Имам едно въпросче.Изпускателните колектори ги обърнахте на обратно или на мен така ми се струва?
Понеже имам идея даползвам всмукателен колектор от G60 на дизелов двигател.
Passat G60-Turbo conversion
Re: Passat G60-Turbo conversion
Наобратно са да,понеже турбото не удиса!
Така, Турбото се Окоти,нещо стържи и пуши мн,иначе надува,помагайте от къде да Намерим ремонтен комплект за Garret T25?
Така, Турбото се Окоти,нещо стържи и пуши мн,иначе надува,помагайте от къде да Намерим ремонтен комплект за Garret T25?
Последна промяна от S.Raikov на Чет 08 апр 2010 19:14, променено общо 1 път.
- don hose
- Мнения: 568
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Passat G60-Turbo conversion
В ибей има разни ремонтни комплекти.
Последна промяна от don hose на Чет 08 апр 2010 22:12, променено общо 1 път.
Re: Passat G60-Turbo conversion
карам на 5 със 120,чу се нещо,че мина през генерацията и почна да стърже турбото и да пуши много през ауспуха,явно масло!
!Турбото е 2ра ръка,нямаше грам луфт.
На този клип всичко е ОК
http://www.youtube.com/watch?v=HscpiD78ank
този е правен след горния след 10 мин някъде и вече окотено турбо!
http://www.youtube.com/watch?v=X-vzkiwIRuI
чува се стърженето!

На този клип всичко е ОК
http://www.youtube.com/watch?v=HscpiD78ank
този е правен след горния след 10 мин някъде и вече окотено турбо!
http://www.youtube.com/watch?v=X-vzkiwIRuI
чува се стърженето!
- kriso_g
- Мнения: 1636
- Регистриран на: Вто 09 юни 2009 13:03
- Автомобил: MK4 1.8T
- Двигател: AUM
- Местоположение: Рудозем
Re: Passat G60-Turbo conversion
еееееее аре стига бе 

-
- Мнения: 73
- Регистриран на: Чет 02 юли 2009 2:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: vidin
Re: Passat G60-Turbo conversion
Много кофти наистина. А кви пари зе турбинката 

-
- Мнения: 73
- Регистриран на: Чет 02 юли 2009 2:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: vidin
Re: Passat G60-Turbo conversion
Разбра ли кво е станало с турбинката ?
Re: Passat G60-Turbo conversion
Разбрах да,поради това че сме ползвали заводската маслена магистрала(входа) не е достигало достатъчно масло,дебита малък,трябвало е да сложим по голям маркуч,затова си е казала казванката турбинката
!Турбото няма да се хвърля,сменя ,скоро се очаква отремонтирването й ,през това време ще умуваме колко тря да е голям маркуча и как да стане ,ако някой има идеи да помага.







- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Passat G60-Turbo conversion
мога да погледна диаметрите как са оригинално на нисана, ако искаш. имам такъв под ръка 

Re: Passat G60-Turbo conversion
Ще съм ти благодарен!
Иначе този файда ли ще е,как мислите
Ето Инфо:Гъвкав маркуч, армиран с оплетка от неръждаема стомана .
Цената е за 1 метър.
Особено подходящ за изграждането на линии за трансфер на масло и гориво.
Спецификации 6AN:
Максимално работно налягане: 69 бара
Вътрешен диаметър 8.71mm
Външен диаметър: 13.89mm
Иначе този файда ли ще е,как мислите
Ето Инфо:Гъвкав маркуч, армиран с оплетка от неръждаема стомана .
Цената е за 1 метър.
Особено подходящ за изграждането на линии за трансфер на масло и гориво.
Спецификации 6AN:
Максимално работно налягане: 69 бара
Вътрешен диаметър 8.71mm
Външен диаметър: 13.89mm
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat G60-Turbo conversion
Мисля, ще свърши работа. Аз съм със абсолютно същия
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: Чет 02 юли 2009 2:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: vidin
Re: Passat G60-Turbo conversion
Айде дано скоро пак си в движение
. А иначе кви пари би струвал такъв армиран маркуч. Понеже съм с тръбичка на мойто турбо и се чудя дали да си взема като твоя.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта