Дино ден или мерене на ........

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Дино ден или мерене на ........

Мнениеот Tyan » Чет 25 мар 2010 7:55


специално според мен М5 ицата имаше някакъв проблем, ...отказвам да повярвам да работи така ...имам предвид, че не ми хареса графиката ....второ повечето производители, да не кажа всички смятат конете на маховика като закачат мотора на стенд и си мерят .... нормално е до пътя да стигат доста по малко ...трансмисии, силово предаване, гуми тн ... относно бмвто ... няма гаранция, че не е умряло или пипано от "професионалисти" :D ....за мен специално това дино си е чудно... мен ме интересуват колко стигат до пътя ...не колко са в лабораторни условия на маховика :)




Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Re: Дино ден или мерене на ........

Мнениеот negodnika » Чет 25 мар 2010 8:25


sk. написа:Колеги, гледам има някои доста слаби резултати от коли които уж са по 150кс. Примерно Е36-цата е 90кс на гумите. Защо така? БМВ М5, също доста слаб резултат на гумите, като се има предвид че дори Е34 ('89 -93 год) е 340кс. а нагоре са 400 и 507кс. Какви са тия страшни загуби :d


Е нормално е при задно загубите са още по-големи към 30% според мен резултата е нормален, това е точно M5 E34 има 315коня(3500cc) и 340коня(3800cc) ако е 315 коня на вал -30%=220.5 коня на колелата :wink: Затова и БМВ 320ка 150коня дава към 100-105 коня, ако не е в топ кондиция и по-малко :mrgreen:


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Дино ден или мерене на ........

Мнениеот Tyan » Чет 25 мар 2010 8:58


храна за ума.... ако имаме еднакви коли, еднакви трансмисии, полуоси, карета, спирачки и тн., еднакви гуми, но различни по мощност мотори пак ли ще е в проценти спрямо мощността на двигателя загубите ..... :012: :banana щото така излиза колкото по мощна кола толкова повече загуби :) ако пили гуми да ...ама иначе не ми се връзва......те за това не си правя труда да смятам по някаква обща формула кое колко ...гледам стоковите колко изкарват на колелетата .... ако изкара повече и графиката и е хубава ..значи е чудна .. според мен във високи обороти сместа на Мката не беше наред .....точно където трябваше да е силна тя имаше пад от много КОНЦИ :)...ама за това е диното ...сега ще оправят понеже знаят върху какво да работят :)


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Дино ден или мерене на ........

Мнениеот Vizor » Чет 25 мар 2010 9:06


Shondy каза, че тамън са му я чипосали


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Дино ден или мерене на ........

Мнениеот pe6kata » Чет 25 мар 2010 9:10


мое мнение- трябваше да има задължително въртящ момент и обороти, за да се знае какво става точно, в кои режими, къде се губят коне... Конските сили са чиста математика- обороти по въртящ момент, по кривата на консите сили и скорост може да се предположи грубо за какво става въпрос. Откъде да знам коя кола при какви обороти е изкарала тези коне, трябва да се знаят предавателни числа, гуми... за да се вържат обороти със скорост на съответната предавка и от там пък да се предположи за торка...
Няма как да се знае и макс. торк, параметър дето мен специално много ме кефи, и особено важен за еждневна кола(осбено ако в диапазон от близо 2000об. се поддържа максимален :twisted: )


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Дино ден или мерене на ........

Мнениеот Tyan » Чет 25 мар 2010 9:15


Ако беше връзвал всички жици, сонди и кабели ... Влади щеше да се зомбира :P пък и народа масово си гледа конците :) за подробно измерване ... в не Диноден :)


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Дино ден или мерене на ........

Мнениеот niikoo_1 » Чет 25 мар 2010 9:29


Според мен загубите при коли с един двигателен мост са не повече от 20-25% :lol:
А и найстна, ако бяха връзвали всичко както си му е реда нямаше да могат да се премерят толкова много автомобили.


М-ките винаги показват по-малко коне, както и другите БМВ-та и винаги данните от производителя за динамички показатели и разхода на говориво са им оптимистични mhihi, други марки имат обратната поликита и са по-консервативни в цифирте дето дават в каталозите :lol:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Дино ден или мерене на ........

Мнениеот Vizor » Чет 25 мар 2010 9:50


pe6kata написа:мое мнение- трябваше да има задължително въртящ момент и обороти, за да се знае какво става точно, в кои режими, къде се губят коне... Конските сили са чиста математика- обороти по въртящ момент, по кривата на консите сили и скорост може да се предположи грубо за какво става въпрос. Откъде да знам коя кола при какви обороти е изкарала тези коне, трябва да се знаят предавателни числа, гуми... за да се вържат обороти със скорост на съответната предавка и от там пък да се предположи за торка...
Няма как да се знае и макс. торк, параметър дето мен специално много ме кефи, и особено важен за еждневна кола(осбено ако в диапазон от близо 2000об. се поддържа максимален :twisted: )


Абсолютно е така, но ако бяхме отделяли по 1 час за автомобил нямаше да премерим и половината за двата дни. Все пак важното беше мощността за тези два дни, а не да правим диагностика на автомобилите, които не са били изрядни или са имали някакви проблеми. Надявам се да сме помогнали на всички с каквото можем и се надявам да сте останали доволни от готиния празник, който си направихме тези два дни :)


dembi
Мнения: 22
Регистриран на: Вто 26 сеп 2006 15:14
Автомобил: golf 3
Двигател: 2e
Местоположение: София

Re: Дино ден или мерене на ........

Мнениеот dembi » Чет 25 мар 2010 11:16


pe6kata написа:мое мнение- трябваше да има задължително въртящ момент и обороти, за да се знае какво става точно, в кои режими, къде се губят коне... Конските сили са чиста математика- обороти по въртящ момент, по кривата на консите сили и скорост може да се предположи грубо за какво става въпрос. Откъде да знам коя кола при какви обороти е изкарала тези коне, трябва да се знаят предавателни числа, гуми... за да се вържат обороти със скорост на съответната предавка и от там пък да се предположи за торка...
Няма как да се знае и макс. торк, параметър дето мен специално много ме кефи, и особено важен за еждневна кола(осбено ако в диапазон от близо 2000об. се поддържа максимален :twisted: )

Няма проблем
80лв за кола с един завижващ мост
150лв за 4Х4
0888 801 747 да си запишеш час :wink:


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Дино ден или мерене на ........

Мнениеот paco » Чет 25 мар 2010 14:52


Аве момци..Вие тея загуби за нищо ги немате ве :lol: само до към 30% ги докарахте. Дайте да го сложим 50% и всичко е ток. :bowdown
При коли само на преден или на заден мост загубите са в порядъка на 8% а на коли 4х4 са м/у 12-15%...това е. Тези въпросни коли дето уж трябва да се ХХХконе пък видиш ли се оказват мого по-малко...ми те просто не са в час. Когато се приведат в състояние годно за употреба може и да докарат добитъка обратно mhihi
Манта 400коня не е мерена на диното ..незнам от къде я измислихте или поне няма такава графика. За мен мероприятието беше супер , но да си призная съм разочарован от отсъствието на доста коли. Веднага се сещам за поне за 3-4 стрийт/евридейки возила дето са 300+ на гуми а има и още дето не се появиха.

РАСО

п.п. Аз съм за пИжо-то в края на списъка :wink: и то ли е с 25% загуба или е точно толкова колкото си е :idea:

Последна промяна от paco на Чет 25 мар 2010 15:08, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Дино ден или мерене на ........

Мнениеот paco » Чет 25 мар 2010 15:06


Малко да подсетя за колата на Краси /Неон/
2006 на диното в ПроСпийд
Изображение
2010 или Четири години по-късно
Изображение

Идентични графики което за мен означава, че колата е това което трябва да е и не е мръднала грам. И двата стенда мерят почти идентични стойности.

РАСО


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: Дино ден или мерене на ........

Мнениеот MK4 » Чет 25 мар 2010 17:04


Paco твойта кола беше с Haldex конверсия нали?
Интересувал ли си се за колите с Haldex първо поколение какви са загубите в проценти, че ме вълнува живо въпроса :)


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Re: Дино ден или мерене на ........

Мнениеот negodnika » Чет 25 мар 2010 17:10


Значи paco според теб коли след ремонт с доработки са по-слаби от завода много интересно 8)


Потребителски аватар
shpeki
Мнения: 168
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Дино ден или мерене на ........

Мнениеот shpeki » Чет 25 мар 2010 17:47


Paco написа:...
п.п. Аз съм за пИжо-то в края на списъка :wink: и то ли е с 25% загуба или е точно толкова колкото си е :idea:

Не то е с калпав чип или с проблем. Сега поне Ванката ще знае, че има проблеми ;)

Tyan написа:храна за ума.... ако имаме еднакви коли, еднакви трансмисии, полуоси, карета, спирачки и тн., еднакви гуми, но различни по мощност мотори пак ли ще е в проценти спрямо мощността на двигателя загубите ..... :012: :banana щото така излиза колкото по мощна кола толкова повече загуби :)

Ами за съжаление е така. Всеки иска при 300 коня загубите му да са като при 150 ама ехх мечти :roll:

Последна промяна от shpeki на Чет 25 мар 2010 17:49, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Дино ден или мерене на ........

Мнениеот madcap » Чет 25 мар 2010 19:10


negodnika написа:Значи paco според теб коли след ремонт с доработки са по-слаби от завода много интересно 8)


Иска да каже че не работи нещо като хората, за това ги нема конете, остана ли са само магаретата



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта