ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Съб 17 фев 2007 11:49


XE-то върви повече от G60,въпреки повисоката мощност и въртящ момент на VW Изображение




Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sin orel C20XE » Съб 17 фев 2007 12:31


Добре не мога да разбера защо намесвате G60,нали говорим за атмосферките-АБФ,КР,С20ХЕ,предимства и недостатъци.А за G60,който е в час знае много добре,че от пет такива едно върви!


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Съб 17 фев 2007 12:41


Изображение
това е колата!


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sin orel C20XE » Съб 17 фев 2007 15:45


Това ми беше на Desktop-a! :lol:


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Съб 17 фев 2007 15:49


Кадет C20XE е голям изрудия и върви много сериозно, едно БМВ 530Д реши да задминава едно такова кадетче и после съжаляваше. mhihi


Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vw_edition » Съб 17 фев 2007 23:17


момчета даите едно мнение какво ще се получи според вас , имам мотор ABF 2.0 16V слагам му късите скорости от единичката ми генерация 4-1 или 4-2-1 то това вече на място с момчетата ще уточниме и мисля да олекотя вала коляновия и да сложа моя съединител и махови защото са значително по леки , какво смятате че ще се получи ??? :wink:


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Съб 17 фев 2007 23:29


vw_edition написа:момчета даите едно мнение какво ще се получи според вас , имам мотор ABF 2.0 16V слагам му късите скорости от единичката ми генерация 4-1 или 4-2-1 то това вече на място с момчетата ще уточниме и мисля да олекотя вала коляновия и да сложа моя съединител и махови защото са значително по леки , какво смятате че ще се получи ??? :wink:

Само за коляновия вал ще ти кажа, че ако го олекотиш дори и да го балансираш - сериозно ще се понижи ресурса на двигателя, пък и ако не олекотиш биели и бутала ще се наруши общия баланс на двигателя...
Една от функцийте на противотежестите на коляновия вал е да обират вредните натоварвания и вибрации от движението на бутала и биели - като ги орежеш цялото натоварване пада на лагерите...

А за маховика в една доста добра книга за тунинг пишеше, че олекотяването на маховика с 1кг се равнява на отнемане около 20 кг от общото тегло на автомобила.... :roll:


Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vw_edition » Съб 17 фев 2007 23:41


ами да ти кажа незнам колко тежат маховиците на 1цата и 3ката но има сериозна разлика и смятам че с единичковия маховик и правилен баланс и олекотяване проблема ще се реши но понеже искам да го кача на единичката тоя мотор заедно с повечето части от нея незнам какво ще се получи като вървеж някои има ли идея горе долу поне ? :roll:


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Съб 17 фев 2007 23:57


vw_edition написа:ами да ти кажа незнам колко тежат маховиците на 1цата и 3ката но има сериозна разлика и смятам че с единичковия маховик и правилен баланс и олекотяване проблема ще се реши

Ама нали знаеш, че има разлика в размера на маховиците и съединителите - 200мм, 210мм и 228мм ;)


Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vw_edition » Съб 17 фев 2007 23:59


ами нещата отиват на към 210мм и незнам дали ще е добре даи мнение колега :roll:


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Нед 18 фев 2007 0:09


vw_edition написа:ами нещата отиват на към 210мм и незнам дали ще е добре даи мнение колега :roll:

Знам ли - 210мм ми се вижда малък за модифициран ABF при положение, че оригиналния размер на този мотор е 228мм...

П.С. Говорим за обикновени съединители нали ;)

Последна промяна от Li4o на Нед 18 фев 2007 0:18, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vw_edition » Нед 18 фев 2007 0:13


а идеята е да се сложи маховика на единицата а дали там ще влезе 228 мм?


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Нед 18 фев 2007 0:17


vw_edition написа:а идеята е да се сложи маховика на единицата а дали там ще влезе 228 мм?

228мм съединител няма как да влезе в маховик от 210мм ;)


Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vw_edition » Нед 18 фев 2007 0:22


ами ще го мислиме значи иначе като идея какво би казал за всичко накуп дали ще се получи нещо интересно ? :roll:


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Нед 18 фев 2007 0:26


vw_edition написа:ами ще го мислиме значи иначе като идея какво би казал за всичко накуп дали ще се получи нещо интересно ? :roll:

Ами само към рязането на коляновия вал съм настроен скептично - вече писах моето мнение по въпроса, но нека все пак изчакаме и колегите да се изкажат по темата...;)

П.С. Някой модератор може да отдели твоя въпрос като отделна тема... :idea:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта