Снимки - не правете това у дома
- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Мислим да си прав,на снимката се виждат кабелите на свещите ,ремъка на ангр. и алтернатора.Няма признаци да е горял отвънniks76 написа:може и да не е горял;виждал съм същото нещо на 1.8 аbs мотор ;каран без масло докато затегнал.4ак фунията на маслената помпа беше пълна с пластмаса(разтопила се и слязла долу )


- ANDREYO
- Мнения: 1763
- Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: DUB SQUAD
- Контакти:
моя качи лагерите на 4-ти цилиндър и си мисля че там е по вероятно щото е най топлоNovobranecGT написа:В интерес на истината сега се сетих за още един KR, който качи лагерите на едната мотовилка на магистралата![]()
А лошото е, когато си смъквал главата, буталото минава близо...като качи лагерите заминава и главата
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- emmko
- Мнения: 301
- Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
- Автомобил: BMW E92 330d
- Двигател: 2007
- Местоположение: Русе
- Контакти:
a
NovobranecGT написа:И в крайна сметка тия мотори имат ли проблем с мазането при по-тежка експлоатация
По скоро мазането го няма

- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
NovobranecGT написа:И в крайна сметка тия мотори имат ли проблем с мазането при по-тежка експлоатация
Категорично НЕ

Има разни доработки дето са нужни да се правят по картера на мотора за да се кара по-екстремно по писта и други подобни места, но рядко някой се замисля за това. Като влезеш в завой с 100 и излезеш с 80...сами се сетете дали маслото си седи на дъното на картера или се плиска на майната си. Идеята е маслото да не се плиска и за маслената помпа винаги да има запас иначе се почват сагите. Системното пресушаване на мас. помпа е много, много вредно за мотора и конкретно за лагери от типа маслен клин.
В случая става въпрос за турбиниран мотор на който картер е добавено и разширение за да побира повече масло, но същия тип картери с вратички е много полезен за писта.
РАСО
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
negodnika написа:...Все си мисля,че не е трудно сам да си направиш тези вратички![]()
еФстествено...кой е луд да купува картер за 200евро

РАСО
Последна промяна от paco на Нед 11 окт 2009 23:29, променено общо 1 път.
- vw_edition
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- vw_edition
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Sachko
- Мнения: 643
- Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bansko/Sofia
- Контакти:
paco написа:negodnika написа:...Все си мисля,че не е трудно сам да си направиш тези вратички![]()
еФстествено...кой е лудн да купува картер за 200евро![]()
РАСО
Аве убав си е картера аиде ся ... кисело е гроздето , макар 4е и аз оби4ам да си права сам нещата и да си цапам ръцете .... нали не забравяте колко спомага за охлаждането на маслото тоз така наребрен(от външната страна) алуминиев картер


- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта