Никъде не видях да съм дал квалификация на колата ти, нали така?
А до колата от тенекия за сирене, нея не я мисли, отдели още толкова парички за тунинг и пак пиши, да видиш колко върви консервата!
Проект за 9А двигател
- sin orel C20XE
- Мнения: 944
- Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Namesata
- Мнения: 728
- Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
- Автомобил: VW PASSAT USA
- Двигател: KR 16V 9A
- Местоположение: София
Re: Проект за 9А двигател
Незнам що се ме бутате у тунинга и колата ми е на стоиност 15 хилки и не е 400коня ДА.Парите са даван за надежност комфорт малко екстри и едно симпатично двигателче.
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Чет 30 дек 2010 22:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проект за 9А двигател
Нищо лошо няма има хора които седят на едно място и дават луди пари за да го правят има и хора които дават и повече пари за да летят и да има развитие. Лично мнение на всеки шофьор. Въпросът пак казвам е че човека иска да си засили колата, а някой почна да се обяснява как си копувал части за голфчето за 5000 лева и поради този факт неможе да си засили колата...
П.С: Към автора на тема: Събирай пари, а през това време свиквай с колата
Поздрави
П.С: Към автора на тема: Събирай пари, а през това време свиквай с колата

- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проект за 9А двигател
Само да вметна, че въпросния мотор от "праисторията" е един от най-надежните създавани от ВАГ
Лично го предпочитам пред 1.8 20V(заради главата) и 1.8 16V (заради кубатурата). С правилен подбор на железа се трансформира в строкър 2.1 16V
Не на последно място е и факта, че в щатите има ужасно много ковани части в наличност за него, което е добре дошло
.
РАСО



РАСО
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Чет 30 дек 2010 22:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проект за 9А двигател
Значи за такива мотори може много да си говорим не е единствения както го искарваш... Незнам от къде имаш информацията за сащ
какво имат за този мотор, но 1.8 20в първо върви стандартно много повече, а и с по малко средства става още по силен... Докато 9А с колко средства и кои части ще го накараш да върви чак толкова приятно... ???
какво имат за този мотор, но 1.8 20в първо върви стандартно много повече, а и с по малко средства става още по силен... Докато 9А с колко средства и кои части ще го накараш да върви чак толкова приятно... ???
- tontoni
- Мнения: 210
- Регистриран на: Вто 28 окт 2008 14:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проект за 9А двигател
aPolo 6612 написа:Нищо лошо няма има хора които седят на едно място и дават луди пари за да го правят има и хора които дават и повече пари за да летят и да има развитие. Лично мнение на всеки шофьор. Въпросът пак казвам е че човека иска да си засили колата, а някой почна да се обяснява как си копувал части за голфчето за 5000 лева и поради този факт неможе да си засили колата...
П.С: Към автора на тема: Събирай пари, а през това време свиквай с колатаПоздрави
Колега евала!
Относно темата прочетох я цялата и нищо не разбрах.Един си сложил това друг по евтино го купил и му се подиграва



Мисля да не отварям мотора.Кажете под колко компресия да го отворя за сигменти! колата е на 180 000 реални километра с удоволствие бих се пуснал с ремонтиран мотор пак СТОК и да видим колко ще съм назад. Ако сложа бутала от БМВ 1.8 ИС евтино ще излезне но сигорно ли е ? Мисля да полирам колектора за студения въздох (отвътре) да отворя малко отворите на главата където е за изпускане на изгорелите газове, някав кулектор 4-2-1 и някакви по големи дюзи.Какво ще кажете само за това?
един колега беше написал:
бих сложил валове от абф , според ме н диузите от мерцедес не са удачни (ъгала на впраскване не сащия като на 9а) има други неща които се правят по инжекциона

харесва ми

За разпределителни ли става въпрос? Каква би била разликата?
П.П. Ако на сток мотор сложа спортен филтър и махна каталозатора ще има ли ефект?
Re: Проект за 9А двигател
paco написа:Само да вметна, че въпросния мотор от "праисторията" е един от най-надежните създавани от ВАГЛично го предпочитам пред 1.8 20V(заради главата) и 1.8 16V (заради кубатурата). С правилен подбор на железа се трансформира в строкър 2.1 16V
Не на последно място е и факта, че в щатите има ужасно много ковани части в наличност за него, което е добре дошло
.
РАСО
Kолега с какъв размер бутало и колянов вал, 1,8 блока става 2,1 ? И има ли начин освен само с поръчкови железа това упражнение да се преработи от оригиналните ваг части по моргите.Примерно знам,че може да се ползва колянов вал и бутала от 9А и става 2,0 но с доста изтънели ризи и с по голяма възможност за прегряване но как е за 2,1 ? Ако вече не съм станал нагъл с въпросите си,би ли обяснил защо предпочиташ 1,8 блок да го преправиш на 2,1 а не 2,0 от 9А или АБФ?
- Namesata
- Мнения: 728
- Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
- Автомобил: VW PASSAT USA
- Двигател: KR 16V 9A
- Местоположение: София
Re: Проект за 9А двигател
За малко пари бих пробвал да тунинговам с два карбуратора от Алфа Ромео Жулиета.Ако имаш интерес смога да ти намеря два рециклирани карбуратора.
- tontoni
- Мнения: 210
- Регистриран на: Вто 28 окт 2008 14:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проект за 9А двигател
Namesata написа:За малко пари бих пробвал да тунинговам с два карбуратора от Алфа Ромео Жулиета.Ако имаш интерес смога да ти намеря два рециклирани карбуратора.
Колега имал съм проблеми с карбове и съм ги намразил тотално!
Пак никои не ми отговори на въпроса малко по горе

Евтин тунинг чип, махане на катализатор и спортен филтър?
- Namesata
- Мнения: 728
- Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
- Автомобил: VW PASSAT USA
- Двигател: KR 16V 9A
- Местоположение: София
Re: Проект за 9А двигател
5-10коня прекосили.На 9А незнам къде ще му сложиш чипа.
Друг вариянт е глава от КР и инжекция,портване,механични повдигачи
Друг вариянт е глава от КР и инжекция,портване,механични повдигачи

- tontoni
- Мнения: 210
- Регистриран на: Вто 28 окт 2008 14:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проект за 9А двигател
Namesata написа:5-10коня прекосили.На 9А незнам къде ще му сложиш чипа.
Друг вариянт е глава от КР и инжекция,портване,механични повдигачи
Колега колата е с полумеханична инжекция (джет троник). Няма значение чипове има

- Namesata
- Мнения: 728
- Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
- Автомобил: VW PASSAT USA
- Двигател: KR 16V 9A
- Местоположение: София
Re: Проект за 9А двигател
Твоя инжекцион незнам дали може да се мапне с шестограм ,отверка и ключ 10.
Кажи каква мощност търсиш от двигателя за да те насочат има по запознати от мен.
400-600лв валове 10 коня +
механични повдигачи съм чувал че изкарват около 20 коня(не твърдя че е така).
Кажи каква мощност търсиш от двигателя за да те насочат има по запознати от мен.
400-600лв валове 10 коня +
механични повдигачи съм чувал че изкарват около 20 коня(не твърдя че е така).
- tontoni
- Мнения: 210
- Регистриран на: Вто 28 окт 2008 14:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проект за 9А двигател
Namesata написа:Твоя инжекцион незнам дали може да се мапне с шестограм ,отверка и ключ 10.
Кажи каква мощност търсиш от двигателя за да те насочат има по запознати от мен.
400-600лв валове 10 коня +
механични повдигачи съм чувал че изкарват около 20 коня(не твърдя че е така).
Максимални коне за минамални пари това е точния отговор

- Namesata
- Мнения: 728
- Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
- Автомобил: VW PASSAT USA
- Двигател: KR 16V 9A
- Местоположение: София
Re: Проект за 9А двигател
Не съм запознат и не мога да кажа с сигурност.Според мен няма да има проблем ламбдата е преди катализатора.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта