
ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
- sin orel C20XE
- Мнения: 944
- Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- sin orel C20XE
- Мнения: 944
- Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- vw_edition
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
момчета даите едно мнение какво ще се получи според вас , имам мотор ABF 2.0 16V слагам му късите скорости от единичката ми генерация 4-1 или 4-2-1 то това вече на място с момчетата ще уточниме и мисля да олекотя вала коляновия и да сложа моя съединител и махови защото са значително по леки , какво смятате че ще се получи ??? 

- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
vw_edition написа:момчета даите едно мнение какво ще се получи според вас , имам мотор ABF 2.0 16V слагам му късите скорости от единичката ми генерация 4-1 или 4-2-1 то това вече на място с момчетата ще уточниме и мисля да олекотя вала коляновия и да сложа моя съединител и махови защото са значително по леки , какво смятате че ще се получи ???
Само за коляновия вал ще ти кажа, че ако го олекотиш дори и да го балансираш - сериозно ще се понижи ресурса на двигателя, пък и ако не олекотиш биели и бутала ще се наруши общия баланс на двигателя...
Една от функцийте на противотежестите на коляновия вал е да обират вредните натоварвания и вибрации от движението на бутала и биели - като ги орежеш цялото натоварване пада на лагерите...
А за маховика в една доста добра книга за тунинг пишеше, че олекотяването на маховика с 1кг се равнява на отнемане около 20 кг от общото тегло на автомобила....

- vw_edition
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ами да ти кажа незнам колко тежат маховиците на 1цата и 3ката но има сериозна разлика и смятам че с единичковия маховик и правилен баланс и олекотяване проблема ще се реши но понеже искам да го кача на единичката тоя мотор заедно с повечето части от нея незнам какво ще се получи като вървеж някои има ли идея горе долу поне ? 

- vw_edition
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
vw_edition написа:ами нещата отиват на към 210мм и незнам дали ще е добре даи мнение колега
Знам ли - 210мм ми се вижда малък за модифициран ABF при положение, че оригиналния размер на този мотор е 228мм...
П.С. Говорим за обикновени съединители нали

Последна промяна от Li4o на Нед 18 фев 2007 0:18, променено общо 1 път.
- vw_edition
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- vw_edition
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
vw_edition написа:ами ще го мислиме значи иначе като идея какво би казал за всичко накуп дали ще се получи нещо интересно ?
Ами само към рязането на коляновия вал съм настроен скептично - вече писах моето мнение по въпроса, но нека все пак изчакаме и колегите да се изкажат по темата...

П.С. Някой модератор може да отдели твоя въпрос като отделна тема...

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 120 госта