Дино ден или мерене на ........
- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Дино ден или мерене на ........
специално според мен М5 ицата имаше някакъв проблем, ...отказвам да повярвам да работи така ...имам предвид, че не ми хареса графиката ....второ повечето производители, да не кажа всички смятат конете на маховика като закачат мотора на стенд и си мерят .... нормално е до пътя да стигат доста по малко ...трансмисии, силово предаване, гуми тн ... относно бмвто ... няма гаранция, че не е умряло или пипано от "професионалисти"
....за мен специално това дино си е чудно... мен ме интересуват колко стигат до пътя ...не колко са в лабораторни условия на маховика 
- negodnika
- Мнения: 891
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
- Автомобил: Golf MK II GTI+GL
- Двигател: PB+EZ
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Дино ден или мерене на ........
sk. написа:Колеги, гледам има някои доста слаби резултати от коли които уж са по 150кс. Примерно Е36-цата е 90кс на гумите. Защо така? БМВ М5, също доста слаб резултат на гумите, като се има предвид че дори Е34 ('89 -93 год) е 340кс. а нагоре са 400 и 507кс. Какви са тия страшни загуби :d
Е нормално е при задно загубите са още по-големи към 30% според мен резултата е нормален, това е точно M5 E34 има 315коня(3500cc) и 340коня(3800cc) ако е 315 коня на вал -30%=220.5 коня на колелата
- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Дино ден или мерене на ........
храна за ума.... ако имаме еднакви коли, еднакви трансмисии, полуоси, карета, спирачки и тн., еднакви гуми, но различни по мощност мотори пак ли ще е в проценти спрямо мощността на двигателя загубите .....
щото така излиза колкото по мощна кола толкова повече загуби
ако пили гуми да ...ама иначе не ми се връзва......те за това не си правя труда да смятам по някаква обща формула кое колко ...гледам стоковите колко изкарват на колелетата .... ако изкара повече и графиката и е хубава ..значи е чудна .. според мен във високи обороти сместа на Мката не беше наред .....точно където трябваше да е силна тя имаше пад от много КОНЦИ
...ама за това е диното ...сега ще оправят понеже знаят върху какво да работят 
щото така излиза колкото по мощна кола толкова повече загуби - Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Дино ден или мерене на ........
Shondy каза, че тамън са му я чипосали
- pe6kata
- VW експерт

- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Дино ден или мерене на ........
мое мнение- трябваше да има задължително въртящ момент и обороти, за да се знае какво става точно, в кои режими, къде се губят коне... Конските сили са чиста математика- обороти по въртящ момент, по кривата на консите сили и скорост може да се предположи грубо за какво става въпрос. Откъде да знам коя кола при какви обороти е изкарала тези коне, трябва да се знаят предавателни числа, гуми... за да се вържат обороти със скорост на съответната предавка и от там пък да се предположи за торка...
Няма как да се знае и макс. торк, параметър дето мен специално много ме кефи, и особено важен за еждневна кола(осбено ако в диапазон от близо 2000об. се поддържа максимален
)
Няма как да се знае и макс. торк, параметър дето мен специално много ме кефи, и особено важен за еждневна кола(осбено ако в диапазон от близо 2000об. се поддържа максимален
- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Дино ден или мерене на ........
Ако беше връзвал всички жици, сонди и кабели ... Влади щеше да се зомбира
пък и народа масово си гледа конците
за подробно измерване ... в не Диноден 
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Дино ден или мерене на ........
Според мен загубите при коли с един двигателен мост са не повече от 20-25% 
А и найстна, ако бяха връзвали всичко както си му е реда нямаше да могат да се премерят толкова много автомобили.
М-ките винаги показват по-малко коне, както и другите БМВ-та и винаги данните от производителя за динамички показатели и разхода на говориво са им оптимистични
, други марки имат обратната поликита и са по-консервативни в цифирте дето дават в каталозите 
А и найстна, ако бяха връзвали всичко както си му е реда нямаше да могат да се премерят толкова много автомобили.
М-ките винаги показват по-малко коне, както и другите БМВ-та и винаги данните от производителя за динамички показатели и разхода на говориво са им оптимистични
, други марки имат обратната поликита и са по-консервативни в цифирте дето дават в каталозите - Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Дино ден или мерене на ........
pe6kata написа:мое мнение- трябваше да има задължително въртящ момент и обороти, за да се знае какво става точно, в кои режими, къде се губят коне... Конските сили са чиста математика- обороти по въртящ момент, по кривата на консите сили и скорост може да се предположи грубо за какво става въпрос. Откъде да знам коя кола при какви обороти е изкарала тези коне, трябва да се знаят предавателни числа, гуми... за да се вържат обороти със скорост на съответната предавка и от там пък да се предположи за торка...
Няма как да се знае и макс. торк, параметър дето мен специално много ме кефи, и особено важен за еждневна кола(осбено ако в диапазон от близо 2000об. се поддържа максимален)
Абсолютно е така, но ако бяхме отделяли по 1 час за автомобил нямаше да премерим и половината за двата дни. Все пак важното беше мощността за тези два дни, а не да правим диагностика на автомобилите, които не са били изрядни или са имали някакви проблеми. Надявам се да сме помогнали на всички с каквото можем и се надявам да сте останали доволни от готиния празник, който си направихме тези два дни
-
dembi
- Мнения: 22
- Регистриран на: Вто 26 сеп 2006 15:14
- Автомобил: golf 3
- Двигател: 2e
- Местоположение: София
Re: Дино ден или мерене на ........
pe6kata написа:мое мнение- трябваше да има задължително въртящ момент и обороти, за да се знае какво става точно, в кои режими, къде се губят коне... Конските сили са чиста математика- обороти по въртящ момент, по кривата на консите сили и скорост може да се предположи грубо за какво става въпрос. Откъде да знам коя кола при какви обороти е изкарала тези коне, трябва да се знаят предавателни числа, гуми... за да се вържат обороти със скорост на съответната предавка и от там пък да се предположи за торка...
Няма как да се знае и макс. торк, параметър дето мен специално много ме кефи, и особено важен за еждневна кола(осбено ако в диапазон от близо 2000об. се поддържа максимален)
Няма проблем
80лв за кола с един завижващ мост
150лв за 4Х4
0888 801 747 да си запишеш час
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Дино ден или мерене на ........
Аве момци..Вие тея загуби за нищо ги немате ве
само до към 30% ги докарахте. Дайте да го сложим 50% и всичко е ток.
При коли само на преден или на заден мост загубите са в порядъка на 8% а на коли 4х4 са м/у 12-15%...това е. Тези въпросни коли дето уж трябва да се ХХХконе пък видиш ли се оказват мого по-малко...ми те просто не са в час. Когато се приведат в състояние годно за употреба може и да докарат добитъка обратно
Манта 400коня не е мерена на диното ..незнам от къде я измислихте или поне няма такава графика. За мен мероприятието беше супер , но да си призная съм разочарован от отсъствието на доста коли. Веднага се сещам за поне за 3-4 стрийт/евридейки возила дето са 300+ на гуми а има и още дето не се появиха.
РАСО
п.п. Аз съм за пИжо-то в края на списъка
и то ли е с 25% загуба или е точно толкова колкото си е 
При коли само на преден или на заден мост загубите са в порядъка на 8% а на коли 4х4 са м/у 12-15%...това е. Тези въпросни коли дето уж трябва да се ХХХконе пък видиш ли се оказват мого по-малко...ми те просто не са в час. Когато се приведат в състояние годно за употреба може и да докарат добитъка обратно
Манта 400коня не е мерена на диното ..незнам от къде я измислихте или поне няма такава графика. За мен мероприятието беше супер , но да си призная съм разочарован от отсъствието на доста коли. Веднага се сещам за поне за 3-4 стрийт/евридейки возила дето са 300+ на гуми а има и още дето не се появиха.
РАСО
п.п. Аз съм за пИжо-то в края на списъка
Последна промяна от paco на Чет 25 мар 2010 15:08, променено общо 1 път.
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Дино ден или мерене на ........
Малко да подсетя за колата на Краси /Неон/
2006 на диното в ПроСпийд

2010 или Четири години по-късно

Идентични графики което за мен означава, че колата е това което трябва да е и не е мръднала грам. И двата стенда мерят почти идентични стойности.
РАСО
2006 на диното в ПроСпийд
2010 или Четири години по-късно

Идентични графики което за мен означава, че колата е това което трябва да е и не е мръднала грам. И двата стенда мерят почти идентични стойности.
РАСО
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Дино ден или мерене на ........
Paco твойта кола беше с Haldex конверсия нали?
Интересувал ли си се за колите с Haldex първо поколение какви са загубите в проценти, че ме вълнува живо въпроса
Интересувал ли си се за колите с Haldex първо поколение какви са загубите в проценти, че ме вълнува живо въпроса
- negodnika
- Мнения: 891
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
- Автомобил: Golf MK II GTI+GL
- Двигател: PB+EZ
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Дино ден или мерене на ........
Значи paco според теб коли след ремонт с доработки са по-слаби от завода много интересно 
Re: Дино ден или мерене на ........
Paco написа:...
п.п. Аз съм за пИжо-то в края на списъкаи то ли е с 25% загуба или е точно толкова колкото си е
Не то е с калпав чип или с проблем. Сега поне Ванката ще знае, че има проблеми
Tyan написа:храна за ума.... ако имаме еднакви коли, еднакви трансмисии, полуоси, карета, спирачки и тн., еднакви гуми, но различни по мощност мотори пак ли ще е в проценти спрямо мощността на двигателя загубите .....![]()
щото така излиза колкото по мощна кола толкова повече загуби
Ами за съжаление е така. Всеки иска при 300 коня загубите му да са като при 150 ама ехх мечти
Последна промяна от shpeki на Чет 25 мар 2010 17:49, променено общо 1 път.
- madcap
- Кенанския лъв
- Мнения: 6685
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
- Автомобил: 1990 VW Golf 2
- Двигател: APP turbo
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Дино ден или мерене на ........
negodnika написа:Значи paco според теб коли след ремонт с доработки са по-слаби от завода много интересно
Иска да каже че не работи нещо като хората, за това ги нема конете, остана ли са само магаретата
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта