Passat G60-Turbo conversion

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот don hose » Чет 08 апр 2010 18:08


Имам едно въпросче.Изпускателните колектори ги обърнахте на обратно или на мен така ми се струва?
Понеже имам идея даползвам всмукателен колектор от G60 на дизелов двигател.




Потребителски аватар
S.Raikov
Мнения: 683
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот S.Raikov » Чет 08 апр 2010 18:13


Наобратно са да,понеже турбото не удиса!

Така, Турбото се Окоти,нещо стържи и пуши мн,иначе надува,помагайте от къде да Намерим ремонтен комплект за Garret T25?

Последна промяна от S.Raikov на Чет 08 апр 2010 19:14, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот don hose » Чет 08 апр 2010 19:07


В ибей има разни ремонтни комплекти.

Последна промяна от don hose на Чет 08 апр 2010 22:12, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
S.Raikov
Мнения: 683
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот S.Raikov » Чет 08 апр 2010 19:12


карам на 5 със 120,чу се нещо,че мина през генерацията и почна да стърже турбото и да пуши много през ауспуха,явно масло! :banghead: !Турбото е 2ра ръка,нямаше грам луфт.

На този клип всичко е ОК
http://www.youtube.com/watch?v=HscpiD78ank

този е правен след горния след 10 мин някъде и вече окотено турбо!
http://www.youtube.com/watch?v=X-vzkiwIRuI
чува се стърженето!


Потребителски аватар
kriso_g
Мнения: 1636
Регистриран на: Вто 09 юни 2009 13:03
Автомобил: MK4 1.8T
Двигател: AUM
Местоположение: Рудозем

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот kriso_g » Чет 08 апр 2010 21:21


еееееее аре стига бе :?


Потребителски аватар
S.Raikov
Мнения: 683
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот S.Raikov » Чет 08 апр 2010 21:57


1една снимка ей така
Изображение


ioshi_s_golf
Мнения: 73
Регистриран на: Чет 02 юли 2009 2:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: vidin

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот ioshi_s_golf » Пет 09 апр 2010 11:04


Много кофти наистина. А кви пари зе турбинката ;)


Потребителски аватар
S.Raikov
Мнения: 683
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот S.Raikov » Пет 09 апр 2010 11:26


250лв от tuning.bg


ioshi_s_golf
Мнения: 73
Регистриран на: Чет 02 юли 2009 2:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: vidin

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот ioshi_s_golf » Пет 09 апр 2010 16:21


Разбра ли кво е станало с турбинката ?


Потребителски аватар
S.Raikov
Мнения: 683
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот S.Raikov » Пет 09 апр 2010 19:11


Разбрах да,поради това че сме ползвали заводската маслена магистрала(входа) не е достигало достатъчно масло,дебита малък,трябвало е да сложим по голям маркуч,затова си е казала казванката турбинката :D !Турбото няма да се хвърля,сменя ,скоро се очаква отремонтирването й ,през това време ще умуваме колко тря да е голям маркуча и как да стане ,ако някой има идеи да помага.

Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот pe6kata » Пет 09 апр 2010 22:37


мога да погледна диаметрите как са оригинално на нисана, ако искаш. имам такъв под ръка :)


Потребителски аватар
S.Raikov
Мнения: 683
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот S.Raikov » Пет 09 апр 2010 22:55


Ще съм ти благодарен!

Иначе този файда ли ще е,как мислите

Ето Инфо:Гъвкав маркуч, армиран с оплетка от неръждаема стомана .

Цената е за 1 метър.

Особено подходящ за изграждането на линии за трансфер на масло и гориво.

Спецификации 6AN:
Максимално работно налягане: 69 бара
Вътрешен диаметър 8.71mm
Външен диаметър: 13.89mm


Потребителски аватар
S.Raikov
Мнения: 683
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот S.Raikov » Пет 09 апр 2010 22:59


Изображение

Колеги ето този армиран маркуч намери Аверчето,накрайниците са със 14мм отвор,и с 6 мм дупчица,самия маркуч е с вътрешен около 8 мм


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот Vizor » Пет 09 апр 2010 23:52


Мисля, ще свърши работа. Аз съм със абсолютно същия


ioshi_s_golf
Мнения: 73
Регистриран на: Чет 02 юли 2009 2:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: vidin

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот ioshi_s_golf » Съб 10 апр 2010 12:43


Айде дано скоро пак си в движение :). А иначе кви пари би струвал такъв армиран маркуч. Понеже съм с тръбичка на мойто турбо и се чудя дали да си взема като твоя.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта