с Октавиа 102 к.с.). Има ли някой, който да е правил подобен ъпгрейд, усеща ли се разлика в спирането, какво се сменя и приблизително каква е инвестицията?


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот racing_team_vidin » Вто 01 сеп 2015 12:56


от 256 към 280 не си заслужава инвестицията, тъй като ще ти трябват шенкели и дискове, а като сменяш шенкел, по добре си намери 288 с отделен съпорт- по добре ще спира пак влиза в 15ка и винаги има възможността да минеш на 312 само със смяна на дискове и съпорти.


Потребителски аватар
Golf_Gogo
Мнения: 147
Регистриран на: Съб 05 юли 2014 14:41
Автомобил: Passat Alltrack B8 + Golf 4
Двигател: 2_0 TDI DFCA + 1_6 16V BCB
Местоположение: гр. София

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот Golf_Gogo » Вто 01 сеп 2015 13:23


Благодаря за бързият отговор. Замислям се дали да не мина направо на 312 мм., така и така карам с 16-ки, ще трябва да сменям шенкел + съпорт + дискове + накладки ... Проблем ли ще е отзад да остана на 232 мм. дискове или е препоръчително и тях да ги сменя с 256 мм?


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот racing_team_vidin » Сря 02 сеп 2015 9:47


Не, не е проблем!


Потребителски аватар
m0nsterkill
Мнения: 98
Регистриран на: Пон 07 сеп 2009 18:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора / Варна

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот m0nsterkill » Чет 22 окт 2015 15:18


В момента съм със 256мм вентилирани 4x100..искам да мина на 280мм 4x100 и мога да се размина със супорти и дискове и без да сменям апарати и накладки ?? или съм разбрал погрешно :banghead


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот racing_team_vidin » Чет 22 окт 2015 18:16


m0nsterkill написа:В момента съм със 256мм вентилирани 4x100..искам да мина на 280мм 4x100 и мога да се размина със супорти и дискове и без да сменям апарати и накладки ?? или съм разбрал погрешно :banghead

точно си разбрал


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот radi_nrj » Пет 23 окт 2015 15:30


Аз точно тая процедура правих, дискове от G60 и супорти. Много сладка конверсия, половин час макс ако бачкаш на един крик, на подемник за 15 минути :biggrin


Потребителски аватар
m0nsterkill
Мнения: 98
Регистриран на: Пон 07 сеп 2009 18:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора / Варна

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот m0nsterkill » Съб 24 окт 2015 23:05


Благодаря за отговора...реших да пробвам и стана без проблем нооо джантата е 15-ка и опря във апарата.. :banghead



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта