1,8 моноинжекция...Турбо

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Смес,аванс,турбо-1,8 RP

Мнениеот emiltd » Сря 23 мар 2011 2:40


gad3n_ написа:проблема е аванса в пика на въртящия момент ... именно там се случва "бум" обикновено .. с това малко турбо може би точно около 3000 ще е а към 4-5 ще ти пада графиката на конете вече защото турбото ще тапи


В този оборотен диапазон ме устройва като за начало,все пак ще е нещо.Надявам се,че след 5000 об. примерно,когато турбината ще изнемогва вече,то вървенето до към 6000 ще е като в атмосферното си състояние...или по-зле :cry: ?
Да кажеме,че на аванса сме му измислили някакво компромисно решение,като за начало...сега колега,бих те помолил за съвет,относно горивото,какда го настроя адекватно с туй моноинжекцийка :)

Ааа и друго...гледам масово по турбо-проекти първоначално надуват към 0.3-0.5 бара и то значително по-мощни турбини от тази на 1З мотора,та мисълта ми е,колко според теб максимално бих могъл да го разтоваря турбото,като за начало(надявам се да не съм се изразил глупаво) :beer




Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4293
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: Смес,аванс,турбо-1,8 RP

Мнениеот bbboiko2004 » Сря 23 мар 2011 10:37


Надуват на толкова, защото след ревизия на двигателя има нужда от разработка :roll:
и докато не се разработи не го качват на диното за настройки ако не се лъжа :roll:


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Смес,аванс,турбо-1,8 RP

Мнениеот emiltd » Сря 23 мар 2011 17:24


bbboiko2004 написа:Надуват на толкова, защото след ревизия на двигателя има нужда от разработка :roll:
и докато не се разработи не го качват на диното за настройки ако не се лъжа :roll:


Има логика в това,но друго ме интересува.Минималното налягане,на което би могло да се настрои турбото,та да не надуе примерно още при първото тестване на 0.7-0.8 и да "опрасиме" работата :D


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Смес,аванс,турбо-1,8 RP

Мнениеот Vizor » Сря 23 мар 2011 18:00


Зависи от гейта/актуатора за колко му е пружината.


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Смес,аванс,турбо-1,8 RP

Мнениеот emiltd » Вто 19 апр 2011 17:45


gad3n_ написа:проблема е аванса в пика на въртящия момент ... именно там се случва "бум" обикновено .. с това малко турбо може би точно около 3000 ще е а към 4-5 ще ти пада графиката на конете вече защото турбото ще тапи


Малко да съживя темата...
След много разпитване се оказа,че колегата е прав за тапенето след 5000об.,което някак си не ме устройва особенно,става въпрос за турбо от 1з мотор.Сега колата набира хубаво до 6000об.,та ми се ще турбиниран,мотора да има тяга до към 5500об. някъде,та се чудя още на какво турбо да се спра...за колектора съм решил,че ще е от 1з,защото ще пасне добре и няма да си пречат със смукателя,а и не ми се занимава с правене на самоделки.Надявам се на препоръки от хора,добре запознати с турбините :)

С модовете,които съм направил досега с мотора,норматива 0-100 ми е между 8.8 до 9.1 сек.(незнам колко е точно,щото меря с джиесема).С турбинирането,което планирам,се надявам да успея да спадна до към 7 сек. и нещо,което ще е чудесен резултат за мен.

Предварително се извинявам на хората,в които ще предизвикам смях и ирония :D


Потребителски аватар
gad3n_
Мнения: 170
Регистриран на: Нед 16 апр 2006 13:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Смес,аванс,турбо-1,8 RP

Мнениеот gad3n_ » Чет 21 апр 2011 8:57


няма да кажа казах ли ви!! :kissy: ... ще помагам с каквото мога само казвайте какви са ви идеите :)


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Смес,аванс,турбо-1,8 RP

Мнениеот emiltd » Чет 21 апр 2011 12:45


gad3n_ написа:няма да кажа казах ли ви!! :kissy: ... ще помагам с каквото мога само казвайте какви са ви идеите :)



Мислех си за една к24 на ккк,но тя е отгоре на колектора...захващането ще го направя,но на колектора на 1з,тя ще е отдолу и така ме притеснява оттичането на маслото дали ще е хубаво :roll:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Смес,аванс,турбо-1,8 RP

Мнениеот Vizor » Чет 21 апр 2011 13:41


Ами за това ще я разглобиш и ще я сглобиш така, че да е хубаво :)


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Смес,аванс,турбо-1,8 RP

Мнениеот emiltd » Чет 21 апр 2011 15:52


Vizor написа:Ами за това ще я разглобиш и ще я сглобиш така, че да е хубаво :)


мда...това не го бях мислил

След дълго чакане,дойдоха евросопсидиите :D

Така...нещата,които набавих до момента:
1.За подобряване охлаждането на маслото-сериен охладител от ААЗ,заедно със съответните водни съединения и ново водно разклонение с датчиците,защото това на РПто не съответства вече.
2. за маслените пътища-входна магистрала от 1З,изходна от СБ(нея ще трябва да я скъсявам някак),картер от СБ с отвор за одтичане на маслото.
3.Изпускателен колектор от 1З
4.Интеркулер(нз. от какво)прилично голям,един чувал с турбопътища за всеки случай...да имам възможност за комбинации :Mr Green Fun

Само да минат празниците и ще пазарувам блоу-офф и бууст-метър...приемам предложения за качествени продукти :да:

Все още безуспешно обикалям моргите за подходящо турбо,ма де да знаех и аз кво търся :063:


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)

Мнениеот emiltd » Нед 24 апр 2011 1:04


малко снимчици на набавените неща...
Snimka-0001.jpg
Snimka-0002.jpg


Кулера имам идея да го монтирам в дясно отвътре до водния радиатор,хваща се перфектно,като размер,ще има добра въздушна струя,а и пътищата ще са сравнително къси.През идната седмица се надявам да успея да направя това,както и да монтирам охладителя на маслото...


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)

Мнениеот emiltd » Пон 25 апр 2011 20:18


Днес се сдобих с к14 на ккк,на добра цена и минимален луфт на оста,което се монтира серийно на 1В и ААЗ.Причината да се спра на този вариант е че по мои непрофесионални наблюдения,диаметъра на перката в чугунения охлюв е малко по-голям от този на к03 при 1З,а за разликите в алуминиевия охлюв да не говорим(големи са),освен това чугунената част на к14 е значително по-масивна и ще е по-устойчива при големи температурни натоварвания според мен :wink:


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1852
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Passat B8
Двигател: DSRB
Местоположение: София

Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)

Мнениеот Traytor » Пон 25 апр 2011 21:00


Еми ще чакаме развитието по турбинирането! Въпреки че го разбирам по телефона де :Mr Green Fun


Потребителски аватар
indjov_GTI
Мнения: 342
Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
Автомобил: E30
Двигател: M20B20 1990g
Местоположение: Rakovski

Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)

Мнениеот indjov_GTI » Пон 25 апр 2011 21:42


колега к14-ката е малка за 1.8 мотор .....спулва от към 2000-2300рпм и на 5000рпм умира,но зависи какво целиш де....к24 от с2 е перфектна за този мотор :beer :да:


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1852
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Passat B8
Двигател: DSRB
Местоположение: София

Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)

Мнениеот Traytor » Пон 25 апр 2011 21:50


Той има нещо наум щом е решил к14, но ако не се получи винаги може да свали к24-ката от печката :Mr Green Fun


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)

Мнениеот Vizor » Пон 25 апр 2011 23:39


k24-ката от печката и от S2 нямат нищо общо



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта